Roman Roads 2023: Ανακαλύπτοντας την Ιταλία με ιστορικά αυτοκίνητα
To φετινό Roman Roads έφτασε τις 37 συμμετοχές, σημειώνοντας μια εκρηκτική αύξηση +50% στον τομέα αυτό, σε σύγκριση με το 2022.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ - Verstappen: «Δεν είναι τζόγος η Formula 1» | Speedzone Podcast EP28
To Roman Roads, ένα touring-regularity event για ιστορικά αυτοκίνητα, δημιουργήθηκε τo 2022. Μια ιδέα του Michele Di Mauro και της ομάδας του ΣΜΑ ΤΡΙΣΚΕΛΙΟΝ που υλοποιήθηκε με τη συνεργασία μιας από τις ιστορικότερες λέσχες της Ιταλίας, της Scuderia Campidoglio. Στην φετινή έκδοση του έφτασε τις 37 συμμετοχές σημειώνοντας μια εκρηκτική αύξηση +50% συμμετεχόντων σε σύγκριση με το 2022.
Το Roman Roads είναι μέρος του Triathlon Trophy, του διεθνούς regularity trophy για ιστορικά αυτοκίνητα που περιλαμβάνει το Roman Roads στην Ιταλία τον Απρίλιο, to Transylvania Vintage Tour στη Ρουμανία τον Ιούνιο και το Tour du Péloponnèse Historique τον Οκτώβριο, όλα οργανωμένα από το Triskelion και τους συνεργάτες ανά περιοχή του.
Μετά από την πρώτη έκδοση του Roman Roads το 2022 που εκτυλίχθηκε εξ ολοκλήρου στο Λάτσιο, μεταξύ Ρώμης, Tuscia και Circeo, το Roman Roads 2023, που έλαβε χώρα από τις 18 έως τις 22 Απριλίου, ξεκίνησε και πάλι από την πρωτεύουσα της Ιταλίας, την αιώνια πόλη, την Ρώμη. Παραδοσιακά η αφετηρία με την νυχτερινή διαδρομή στο ιστορικό κέντρο της Ρώμης, ανάμεσα στο μνημεία που έχουν σημαδέψει τις μνήμες μας.
Η επόμενη ημέρα επιφύλασσε πορεία μεταξύ των λιμνών Bracciano, Vico και Bolsena, με γεύμα δίπλα στη λίμνη, πριν φτάσουμε στο Orvieto, όπου η πρώτη ημέρα τελείωνε μπροστά από τον Καθεδρικό Ναό, το Duomo. Η δεύτερη μέρα, με αφετηρία από το Orvieto, είχε ως πρώτο σημείο επίσκεψης την εντυπωσιακή συλλογή Nicola Bulgari στο Sarteano. Συνέχεια προς Bagno Vignoni με τα γνωστά Ιαματικά Λουτρά του Lorenzo the Magnificent για μεσημεριανό γεύμα, και το απόγευμα περασμα απο το Val d’Orcia, το Montalcino με τελικό προορισμό τη Siena.
Τέλος, το πρωί της Παρασκευής κατευθυνθήκαμε για το San Gimignano, με επίσκεψη στο μουσείο Galerie Peugeot και μεσημεριανό γεύμα με γευσιγνωσία ανάμεσα στους αμπελώνες, πριν καταλήξουμε στον ιταλικό κήπο του μοναδικού αβαείου Certosa di Pontignano, όπου και το Gala της Απονομής. Το Σάββατο, υπήρξε μια προαιρετική μέρα με το τελευταίο μέρος μέχρι τις πύλες της Φλωρεντίας.
Το πρόγραμμα, σχεδιασμένο ειδικά για το διεθνές κοινό της διοργάνωσης, ήταν επιδέξια ισορροπημένο ως προς το χρόνο και τον ρυθμό μεταξύ τουρισμού, τοπίων, φαγητού και κρασιού και χρονομετρήσεων, με 11 ειδικές διαδρομές και 36 χρονομετρήσεις, χρησιμοποιώντας το σύστημα LiDAR με Transpdonder τοποθετημένους στα αυτοκίνητα.
Τα 37 πληρώματα, μεταξύ των οποίων 16 Ελληνικά, κοιμήθηκαν σε πολυτελή ιστορικά ξενοδοχεία, ανακάλυψαν και γεύτηκαν παραδοσιακές ιταλικές συνταγές, διέσχισαν λιγότερο γνωστές διαδρομές έξω από τους τουριστικούς χάρτες. Ένας ακόμη τρόπος για να ανακαλύψετε μια διαφορετική Ιταλία αναμειγνύοντας προσεκτικά απόλαυση και αδρεναλίνη.
Πρώτοι και άξιοι γενικής κατάταξης οι Πολωνοί Artur Mościcki και Monika Bubła με μια Mercedes 280 SL Pagoda του 1969, μέρος της μεγάλης πολωνικής ομάδας που ήρθε στην Ιταλία από το W113 Pagoda SL Klub Polska, με 9 αυτοκίνητα. Δεύτεροι οι σταθερά ανερχόμενοι Αριστοτέλης Νινιός και Μαρία Ρουσσέτου ενώ τρίτοι και εξίσου δυνατοί οι Αρης Γεωργοσόπουλος και Ελένη Παπανικολάου. Συνολικά οι συμμετέχοντες αντιπροσώπευαν 15 χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Καναδά και της Αυστραλίας.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ - Verstappen: «Δεν είναι τζόγος η Formula 1» | Speedzone Podcast EP28