Ταυτόχρονα, το ανανεωμένο σπορ SUV της Porsche διατίθεται πλέον με 14 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, συμπεριλαμβανομένων των νέων Papaya Metallic (το αγαπημένο μας στη δοκιμή) και Gentian Blue Metallic, καθώς και του Python Green για την Macan GTS με το πακέτο GTS Sport.
Το πακέτο των εξωτερικών διαφοροποιήσεων συμπληρώνουν οι μεγαλύτεροι τροχοί των 19 (Macan), 20 (Macan S) και 21 ιντσών (Macan GTS), που διατίθενται σε 7 διαφορετικά σχέδια.
Στην καμπίνα της ανανεωμένης Porsche Macan οι αλλαγές είναι σαφώς πιο διακριτικές. Η ολοκαίνουργια κονσόλα πρωτοστατεί, ενώ χαρακτηριστική είναι η «απομάκρυνση» των φυσικών διακοπτών και η αντικατάστασή τους με νέους που λειτουργούν με την αφή. Από εκεί και πέρα, ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων είναι πλέον μικρότερος σε μέγεθος, ενώ στάνταρ είναι και το πολύ κομψό αναλογικό ρολόι στο ταμπλό.
Η Porsche Macan συνεχίζει να προσφέρει πολλές διαδικτυακές λειτουργίες και υπηρεσίες ως στάνταρ. Αυτές μπορούν να ελεγχθούν μέσω της οθόνης αφής των 10,9 ιντσών του συστήματος Porsche Communication Management ή μέσω φωνητικών εντολών. Επιπλέον, το ανανεωμένο μοντέλο υιοθετεί μια γκάμα νέων «πηδαλίων» που προέρχονται από τα μοντέλα της οικογένειας 911.
Οι κινητήρες της νέας Porsche Macan
Από την γκάμα κινητήρων του μοντέλου απουσιάζει η έκδοση Turbo. Αντί αυτής, η ανανεωμένη Macan είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις Macan, Macan S και Macan GTS. H πρώτη είναι διαθέσιμη με μια ανανεωμένη εκδοχή του 2λιτρου και 4κύλινδρου κινητήρα της Porsche που πλέον αποδίδει 265 ίππους, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 6,2 δλ. και τελική ταχύτητα 262 χλμ./ώρα.
Η εκδόσεις S και GTS παίρνουν κίνηση από έναν V6 κινητήρα με χωρητικότητα 2,9 λίτρων. Στην Macan S η ισχύς είναι αυξημένη κατά 26 ίππους, αγγίζοντας τώρα του 380 ίππους, τιμή που εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δλ. και τελική 259 χλμ./ώρα. Στην κορυφαία έκδοση GTS η ισχύς «σκαρφαλώνει» στους 440 ίππους (+60 ίπποι σε σχέση με το παρελθόν), τιμή που χαρίζει επιτάχυνση «0-100» σε 4.3 δλ. με το Sport Chrono Package και τελική 272 χλμ./ώρα.
Όλες οι εκδόσεις της Porsche Macan είναι τετρακίνητες και συνδυάζονται κατ’ αποκλειστικότητα με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων.
Στους νυχτερινούς δρόμους της Βαρσοβίας
Αυτό που ξεχωρίσαμε κατά το νυχτερινό test drive μας είναι πως η νέα Macan έχει γίνει ένα ακόμη πιο… σπορ SUV, με το κράτημα που παρέχει (μετά και τις τροποποιήσεις που έγιναν στην ανάρτηση) να ανεβάζει τον πήχη της συνδυαζόμενης με άνεση διασκέδασης ακόμη πιο πάνω.
Από εκεί και πέρα διαπιστώσαμε πως η νεότερη εκδοχή της Macan, που διαθέτει και αλλαγές στο σύστημα διεύθυνσης, έχει ακόμη καλύτερη απόκριση, ενώ το νέο set up στην ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση Porsche Active Suspension Management αποτελεί στάνταρ στις εκδόσεις S και GTS.
Η Macan GTS διαθέτει στο βασικό της εξοπλισμό αερανάρτηση που χαμηλώνει το αμάξωμα κατά 10 χλστ. σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις, παρέχοντας έτσι ακόμη πιο βελτιωμένη αεροδυναμική και κράτημα στο δρόμο.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Γερμανός κατασκευαστής, η σπορ αερανάρτηση είναι σφικτότερη κατά 10% στον εμπρός άξονα και 15% στον πίσω, σε σχέση με εκείνη του προκάτοχου μοντέλου.