Συγκρίνουμε Hyundai Ioniq 5, Tesla Model Y LR, Volvo C40 Recharge P8
Μια αναμέτρηση στην πιο δημοφιλή κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, με τα τρία κορυφαία οικογενειακά crossover να προσφέρουν, το καθένα με τη δική του ξεχωριστή ταυτότητα, μια ολοκληρωμένη εμπειρία πίσω από το τιμόνι.
Hyundai Ioniq 5, Tesla Model Y Long Range και Volvo C40 Recharge P8 ανήκουν στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV και διαθέτουν έναν τέτοιο ολοκληρωμένο χαρακτήρα, έτσι ώστε να μπορούν να αποτελέσουν το πρώτο και μοναδικό αυτοκίνητο μιας οικογένειας, για όσους τουλάχιστον έχουν πρόσβαση σε κάποιο σημείο φόρτισης. Επιπλέον, όλα τους διαθέτουν κορυφαία χαρακτηριστικά επιδόσεων και αυτονομίας. Εντούτοις, παρά τα κοινά τους χαρακτηριστικά, το καθένα διαθέτει το δικό του χαρακτήρα, όπως προκύπτει από τη μεταξύ τους σύγκριση.
Αν το Tesla Model 3 υπήρξε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο διακρίθηκε στο στίβο των πωλήσεων απέναντι στα θερμικά best–seller, η crossover εκδοχή του, το Model Y, που ξεκίνησε να κατασκευάζεται πριν από περίπου τρία χρόνια, κατάφερε να απευθυνθεί σε ακόμα μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό. Η αισθητική του Tesla Model Y ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του 4θυρου μοντέλου, με το επίπεδο -χωρίς γρίλια- ρύγχος να χαρακτηρίζει την κατασκευή, ωστόσο το υψηλότερο αμάξωμα δε διαθέτει τις αρμονικές αναλογίες του μικρότερου αδελφού του. Ενδιαφέρουσα, πάντως, στυλιστική λεπτομέρεια στο Model Y αποτελούν οι πόρτες χωρίς πλαίσια για τα παράθυρα.
Ένα χρόνο μετά την άφιξη του C–SUV της Tesla, παρουσιάστηκε το Hyundai Ioniq 5, που εντυπωσίασε με την αιχμηρή εξωτερική σχεδίασή του, η οποία δεν ακολουθεί τα σύγχρονα σχεδιαστικά μοτίβα και καταφέρνει να συνδυάζει μια φουτουριστική εμφάνιση με στοιχεία από το παρελθόν, και πιο συγκεκριμένα από τη σχεδιαστική μανιέρα του Τζορτζέτο Τζουτζάρο, ο οποίος και υπέγραψε το Pony του ’70, το πρώτο μοντέλο της κορεατικής εταιρείας. Είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το Ioniq 5 στην στις αρχές του ’22, και τώρα, με την ευκαιρία της συγκριτικής δοκιμής, επανερχόμαστε με την αναβαθμισμένη εκδοχή του μοντέλου, που φέρει μπαταρία με ελαφρώς μεγαλύτερη χωρητικότητα και μια διαφορετική ρύθμιση στις αναρτήσεις του.
Τέλος, το Volvo C40, που παρουσιάστηκε το φθινόπωρο του 2021, είναι το πιο πρόσφατο από τα τρία μοντέλα του συγκριτικού. Πρόκειται για την ιδιαίτερα κομψή κουπέ εκδοχή του XC40, η οποία διατίθεται αποκλειστικά σε ηλεκτρική έκδοση. Σχεδιαστικά, το Volvo C40 Recharge δε διαφοροποιείται από το αδελφάκι του μόνο στη διαμόρφωση της ουράς του, αλλά και στο εμπρός μέρος, καθώς επανασχεδιασμένα είναι τόσο ο προφυλακτήρας όσο και τα φωτιστικά σώματα.
Χωροταξικές διαφορές
Το Volvo C40 είναι το μικρότερο της παρέας, με όλες του τις διαστάσεις να υπολείπονται των άλλων δύο αυτοκινήτων και με τη μεγάλη διαφορά να εντοπίζεται στο μήκος, αφού είναι κάπου 30 εκ. μικρότερο του Model Y και 20 εκ. σε σχέση με το Ioniq 5. Αντίστοιχες είναι και οι αποκλίσεις συγκρίνοντας τα μεταξόνια των αυτοκινήτων, εν προκειμένω όμως μεγαλύτερο είναι εκείνο του Hyundai (3.000 χλστ.), έναντι 2.890 χλστ. του Tesla και 2.702 του Volvo.
Το γεγονός ότι το Volvo C40 υπολείπεται σε διαστάσεις δε σημαίνει κατ’ ανάγκην ότι οι πίσω επιβάτες του θα στριμωχτούν. Στην πράξη ο αέρας για τα γόνατά τους, αν και ο μικρότερος εν συγκρίσει με των άλλων δύο αυτοκινήτων, ικανοποιεί με το παραπάνω, και είναι η κουπέ διαμόρφωση της οροφής που θέτει κάποιους περιορισμούς στη φιλοξενία των υψηλότερων επιβατών. Στη μάχη των εσωτερικών χώρων νικητής αναδεικνύεται το Tesla, αφήνοντας για τον φιλοξενούμενο του πίσω καθίσματος ένα περιθώριο περί τα 30 εκ. ανάμεσα στα γόνατά του και την πλάτη του μπροστινού καθίσματος με έναν οδηγό κανονικού αναστήματος. Άφθονος είναι ο χώρος και για το κεφάλι, όπως επίσης για τους ώμους των πίσω καθήμενων.
Το Tesla Model Y παίρνει το προβάδισμα και στον διαθέσιμο χώρο για τις αποσκευές. Παρ’ ότι πολλές φορές ποικίλλει ο τρόπος που οι κατασκευαστές ογκομετρούν το πορτ μπαγκάζ των αυτοκινήτων τους, τα 527, 854 και 413 λίτρα για τα Ioniq 5, Model Y και Volvo, αντίστοιχα, δίνουν ένα στίγμα για τη μεταφορική ικανότητα των τριών μοντέλων. Το Model Y διαθέτει επίσης το χαμηλότερο κατώφλι φόρτωσης (μικρότερο κατά περίπου 10 εκ. από εκείνο του Volvo, ενώ του Hyundai τοποθετείται κάπου ενδιάμεσα), αλλά και τον μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης (117 λίτρα) κάτω από το μπροστινό καπό. Hyundai και Tesla διαθέτουν επίσης μεγάλους χώρους για μικροαντικείμενα στο εσωτερικό της καμπίνας, ενώ το Volvo, χωρίς να ξεχωρίζει, σε κάθε περίπτωση προσφέρει την αναμενόμενη πρακτικότητα ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας.
Το περιβάλλον του οδηγού
Στο σχεδιασμό του εσωτερικού, Hyundai και Tesla έχουν προχωρήσει σε πιο τολμηρές επιλογές, τη στιγμή που το Volvo, πέρα από την υιοθέτηση οικολογικών υλικών, μοιάζει να μη θέλει να υπερθεματίσει για την ηλεκτρική του ταυτότητα.
Στο Hyundai Ioniq 5 συναντάμε ένα πιο φωτεινό εσωτερικό. Το λευκό ταμπλό περιλαμβάνει δύο οθόνες 12 ιντσών, για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και το σύστημα πολυμέσων, αντίστοιχα. Ακριβώς από κάτω παρατίθεται ένα σύνολο αναλογικών διακοπτών που διευκολύνουν τις σχετικές επιλογές, ενώ οι ρυθμίσεις στο σύστημα κλιματισμού πραγματοποιούνται από μια ξεχωριστή επιφάνεια αφής. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, με τις πολλαπλές ρυθμίσεις να επιτρέπουν επίσης μια εκτεταμένη ανάκλιση του καθίσματος, όχι μόνο της πλάτης, αλλά και της βάσης του, που θα αξιοποιηθεί σε μια ανάπαυλα στο ταξίδι. Επιπλέον αίσθηση ευρυχωρίας εξασφαλίζει η συρόμενη κατά 14 εκ. κεντρική κονσόλα, που επιτρέπει την επικοινωνία των εμπρός καθισμάτων, αντί ως είθισται να τα διαχωρίζει. Έτσι, η τοποθέτηση του επιλογέα του κιβωτίου στην κολόνα του τιμονιού (κάτω από το μοχλοδιακόπτη των καθαριστήρων) ήταν μονόδρομος.
Στην ίδια θέση συναντάμε και τον επιλογέα του Tesla, στο ταμπλό του οποίου κυριαρχεί η κεντρική οθόνη των 15 ιντσών. Μέσα από το σωστά δομημένο και εύληπτο μενού της, πραγματοποιείται σχεδόν το σύνολο των λειτουργιών του αυτοκινήτου, εντούτοις για κάποιες ρυθμίσεις θα προτιμούσαμε τους κλασικούς φυσικούς διακόπτες, ενώ μας λείπει έστω και μία μικρή οθόνη πίσω από το τιμόνι με τις βασικές ενδείξεις.
Παρ’ ότι η Volvo μέχρι πριν από μερικά χρόνια πρωτοπορούσε με το μινιμαλισμό των διακοπτών, σήμερα το ταμπλό του C40 με την κάθετη οθόνη των «μόνο» 9 ιντσών μοιάζει πιο συμβατικό δίπλα στους συγκεκριμένους αντιπάλους. Εντούτοις, δεν μπορεί να παραβλεφθεί το καινοτόμο και πολύ φιλικό στη χρήση λειτουργικό για το infotainment, το οποίο έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Google. Στα πλεονεκτήματα αυτής της επιλογής συγκαταλέγεται το γεγονός ότι η πλοήγηση πραγματοποιείται με το Google Maps, οι φωνητικές οδηγίες πραγματοποιούνται πολύ πιο αποτελεσματικά με το Google Assistant, ενώ υπάρχει πρόσβαση στις εφαρμογές του Google Play Store.
Συγκριτικά, ο οδηγός του Ioniq 5 κάθεται πιο χαμηλά, κατ’ αναλογίαν ίσως της απόστασης που έχουν τα αυτοκίνητά μας από το έδαφος (160 χλστ. εν προκειμένω, έναντι 172 και 177 χλστ. για τα Model Y και C40). Στο Tesla η υψηλότερη θέση οδήγησης, σε συνδυασμό με το παρμπρίζ που κατεβαίνει μέχρι χαμηλά, εξασφαλίζουν μια ιδιαίτερα εποπτική θέση στο δρόμο. Αντίθετα, η διαμόρφωση της ουράς του περιορίζει το οπτικό πεδίο προς τα πίσω. Το ίδιο ισχύει και στο Volvo σε μεγαλύτερο βαθμό, εξαιτίας και της κλίσης της οροφής, ενώ σε κανένα από τα τρία αυτοκίνητα δεν υπάρχει πίσω καθαριστήρας. Αν καταφύγετε στα προσφερόμενα βοηθήματα, το Model Y διαθέτει προς το παρόν μόνο πίσω κάμερα, και όχι απεικόνιση 360 μοιρών. Τόσο το Ioniq 5 όσο και το Tesla ήταν εξοπλισμένα με πανοραμική ηλιοροφή, στην περίπτωση όμως του Model Y δεν υπήρχε κάλυμμα, έτσι που ακόμα και η ανοιξιάτικη ηλιοφάνεια, αν μη τι άλλο, απαιτούσε το σύστημα κλιματισμού να λειτουργεί σε μεγαλύτερη ένταση.
Επιδόσεις με σεβασμό στο περιβάλλον
Και τα τρία αυτοκίνητα της συγκριτικής δοκιμής διαθέτουν από δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, που εξασφαλίζουν χαρακτηριστικά τετρακίνησης, αν και ο υποψήφιος αγοραστής έχει τη δυνατότητα της επιλογής των ηπιότερων δικίνητων (και φθηνότερων) παραλλαγών τους.
Στο Hyundai Ioniq 5, η συνδυαστική απόδοση των δύο ηλεκτροκινητήρων έχει σκαρφαλώσει από τους 305 (που ήταν η ισχύς τιμή όταν παρουσιάστηκε το μοντέλο) στους 325 ίππους, ενώ η αθροιστική τιμή της ροπής παραμένει στα 605 Nm. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, τα 100 χλμ./ώρα από τη στάση έρχονται σε 5,1 δλ., ενώ η τελική του αυτοκινήτου αγγίζει τα 185 χλμ. Πάντως, ακόμα και στο σπορ πρόγραμμα, το κορεατικό μοντέλο δε μοιάζει να επιταχύνει με το μπρίο των άλλων δύο αυτοκινήτων. Έτσι, το Model Y (455 PS / 498 Nm), παρ’ ότι μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου ταχύτερο στο «0-100», δείχνει πιο ζωντανό στην πράξη, ενώ υπερέχει των άλλων δύο στην τελική ταχύτητα (217 χλμ./ώρα). Τέλος, το C40 με τους 408 ίππους και τη μέγιστη ροπή των 670 Nm διαθέτει έναν εκρηκτικό και συνάμα γλυκό τρόπο που αποδίδει τη δύναμή του. Παρ’ ότι με 2.185 κιλά το Volvo είναι το βαρύτερο εκ των τριών (2.045 κιλά το Hyundai, 1.979 το Tesla), το C40 φτάνει τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,7 δλ., ενώ η τελική περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα.
Για την τροφοδοσία των δύο ηλεκτρικών μοτέρ, το Ioniq 5 διαθέτει μία μπαταρία της οποίας η χωρητικότητα έχει πλέον αυξηθεί από τις 72,6 kWh της αρχικής έκδοσης στις 77,4 kWh. Έτσι, η θεωρητική αυτονομία του μοντέλου ανέβηκε από τα 460 στα 481 χλμ. για την έκδοση με τους τροχούς των 19 ιντσών, που στη δική μας περίπτωση με τις 20άρες ζάντες διαμορφώνεται στα 454 χλμ. Στην πράξη, με τη μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου να κυμαίνεται κάτω από τις 20 kWh/100 χλμ., η εμβέλεια του Ioniq 5 με πλήρως φορτισμένη την μπαταρία του αγγίζει εύκολα τα 400 χλμ.
Αυτό όμως που κάνει το Ioniq 5 να ξεχωρίζει σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι η τεχνολογία ταχυφόρτισης των 800 V (αντί του στάνταρντ των 400 V), κάτι που σημαίνει πως σε έναν φορτιστή με ισχύ 350 kW, η πλήρωση για το 10%-80% της μπαταρίας μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσα σε μόλις 18 λεπτά, ενώ απαιτούνται μόλις 5 λεπτά προκειμένου να επιτευχθούν 100 χλμ. αυτονομίας.
Τέλος, μια ενδιαφέρουσα δυνατότητα του ηλεκτρικού συστήματος του αυτοκινήτου, η οποία προσφέρεται ως έξτρα, μεταμορφώνει το τελευταίο, με τη βοήθεια ενός προσαρμογέα στη θύρα φόρτισης, σε ένα μεγάλο powerbank, έτσι που ο κάτοχός του να μπορεί να τροφοδοτήσει μια υπαίθρια συσκευή με ισχύ έως 3,6 kW.
Το Model Y διαθέτει και αυτό υψηλή ισχύ φόρτισης (250 kW) για την 82άρα μπαταρία του, που υπόσχεται ονομαστική αυτονομία 533 χλμ. Εδώ εν προκειμένω το πλεονέκτημα εντοπίζεται και στο υφιστάμενο δίκτυο ταχυφορτιστών (Superchargers) της εταιρείας, στο οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί το ισχυρό on–board σύστημα φόρτισης. H φόρτιση προσφέρεται ακόμη δωρεάν για τους ιδιοκτήτες Tesla (στους υπόλοιπους προς το παρόν δεν έχει ανοίξει), ενώ οι πληροφορίες λένε πως και στη συνέχεια η όποια χρέωση θα είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική σε σχέση με το κόστος των «συμβατικών» 50άρηδων ταχυφορτιστών.
Με αυτά τα δεδομένα, ακόμα και τα 150 kW στα οποία φορτίζει η μπαταρία των 78 kWh του Volvo, παρ’ ότι υπολείπονται των δύο ανταγωνιστών του, υπερκαλύπτουν κατά πολύ τις τρέχουσες προδιαγραφές των ελληνικών υποδομών φόρτισης. Αξίζει να επισημάνουμε πως η αρχική ονομαστική αυτονομία των 444 χλμ. του αυτοκινήτου μας (προδιαγραφών 2022) θα σκαρφαλώσει στα 472-518 χλμ. στην έκδοση Model Year ’24, αυτή δηλαδή που θα παραλάβει όποιος παραγγείλει το αυτοκίνητο σήμερα.
Και τα τρία αυτοκίνητα ακολουθούν το παράδοξο που συναντάμε στα περισσότερα αυτοκίνητα της αγοράς, ότι δηλαδή η φόρτιση σε εναλλασσόμενο ρεύμα φτάνει τα 11 kW, κάτι που σημαίνει ότι στους κλασικούς 22άρηδες φορτιστές που συναντάμε στους χώρους στάθμευσης γίνεται εκμετάλλευση μόνο του 50% της παρεχόμενης ισχύος.
Το καθένα με τον χαρακτήρα του
Είναι ενδιαφέρον πως, παρά την κοινή φιλοσοφία κατασκευής των τριών αυτοκινήτων, το καθένα από αυτά ξεδιπλώνει έναν διαφορετικό χαρακτήρα στο δρόμο. Για παράδειγμα, η οδήγηση του Volvo C40 Recharge έχει απλουστευθεί μέσα από την κατάργηση περιττών επιλογών. Δεν υπάρχει καν μπουτόν εκκίνησης. Δεν έχεις παρά να τοποθετήσεις τον επιλογέα στη θέση «D», και όλα εξελίσσονται καταιγιστικά, αν το επιδιώξεις, ή εξαιρετικά ήρεμα και προοδευτικά αν είσαι προσεκτικός με το δεξί πεντάλ. Χωρίς περιττά προγράμματα οδήγησης, με τη μοναδική επιπλέον επιλογή να αφορά την ενεργοποίηση της λειτουργίας οδήγησης «one pedal» και αυτή μιας πιο βαριάς ρύθμισης στην υποβοήθηση του τιμονιού.
Ομοίως, το Tesla Model Y δε διαθέτει μπουτόν εκκίνησης (από την τριάδα μας, μόνο το Hyundai έχει), ενώ (μέσα από το μενού της οθόνης) ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στο στάνταρντ πρόγραμμα οδήγησης και το πιο ήπιο «Chill».
To Hyundai Ioniq 5, από την άλλη πλευρά, ενσωματώνει στο τιμόνι το μπουτόν επιλογής των προγραμμάτων οδήγησης, ενώ με δύο αλουμινένια paddles πίσω από τη στεφάνη του τιμονιού ρυθμίζεται ο βαθμός ανάκτησης στο άφημα του δεξιού πεντάλ, εν προκειμένω σε τέσσερις βαθμίδες. Επιπλέον, υπάρχει η επιλογή i–pedal συν τρεις διαβαθμίσεις για την αυτόματη ρύθμιση της ανάκτησης.
Εκείνο που σε κερδίζει στο ηλεκτρικό Hyundai είναι ο απρόσκοπτος και ομαλός τρόπος που μετακινείσαι. Η ανάρτηση και στη νέα της ρύθμιση εξακολουθεί να προσφέρει μια ευπρόσδεκτη έμφαση στην άνεση των επιβατών. Παρά την άνετη ρύθμιση της ανάρτησης, το αμάξωμα δεν πλέει στις στροφές, ούτε παίρνει υπερβολικές κλίσεις, ενώ υψηλά παραμένουν τα περιθώρια πρόσφυσης ακόμα και στην ελληνική άσφαλτο. Σε κάθε περίπτωση, η συμπεριφορά του είναι πιο ουδέτερη από τη δικίνητη εκδοχή του, ενώ αξίζει να σημειώσουμε και τη δυνατότητα απενεργοποίησης του ESP σε δύο στάδια.
Tesla και Volvo διαθέτουν επίσης υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, καθώς στρίβουν, «όπως έρχονται» στη στροφή. Και εδώ οι κλίσεις είναι περιορισμένες, με το Tesla να διαθέτει μια πιο σπορτίφ συμπεριφορά και λιγότερο τεχνητή αίσθηση στο τιμόνι. Η πιο σπορ ρύθμιση της ανάρτησής του αποτυπώνεται στον τομέα της κύλισης, που σε καμία περίπτωση δεν «κοπανάει» στις ανωμαλίες του δρόμου, «διαβάζει» όμως το ανάγλυφο της ασφάλτου.
Το Volvo θα μπορούσε να εντυπωσιάσει ακόμα περισσότερο με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά, αν δεν το πρόδιδαν από ένα σημείο και μετά τα οικολογικά ελαστικά του. Τα τελευταία, παρ’ ότι με το χαμηλότερο προφίλ (225/40 R20, έναντι 225/45 R50 του Ioniq 5 και 255/45 R19 του Model Y), δεν ήταν σε θέση να επηρεάσουν αυτή την ιδανική ρύθμιση μεταξύ δυναμικών χαρακτηριστικών και άνεσης που διαθέτει η ανάρτηση του C40.
Έκαστος στο είδος του!
Παρά τις ομοιότητες των τριών αυτοκινήτων της δοκιμής, το καθένα καταφέρνει να στοχεύσει με έναν διαφορετικό τρόπο στο κοινό που θα αναζητήσει ένα ηλεκτρικό C–SUV. Το C40 «κουβαλάει» αναμφίβολα μια premium εικόνα, που δικαιολογεί την ακριβότερη τιμή του. Διακρίνεται επίσης στον τομέα των επιδόσεων, ενώ ο συνδυασμός των πιο συμπαγών διαστάσεών του και η ιδανική ρύθμιση της ανάρτησης το καθιστά απολαυστικό στην καθημερινή συμβίωση.
Η Tesla, με τη σειρά της, έχει καταφέρει να χτίσει κι αυτή την εικόνα της σε πολύ πιο σύντομο διάστημα, περισσότερο όμως ως ένα brand υψηλής τεχνολογίας. Το Model Y είναι το φθηνότερο εκ των τριών αυτοκινήτων της δοκιμής, προσφέρει τους πλουσιότερους εσωτερικούς χώρους, με τίμημα βέβαια τις μεγάλες εξωτερικές του διαστάσεις, διαθέτει την καλύτερη αυτονομία.
Το Ioniq 5, με τη σειρά του, θα λέγαμε πως αντανακλά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη διαδρομή της κορεατικής εταιρείας από τα μέσα της δεκαετίας του ’70. Χαρακτηρίζεται από το πιο εντυπωσιακό ντιζάιν που έχουμε δει σε αυτοκίνητο τα τελευταία χρόνια, διαθέτει ένα ιδιαίτερα ποιοτικό εσωτερικό και συνδυάζει την άνεση με υψηλές δόσεις τεχνολογίας, καθώς είναι προικισμένο με ένα πανίσχυρο σύστημα φόρτισης. Ίσως ο κάτοχός του να μην μπορέσει σήμερα να το αξιοποιήσει στην πλειονότητα των υφιστάμενων ταχυφορτιστών στη χώρα μας, εντούτοις τα πράγματα αλλάζουν γρήγορα, και το Ioniq 5 αποτελεί μια future–proof επιλογή, που στο προσεχές μέλλον θα ταξιδεύει, πραγματοποιώντας κάποιες πολύ σύντομες στάσεις για τον ανεφοδιασμό του._ 4Τ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΛΜΠΑΝΕΛΛΗΣ, ΘΑΝΟΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ
HYUNDAI IONIQ 5 AWD
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 2 ηλεκτροκινητήρες >ΙΣΧΥΣ (εμπρός η/κ): 101 ίπποι >ΡΟΠΗ (εμπρός η/κ): 255 Nm >ΙΣΧΥΣ (πίσω η/κ): 224 ίπποι >ΡΟΠΗ (πίσω η/κ): 360 Nm >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 325 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ: 605 Nm >ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Μονής σχέσης >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων >ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 77,4 kWh >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.635×1.890×1.645 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 3.000 χλστ. >ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ: 160 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 527-1.587 λίτρα (+ 24 λίτρα για τον εμπρός αποθηκευτικό χώρο) >ΒΑΡΟΣ: 2.045 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 5,1 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 185 χλμ./ώρα >ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: 19,0 kWh/100 χλμ. >ΜΕΣΗ AYTONOMIA ΔΟΚΙΜΗΣ: 407 χλμ. >ΦΟΡΤΙΣΗ AC: 11 kW >ΦΟΡΤΙΣΗ DC: 350 kW
TESLA MODEL Y LONG RANGE
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 2 ηλεκτροκινητήρες >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 455 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ: 498 Nm >ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Μονής σχέσης >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: Διπλά ψαλίδια >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων >ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 82 kWh >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.751×1.978×1.624 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.890 χλστ. >ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ: 172 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 854-2.041 λίτρα (+117 λίτρα για τον εμπρός αποθηκευτικό χώρο) >ΒΑΡΟΣ: 1.970 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 5,0 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 217 χλμ./ώρα >ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: 19,1 kWh/100 χλμ. >ΜΕΣΗ AYTONOMIA ΔΟΚΙΜΗΣ: 439 χλμ. >ΦΟΡΤΙΣΗ AC: 11 kW) >ΦΟΡΤΙΣΗ DC: 250 kW
VOLVO C40 RECHARGE P8
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ: 2 ηλεκτροκινητήρες >ΙΣΧΥΣ (εμπρός η/κ): 204 ίπποι >ΡΟΠΗ (εμπρός η/κ): 230 Nm >ΙΣΧΥΣ (πίσω η/κ): 204 ίπποι >ΡΟΠΗ (πίσω η/κ): 330 Nm >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΙΣΧΥΣ: 408 ίπποι >ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΡΟΠΗ: 660 Nm >ΚΙΝΗΣΗ: Στους τέσσερις τροχούς >KΙΒΩΤΙΟ: Μονής σχέσης >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ: ΜακΦέρσον >ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ: Πολλαπλών συνδέσμων >ΜΠΑΤΑΡΙΑ: 78 kWh >ΜΗΚ.xΠΛ.xΥΨ.: 4.440×1.873×1.591 χλστ. >ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.702 χλστ. >ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ: 177 χλστ. >ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 413-1205 λίτρα (+31 λίτρα για τον εμπρός αποθηκευτικό χώρο) >ΒΑΡΟΣ: 2.185 κιλά >0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 4,7 δλ. >ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 180 χλμ./ώρα >ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ: 21,9 kWh/100 χλμ. >ΜΕΣΗ AYTONOMIA ΔΟΚΙΜΗΣ: 371 χλμ. >ΦΟΡΤΙΣΗ AC: 11 kW >ΦΟΡΤΙΣΗ DC: 150 kW