Δοκιμάζουμε το Nissan Micra N-Sport

Το σουπερμίνι Nissan Micra στην πέμπτη του γενιά, μετά το τελευταίο του φρεσκάρισμα, αποκτά ακόμη πιο εντυπωσιακή εμφάνιση στην έκδοση N-Sport, συνεχίζοντας να χαρίζει χαμόγελα ευχαρίστησης στους ιδιοκτήτες αλλά και στους φίλους του εν λόγω μοντέλου.

Το Nissan Micra, το δημοφιλές ιαπωνικό σουπερμίνι, το οποίο αποτελεί από τα πιο σημαντικά μοντέλα για την ιαπωνική μάρκα, ειδικά όσον αφορά την αγορά της Ευρώπης, συνεχίζει να καταγράφει υψηλές πωλήσεις από το 2017, οπότε και παρουσιάστηκε η συγκεκριμένη πέμπτη γενιά.

Αφήνοντας πίσω τη συντηρητική σχεδίαση του παρελθόντος, το Nissan Micra με τον τολμηρό σχεδιασμό και τις εντυπωσιακές σχεδιαστικές γραμμές του αποκτά σπορτίφ εικόνα, προσφέροντας ένα δυναμικό μοτίβο που δεν περνά απαρατήρητο.

Στην έκδοση NSport που εμείς είχαμε στην κατοχή μας, το ιαπωνικό σουπερμίνι με τις νέες αισθητικές πινελιές τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του, δίνει μια αύρα δυναμισμού και επιθετικότητας, χαρίζοντας στον οδηγό όμορφες στιγμές κατά τη συνύπαρξη μαζί του.

Έκδοση NSport, πολυτέλεια και δυναμισμός

Η Nissan στην έκδοση NSport (υπάρχουν και οι εκδόσεις Energy, Accenta, Techna) προσφέρει μια πολυτελή αλλά κυρίως σπορτίφ εικόνα του Micra, συνδυάζοντας τις νέες σχεδιαστικές της τάσεις.

Εξωτερικά, από την πρώτη στιγμή τις εντυπώσεις κλέβει το πολύ όμορφο κόκκινο χρώμα του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, που σε συνδυασμό με τα φιμέ κρύσταλλα στις πίσω θύρες, τους μαύρους καθρέφτες και τις μαύρες ζάντες αλουμινίου των 17 ιντσών, black Perso δίνουν έναν ξεχωριστό χαρακτήρα στο συγκεκριμένο μοντέλο.

Τη δυναμική εξωτερική εικόνα του Nissan Micra στην έκδοση NSport συμπληρώνουν τα πλευρικά διακοσμητικά καθώς και τα ένθετα κάτω από τα εμπρός φώτα ομίχλης, μαύρου χρώματος.

Με έμφαση στη χρηστικότητα

Περνώντας στο εσωτερικό του Nissan Micra, η ανανέωση έχει φέρει έναν σύγχρονο αέρα στο ιαπωνικό σουπερμίνι. Στην καμπίνα του αυτοκινήτου θα συναντήσουμε κυρίως το μαύρο χρώμα στον διάκοσμο, τα μαλακά πλαστικά στο ταμπλό έχουν πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, ενώ ίσως το εντυπωσιακότερο στοιχείο είναι η επένδυση του εσωτερικού πάνελ από αλκαντάρα.

Το συγκεκριμένο υλικό χρησιμοποιείται και στα καθίσματα, τα οποία έχουν δερμάτινες επενδύσεις με λευκές ρίγες, με τα εμπρός να είναι θερμαινόμενα.

Μας έκανε εντύπωση το γεγονός πως τα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να πετυχαίνουν τη βέλτιστη υποστήριξη στο σώμα, μειώνοντας την κούραση του οδηγού σε μεγάλης διάρκειας ταξίδια.

Ο οδηγός του Nissan Micra έχει στη διάθεσή του το δερμάτινο τιμόνι, το οποίο ενσωματώνει όλα τα απαραίτητα κουμπιά για την παραμετροποίηση της οθόνης TFT, που αν και μικρή είναι ευανάγνωστη.

Στο κέντρο της κονσόλας του αυτοκινήτου, υπάρχει η οθόνη αφής 7 ιντσών, η οποία διακρίνεται για την ευκολία χρήσης. Μέσω της οθόνης ο κάθε χρήστης θα βρει μία πληθώρα επιλογών για ρυθμίσεις του μοντέλου, ενώ υπάρχει και δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Apple CarPlay και Android Auto.

Θετικό στοιχείο του εξοπλισμού του Nissan Micra στην έκδοση NSport αποτελεί ο αυτόματος κλιματισμός, ο οποίος με δύο μεγάλους περιστροφικούς διακόπτες ρυθμίζεται πολύ εύκολα.

Στο τεχνολογικό του ρεπερτόριο, από πλευράς χρηστικότητας και ευκολίας το ιαπωνικό σουπερμίνι διαθέτει επιπρόσθετα κάμερα οπισθοπορείας με αισθητήρες παρκαρίσματος, δίνοντας τη λύση ακόμη και σε δύσκολα σημεία, αλλά και κουμπί εκκίνησης για τον κινητήρα.

Από πλευράς χωροταξίας, στο Micra τέσσερις επιβάτες θα έχουν άπλετο χώρο, ενώ ένας πέμπτος θα καταφέρει να φιλοξενηθεί με κάποιους συμβιβασμούς. Το πορτ μπαγκάζ με χαρακτηριστική άνεση θα μεταφέρει αποσκευές έως 300 λίτρα, δίνοντας τη λύση ακόμη και σε αυτό τον τομέα.

Οδηγώντας το Nissan Micra N-Sport

Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 999 κ.εκ. με τους 92 ίππους δε συνάδει με την εντυπωσιακή εμφάνιση του ιαπωνικού μοντέλου, παρ’ όλα αυτά καταφέρνει με ευκολία να χαρίζει άνετες μετακινήσεις τόσο εντός όσο και εκτός αστικού ιστού.

Ο κινητήρας προδιαγραφών Euro 6d με τη ροπή των 160 Nm στις 2.000-3.750 σ.α.λ. κάνει την οδήγηση ευχάριστη. Σε αυτό συνεπικουρεί η καλή κλιμάκωση του μηχανικού κιβωτίου των 5 σχέσεων με το εξαιρετικό κούμπωμα.

Σπουδαία δουλειά έχουν κάνει οι μηχανικοί της Nissan στον τομέα της ηχομόνωσης, καθώς σπάνια θα φτάσει ο ήχος του κινητήρα στα αυτιά των επιβατών, χαρίζοντας ευχάριστη διαμονή εντός της καμπίνας.

Κινούμενοι στον αστικό ιστό, το Nissan Micra γίνεται σύμμαχος με τον αξιόλογο και οικονομικό κινητήρα, ενώ δε θα πει όχι σε κάποιο μακρινό ταξίδι.

Αν και η μακριά κλιμάκωση στο κιβώτιο βοηθά και στα «εκτός των τειχών» ταξίδια, δε θα λέγαμε όχι και σε μια 6η σχέση στο κατά τα άλλα εξαιρετικό σε αίσθηση κιβώτιο.

Άνετο και ασφαλές

Το Micra σε οποιαδήποτε συνθήκη δε θα δυσανασχετήσει, ενώ το ιαπωνικό μοντέλο δε χάλασε το χατίρι στις σπορ ορέξεις μας. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αρκετά υψηλά, ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος ήταν σχετικά περιορισμένες.

Στη δική μας έκδοση, αυτή της NSport με τις 17 ιντσών ζάντες και τα ελαστικά χαμηλού προφίλ (205/45), το «κόστος» της καθημερινής συμβίωσης δεν ήταν ακριβό, καθώς οι αναρτήσεις αποσβένουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες που συναντάμε στο ελληνικό οδόστρωμα.

Όσον αφορά τις τεχνολογίες που βοηθούν τον οδηγό, στο Nissan Micra θα βρούμε επίσης το Hill Start Assist, το Σύστημα Ενεργής Πέδησης (Front Emergency Braking), ενώ το σύστημα ευστάθειας (ESP) θα σας βγάλει από τη δύσκολη θέση όταν το παρακάνετε.

Στο δια ταύτα

Το Nissan Micra στην έκδοση NSport χαρίζει μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο δημοφιλές ιαπωνικό σουπερμίνι, ενώ σε συνδυασμό με τον πλούσιο εξοπλισμό του, κλείνει το μάτι στους υποψήφιους αγοραστές του._ Γ. Τ.

Nissan Micra NSport – Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3κύλινδρος turbo βενζίνης, 999 κ.εκ. > ΜΕΓ. ΙΣΧΥΣ: 92 ίπποι/5.000 σ.α.λ. > ΜΕΓ. ΡΟΠΗ: 160 Nm/2.000-3.750 σ.α.λ. > ΚΙΝΗΣΗ: Στους εμπρός τροχούς > ΚΙΒΩΤΙΟ: Μηχανικό 5 σχέσεων > ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 300 λτ. > ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (MHK.xΠΛ.xΥΨ.): 3.999x1.935x1.455 (τροχοί 17΄΄ σε χλστ. > ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.525 χλστ. > ΒΑΡΟΣ: 1.060-1.102 κιλά > 0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ: 11,8 δλ.* > ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 178 χλμ./ώρα* > ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 7 λτ./100 χλμ. > ΕΚΠΟΜΠΗ CO2: 129 γρ./χλμ. 

*ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Θάνος Ηλιόπουλος