ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Η καθιέρωση!

Πριν 12 μήνες η επιστροφή, σήμερα η καθιέρωση! Είμαστε οι καλύτεροι. Είμαστε ξανά κατεστημένο. Τυχεροί όσοι το έχουμε ξαναζήσει και μακάρι να λειτουργήσει και ως ξυπνητήρι για την ελληνική πραγματικότητα.

Με το ΟΑΚΑ να κάνει τη διαφορά στην επικοινωνία, προσθέτοντας αξία σε έναν αγώνα που ξεπερνάει κάθε προσδοκία και σε ένα θεσμό που αναζητάει τον παραπάνω κατασκευαστή του, αλλά και οργανωτές με όραμα. Όπως του Ράλλυ Ακρόπολις.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Παράσταση που πλέον λειτουργεί και ως παράδειγμα σύγχρονου αγώνα με χαρακτήρα. Το στιλ, από ανθρώπους, όπως η ομάδα του Δήμου Ριζικάρη, με κοσμήματα πολλών καρατίων και μονολογείς: επιτέλους, νέοι και ωραίοι που δημιουργούν σύνολο που γοητεύει. Το άρωμα στη χωμάτινη έκφραση του, με το αληθινό χαμόγελο σήμα κατατεθέν.

Εύστοχο τρίποντο, κερδισμένο στοίχημα και οι εθελοντές.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Οι άνθρωποι με τα κόκκινα δίδαξαν ελληνική φιλοξενία, αντιδρώντας με ευγένεια και υπό πίεση, ειδικά σε ένα αναγεννημένο service park που κερδίζει όσκαρ.

Υπεράνω των βραβείων ιδιωτικού οργανισμού. Εδώ ο Υπουργός (το “Υφυ” δεν ταιριάζει στον Λευτέρη Αυγενάκη) παραλαμβάνει τα βραβεία του κοινού που σε αυτή την περίπτωση είναι ιδιαίτερα απαιτητικό. Όπως απαιτητική είναι η FIA και ο περιβόητος promoter που δεν μας πείθει.

Σε αυτή την “απονομή”-ιεροτελεστία ο Αυγενάκης και οι συνεργάτες του, η ομάδα ευθύνης, θα παραλάβουν και το πανάκριβο βραβείο για τη συμπεριφορά του Έλληνα θεατή-υπόδειγμα.

Μαζί τους, για την περίσταση τα πληρώματα στα «S» και στα «00» και «000» τοποθετημένα στην αρμάδα της Toyota.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - RAV4

Η Ασφάλεια, το passpartout της προσπάθειας

Στην αεράμυνα ο «ΕΛΕΜ», στα πηδάλια των RAV4 με Μουτόν και τον doctor WRC, οι «Αμαξό» και «Σέπο». Εννοείται πως οι δυο τους δεν οδηγούν απλά, αλλά προστατεύουν τον αγώνα προς κάθε κατεύθυνση. Ο «ΕΛΕΜ» και ο πιλότος Μακρινός βρέθηκαν στο ίδιο ελικόπτερο, εικόνα που φορτίσει συναισθήματα.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - ΕΛΕΜ Ελικόπτερο

Οι παραπάνω, ομάδα όπως μόνο η Πασαλή δημιουργεί με τον Νικόλα Πασαλή να συμπληρώνει το κάδρο. Η ίδια, η Αλυτάρχης, λογικά θα πάει στο Μόντε Κάρλο στη φημισμένη τελετή απονομής με Verstappen και Rovenpera, για να εξηγήσει και το πως εκσυγχρονίζει τον αγώνα διατηρώντας το χαρακτήρα του. Συνδεδεμένος με την ιστορία του που δεν αντιγράφεται.

Μπορούμε όμως να δείξουμε το πως εξελίσσεται, όπως άλλωστε και πως δημιουργεί ο Παύλος Αθανασούλας στη σχέση με χορηγούς αλλά και παρά πέρα. Σε δύσκολες ασκήσεις που αφορούν σε ανθρώπους-συνεργάτες. Όπου ζωγραφίζει ο Νικόλας Κερερές, έχοντας και την ευθύνη του καθαρού ταμείου. Ομάδα ευθύνης που μισεί τα βραβεία αλλά μας καταδικάζει να ασχοληθούμε μέσα από το έργο τους. Την Ελένη Ξενάκη και τους συνεργάτες της την κρίνουν Έλληνες και Παγκόσμιοι συνάδελφοι της. Ξέρετε αγαπητοί, γενικότερα για να κρίνεις και να σε σέβονται πρέπει να ξέρεις και τη δουλειά …

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Αυγενάκης - Αθανασούλας

Όπως την κατέχει η Μαρία Μαργαρίτη και ο κ. Άγγελος, ο αυτοκινητάρχης, Με το μεταπτυχιακό εκτέλεσης σε σχέση με το ακατόρθωτο, από την ομαδάρα-συνεργείο δύο σε ένα στο Ελευθεροχώρι. Όπου την ταξιαρχία  προστασίας και ελέγχου συντονίζει ο Δημήτρης Αθανασέκος με sub commandante τους Σπύρο Πανανακάκη και Γιώργη Κυρίτση. Τριάδα σε ανοικτή γραμμή με Νίκους, Μανώλη και Καραλή, Τα παραμπελουμ της Αλυτάρχη, που έδωσε χώρο στον “Παπ” και δικαιώθηκε.

Hyundai «1-2-3»

Νίκησε ο Neuville που έχει φίλους στη χώρα μας, όταν ο Tanak δεν εκφράζει χαρακτήρα Παγκόσμιου, την ώρα που ο Sordo κάνει τη δουλειά του. Το πολυ-εργαλείο που δεν διαθέτει ο Latvala, που πλέον ανησυχεί. Για τη Ford κρίνεται επιτυχία η τέταρτη θέση του Loubet και όσοι πιστοί θυμάστε τον μπαμπά του. Τον ξεπερνάει το φυντάνι του.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Neuville

Όπως μας ξεπερνάει ο «κούμπας» Αλέξανδρος Τσουλόφτας. Από τις επιδόσεις του αγώνα, ως αποτέλεσμα και κυρίως στρατηγική.

Δίδυμο στην καρδιά…

Ο τύπος που δεν σε απογοητεύει ποτέ, ο πληγωμένος Λάμπρος Αθανασούλας είχε δίπλα του στο Hyundai Hellas i20 N τη σοφία και το τσαγανό του Νικόλα Ζακχαίου. Δύσκολη άσκηση, αλλά είναι πολεμιστές και αφού πυροβόλησαν μέχρι και τη «Δάφνη», στη συνέχεια νίκησαν ότι πρόβλημα υγείας βασάνισε τον Λάμπρο και ολοκλήρωσαν. Στη φυσική τους θέση, διδάσκοντας και το momentum.

KO Ράλλυ Ακρόπολις_Athanasoulas - Αθανασούλας

Λεπτομέρειες τα υπόλοιπα και παρακολουθώντας τα αποτελέσματα και έχοντας τη γνώση του σκαμμένου δρόμου θα έσφιγγα το χέρι του Πασχάλη Χατζημάρκου και του συνοδηγού του στο EMC-208 Rally4. Χειραψία, με εκτίμηση και σεβασμό.

EKO Ράλλυ Ακρόπολις - Χατζημάρκου

Το τελευταίο στοιχείο αφορά και τους κ.κ. Βελάνη, αλλά και τους Καρανικόλα-Κακαβά με το Fiesta Rally3, όπως και γενικότερα τις ελληνικές συμμετοχές.

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - Καρανικόλας

Δεν είναι της παρούσης να σχολιάσουμε το πως λειτούργησε η ενημέρωση σε σχέση με την Ελληνική συμμετοχή, αλλά πρέπει να συμπληρώσουμε σε σχέση και με τα περάσματα του Πάνου Ισμαίλου, πως το Ford Fiesta Rally3 ίσως είναι το αυτοκίνητο του σοβαρού ιδιώτη.

Ηρωική η ελληνική παρουσία, σε ένα Ακρόπολις με στοιχεία παλιάς κοπής, θεσμικός Πρωταγωνιστής σε ένα περιβάλλον όπως το Ελληνικό Πρωτάθλημα, που εξελίσσεται σε θολό τοπίο.

Γεγονός…

…πως σε μια σοβαρή δραστηριότητα ασχολείσαι με τους παρόντες, να σχολιάσουμε το ρεσιτάλ Φωτεινέλη—Πετρόπουλου στα ερτζιανά και την αντίστοιχη συμπεριφορά τέρμα γκάζι των Παπαδόπουλου-Ρούσου στην τηλεοπτική κάλυψη με την ένδειξη Cosmote Sport να συναρπάζει. Σεβασμός._ Στρατισινο