Ο Sebastian Loeb επιστρέφει στο Ράλλυ Ακρόπολις
Επιστροφή του Sebastian Loeb στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και απεικονίζουμε τα προεόρτια του γεγονότος αυτού με το φακό του Γιάννη Κουσκούτη
Ευχάριστη έκπληξη η συμμετοχή του εννέα φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή στον αγώνα μας και ιδιαίτερη στιγμή η επίσκεψή του στο Λουτράκι δυο εβδομάδες πριν την έναρξη στο ΕΚΟ-ΟΑΚΑ. Δοκιμές εξέλιξης και από τη Ford την παραμονή του αγώνα και κάπως έτσι αυτός ο κατασκευαστής, που συμμετέχει με τον μανδύα του ιδιώτη, όπως συστήνεται η ομάδα του Μάλκομ Ουίλσον, διαψεύδει τη φήμη του για τον περιορισμό, σε ότι συνδέεται με κόστος. Άλλωστε, ότι το Puma είναι το πλέον όμορφο αγωνιστικό WRC1, με μεγάλες επιφάνειες για τα σήματα των χορηγών, υπερβάλλοντας θα σχολιάσουμε ότι ίσως πρόκειται για μια ακόμα ένδειξη σε σχέση με το ζητούμενο, που αφορά την πώληση του και σε ιδιώτες…
Στο Λουτράκι
Η προγραμματισμένη παρουσία του Loeb στο Ακρόπολις δημιουργεί και προϋποθέσεις που ξεπερνούν την επικοινωνία και συνδέονται με την εξέλιξη του Puma στο χώμα. Την ώρα που όπως αποδεικνύεται από το διαγωνισμό μας, πολλοί πιστεύουν ότι ο Γάλλος μπορεί ακόμα και τη νίκη. Άλλωστε σήμερα, θρύλοι στο WRC έχουν απομείνει ο 9κις, ο M.W το αφεντικό του, ο Latvala, boss της Τοyota, ενώ για διαφορετικούς λόγους λάμπουν και οι τρεις της Hyundai που έρχεται χωρίς αρχηγό, ενώ γεγονός, πως ευρύτερα το θεσμό οδηγεί το αστέρι του Κalle Rovanpera και η ποιότητα, το μέγεθος της Τοyota.
Στη Ford είναι υπό πίεση και το κρύβουν ενώ το ξέρουν, αφού έχει λήξει το αφήγημα ότι όταν κερδίζουν είναι Ford και όταν παραπαίουν όπως συχνά τελευταία, πρόκειται για ιδιωτική ομάδα. Ήρθαν πάνοπλοι λοιπόν στη χώρα μας από νωρίς με τους κορυφαίους της ομάδας εξέλιξης και ο Sebastien Loeb έβαλε τη σφραγίδα του οδηγώντας και όχι μόνο.
Με κέφι από πολύ νωρίς το πρωί της Παρασκευής και με τη σοβαρή ευγένεια του επαγγελματία, που σε αυτό το ομαδικό παιχνίδι ξέρει πως πρέπει να συνεργάζεται. Μεγάλη υπόθεση η σύνθεση των αναλύσεων οδηγώντας, λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία από την τηλεμετρία. Μας ξεπερνάει όλο αυτό, ενώ ξεπερνάει και κάποιους από τους επαγγελματίες και δεν εργάζονται όλοι το ίδιο αποτελεσματικά. Εδώ θέλεις Loeb, Οsier και Evans για την καλή δουλειά, αλλά και τη σωστή “εθνική” ομάδα που θα σε φιλοξενήσει στα κατά τόπους εδάφη.
Ομάδα που υποστηρίζει τα τεστ, έργο με τη σφραγίδα ΕΛΕΜ που ως άτυπους συναδέλφους του, βρήκε στο δρόμο του τους καλύτερους όπως εκφράζεται η ποιότητα των 3/4 τύπων με τα μαύρα των ΕΚΟ Dirt Games. Φέτος, δημιουργούν για τη Ford και τη Hyundai, αλλά και για άλλους Έλληνες και ξένους πρωταθλητές που τους εμπιστεύονται. Στην προετοιμασία του τεστ και κατά τη διάρκεια, μια παρέα μαλωμένη με το δοξάστε με, που γνωρίζει καλά τι σημαίνει διακριτικά, απο τους καλύτερους διαχειριστές του τακτ, αποδεδειγμένα.
Σεμπ Λεμπ!
Αυτόγραφα μοίρασε, χαμόγελο προσέφερε όπως και θέαμα, ενώ δίδαξε και αντίδραση όταν είχε τη στιγμή του και εδώ οι αναλύσεις περιττεύουν. Σημαντικό ότι δούλεψε σκληρά και θα φανεί μεθαύριο στο ταμείο, οπότε και οι Μπριν και Γκρινσμιθ που είναι καταδικασμένοι να του ζητούν αυτόγραφα, θα έχουν στα χέρια τους ένα σωστά εξελιγμένο Puma.
Ίδιο και του Σερδερίδη τουλάχιστον στα χαρτιά και όλο αυτό μας κάνει περήφανους και μας φορτώνει επικοινωνιακή ευθύνη σε σχέση με την Ελληνική συμμετοχή στο ΕΚΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΡΑΛΛΥ έργο της Motosport Greece ευθύνη όλων μας.
Ευθύνη και του παλιού που πρέπει να προσαρμοστεί στην αυστηρότητα για την ασφάλεια και του νεότερου πρωτοετή θεατή. Οφείλει λοιπόν να συντονιστεί-προσαρμοστεί προσφέροντας σημαντική υπηρεσία στην ασφάλεια του αγώνα, δείχνοντας το δρόμο και στους μεγαλύτερους.
Μακριά απο την “πίστα” λοιπόν και ψηλά και με ασφάλεια, όπως και στα τεστ όπου φωτογραφίες και βίντεο έλαμψαν, αλλά δεν έβλαψαν…_Σ.Χ.