ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, η επόμενη ημέρα
Με λάμψη τριετίας ο αγώνας-εθνική υπόθεση, σε συνδυασμό με την ιστορία του, μας καταδικάζει συχνά και πυκνά σε σχολιασμό που ξεπερνάει τα αποτελέσματα.
Ήταν εντυπωσιακό και -με συμπάθεια- συγκλονιστικό και, όπως είχε προβλεφθεί, οι ειδικοί δίδαξαν και οι νεοφερμένοι της πολιτείας επανατοποθέτησαν με σεβασμό. Με καρέ του άσου στην οργάνωση και με τον Λευτέρη Αυγενάκη πλέον και υπουργό WRC. Μακάρι με υψηλή εποπτεία και στο ελληνικό motorsport, που έχει χάσει το βηματισμό του.
Στοίχημα λοιπόν η αξιοποίηση της αύρας Ράλλυ Ακρόπολις, από το κάρτινγκ που αδικούμε μέχρι οτιδήποτε διεθνές που απαιτεί την αντιμετώπιση κλάσης Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά και όχι μόνο. Έτσι, με τρόπο WRC και σκληρό έλεγχο στα οικονομικά και άλλα της Ομοσπονδίας, από τη Γενική Γραμματεία και από το θεσμικό όργανο των αγωνιζομένων, θα είναι αλλιώς και τα δικά μας. Για την ασφάλεια που δοκιμάζεται και την προβολή που εξελίσσεται άναρχα, χωρίς πλάνο, όταν η επικοινωνία του ΡΑ, ειδικά στα κοινωνικά Μέσα, δικαιούται Όσκαρ.
«Η αμεσότητα της ευγένειας» ο τίτλος μας.
Στα ράλλυ
Κάποτε το ζήσαμε το πολύ υψηλό επίπεδο οι τυχεροί της εποχής μας, από το 1975 μέχρι το τέλος του 2010, οπότε τα βρόντηξε ο Μανιατόπουλος. Ας την ξεπεράσουμε λοιπόν και επιτέλους την ΕΛΠΑ με έργο, αφού αποδεικνύεται πολύ σκληρή για να πεθάνει στη συνείδησή μας. Άλλωστε, «παιδιά» της ΕΛΠΑ, αριστούχοι μαθητές της, ακόμη κρατούν τα ηνία και δουλεύουν με μαεστρία πλήκτρα, χάρτες και ό,τι άλλο χαρακτηρίζει τη βρώμικη και την ουσιαστική δουλειά.
Στα δικά μας
Εκδηλώσεις ευχαριστηρίων ζήσαμε και την εποχή της ΕΛΠΑ. Ο πτωχευμένος μηχανισμός -εφιάλτης του Μιχελακάκη και της συντροφιάς του-, ό,τι φουντώνει την εμπάθειά τους και προδίδει τις εμμονές τους.
Παραλάβαμε και ευχαριστήρια προσωπική επιστολή γραμμένη με το χέρι στην καρδιά, όπως του Λευτέρη Αυγενάκη.
Οργανώνεται και υψηλού επιπέδου εκδήλωση μεθαύριο την Παρασκευή στο ΟΑΚΑ, όπου θα συνυπάρξουν χωρίς σκόνη στελέχη και κριτές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Με οικοδεσπότες τους εκπροσώπους της πολιτείας, και είναι όνειρο, μη με ξυπνάτε.
Προσοχή, να μην εξελιχθεί σε εφιάλτη…
Το Ακρόπολις σε σωστή, σταθερή τροχιά, με Πουρναράκη, Αθανασούλα, Κερερέ και την κ. Πασαλή να διδάσκουν. Μεταπτυχιακό και στο πώς επιστρέφεις για να μείνεις. Δύσκολα τα μαθήματα για την οδική ασφάλεια, όπως και με τη σύνδεση του αγώνα με τον Τουρισμό, αλλά κυρίως και με τους νέους μας. Είτε οδηγούν, είτε ασχολούνται με την έρευνα και την εξέλιξη συνδεδεμένη με την τεχνολογία. Ιεροτελεστία άψογα σχεδιασμένη – και για τους ικανούς με όραμα ο χρόνος δεν τελειώνει.
Η ανησυχία μας συνδέεται με τους εκλεγμένους στο ΔΣ της Ομοσπονδίας και τους κουρασμένους συνεργάτες τους, στελέχη για το μεροκάματο. Ένα σύνολο με επιμονή στη διεκπεραίωση του βολέματος με έσοδο. Άνθρωποι που αγνοούν το μέγεθος των αθλητών.
Πρωταγωνιστές είναι αυτοί που δημιουργούν το προϊόν πληρώνοντας σε ένα χώρο όπου ουδείς ασχολείται ώστε να προκύψει η δυνατότητα εξασφάλισης χορηγών. Θα αναβαθμίσει το συναγωνισμό, αλλά θα εκθέσει όσους νομίζουν πως διοικούν και αυτούς που πιστεύουν πως εποπτεύουν.
Καθρέφτης της πολιτικής τους η ΕΠΑ, ευθύνη της κ. Ψαρράκου. Ικανή. Άριστη στη διαχείριση της καθημερινότητας, μετρ στο ξεπερασμένο «μόνο εγώ για όλα», που όμως αντέχει στο χώρο, και η ανησυχία μας έχει να κάνει με την υπερβολική της φιλοδοξία.
Ένα στυλ που ξεπερνάει την όποια σχέση της με ΟΜΑΕ, ΕΛΛΑΔΑ, και όχι μόνο. Πιστεύει πως, με άλλοθι τον WRC Άγγελο Ζήβα, που νομίζει πως χρησιμοποιεί, μπορεί να σχεδιάσει και να οργανώσει Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις.
Άγνοια του μεγέθους; Είπαμε, υπέρ το δέον φιλοδοξία, με θράσος περίσσευμα και πλάνο με ατζέντα. Καμία αμφιβολία πως όντας δουλευταρού και τίμια (η εντιμότητα είναι κάτι διαφορετικό, μη μετρήσιμο), αν ποτέ βρεθεί δίπλα σε διεθνή στελέχη κλάσης Πασαλή και αφού εκπαιδευτεί για δυο-τρία χρόνια, με κατάλληλους συνεργάτες μπορεί να καταφέρει κάτι καλύτερο από τη θλιβερή αστοχία της στη Λάρισα.
Σε κάθε περίπτωση, αξιοποιεί και την εμπιστοσύνη σε βάθος του ξεχασιάρη προέδρου της Ομοσπονδίας, με αγωνία στην τοποθέτηση συνεργατών του στο μηχανισμό του ΡΑ, αλλά και τη διακριτική παρουσία των αποστάσεων, της προέδρου του ΑΣΜΑ. Η Κατερίνα Χαλιβελάκη, που κάνει χάρη στο άθλημα με τη συμμετοχή της σε αυτή την ΕΠΑ, όπως χάρη κάνουν και οι Λεωνίδας Μανιατόπουλος και Άγγελος Ζήβας, έχει επιλέξει την αδιαφορία, αντί να διεκδικεί με πάθος και πρόταση τον αγώνα. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, με σεβασμό στην ιστορία του, συνδεδεμένη με το Σωματείο μας.
Μοτίβο ικανών που έχουν κουραστεί το βόλεμα στους ελληνικούς αγώνες, και όποιος, όποτε προσπάθησε να διαφοροποιηθεί, όπως π.χ. ο Γιάννης Μόσχος του ΟΜΑΘ και άλλοι ανήσυχοι, βρέθηκαν εκτός μάχης. Ίσως και με αιτία, αλλά και χωρίς αφορμή, αφού το σύστημα ΟΜΑΕ, που κλείνει εξαετία στα χέρια του Μιχελακάκη, έχει μαλώσει με την αξιοπιστία της αντικειμενικής διαχείρισης.
Κατά τη γνώμη μας, και με γεγονός πως δεν είναι αρμοδιότητα της Ομοσπονδίας η οργάνωση αγώνων, είναι σε λάθος χέρια το Ιστορικό Ράλλυ και, αφού χρησιμοποιεί τον τίτλο «Ακρόπολις» που ανήκει στο κράτος, θα πρέπει η επιτροπή Motorsport να ευαισθητοποιηθεί. Ώστε να μην εκτεθεί από επιλογές της ημιμάθειας με στόχο «καρέκλα» σε διεθνές επίπεδο, γνωριμίες και σε βάθος χρόνου έσοδα. Με ενέργειες που μπορεί να πληγώσουν το κύρος του αγώνα στο WRC, όπως και την παρουσία μας στη FIA.
Καρτ
Καμία σχέση με την τραυματική εκδήλωση στην Πάτρα, που επιμένουμε πως δεν είναι motorsport. Το σχόλιο-επίλογος αφορά τον αγωνιστικό του πυρήνα που δημιουργούν οι γονείς, οι ομάδες και οι τεχνικοί, για νεαρούς αθλητές με ποιότητα και ταλέντο. Απαιτεί προσοχή αυτή η δραστηριότητα. Αν κάποτε θέλουμε να μιλάμε για πραγματικό ελληνικό motorsport, σε αυτό το περιβάλλον πρέπει να δοθεί ιδιαίτερο βάρος, επιστημονικών προδιαγραφών.
Λατρεύουμε το Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά είναι αδύνατον να το κερδίσουμε όταν μπορεί Έλληνας να λάμψει σε πίστες αρκεί να υποστηριχθεί σωστά, με συνέπεια και μέθοδο. Τις βλέπουμε και είναι υπέροχες οι πίστες σε όλη τη χώρα, και οφείλουμε να τις διατηρήσουμε καθαρές, ως φυτώριο ζωής με τη σχετική υποστήριξη. Επιβάλλεται, με γεγονός πως δεν περιμένεις το αυτονόητο από μια ΟΜΑΕ με αγκυλώσεις και μια ΕΠΑ που διστάζει ακόμα και να θεσπίσει τη σχετική επιτροπή.
Λυπηρό όλο αυτό και, με την ευκαιρία, δεν έχουμε καμία αμφιβολία ότι, αφού το είπε ο Κρητίκαρος, θα γίνει και θα προκύψει η στήριξη-εκκρεμότητα σε Παπαευθυμίου και Μαρκογιάννη. Από τον υπουργό των έργων, που μισεί τις υποσχέσεις που δεν τηρούνται.
Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς, ακόμη σε τροχιά Ράλλυ Ακρόπολις._ «Στρατισίνο»