Του ονείρου!

Πήγε στην θρυλική ειδική διαδρομή «Ταρζάν» ο Σ.Χ., και το εξελιγμένο τερέν τον παρασύρει σε σκέψεις και αναμνήσεις που απέχουν από την πραγματικότητα.

«Πάμε “Ταρζάν”» και αξιοποιούμε το πάθος των χειριστών της περιφέρειας για το τέλειο οδόστρωμα, με 1+10 διαφορετικά αυτοκίνητα, προτάσεις που με τη λογική, λόγω προδιαγραφών, μυρίζουν σκόνη και σβήνουν…

Άσφαλτος ο θρύλος; Καμία σχέση. Απλώς έχει γίνει εκσυγχρονισμός με αμφιλεγόμενη προοπτική, αφού αν βρέξει θα τον ξαναζήσουμε τον εφιάλτη σε άλλη διάσταση.

Στεγνό, το δεύτερο πέρασμα θα έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον, σε πιο καθαρό έδαφος και συχνά ταλαιπωρημένο, ό,τι ταιριάζει στον αγώνα, που διατηρεί το στυλ του, όπως και να έχει. Ειδικά η Power Stage που, σκαμμένη ή λασπωμένη, ως μετεξέλιξη της εξέλιξης, θα βγάλει και διαφορές.

Ακολουθώντας την ιδέα του Μιχάλη Σταυρόπουλου, που ζει και για το κρυφτό με την παροχή ρεύματος, επιλέξαμε τη Mustang Mach-E, και διαβάστε σχετικά μεθαύριο, στις 5 Σεπτεμβρίου, σε 4Τροχούς με την «Καθημερινή της Κυριακής».

Ονειρευόμαστε, όμως, και προσθέτουμε δέκα τρελές προτάσεις εκτός χωμάτινης mentality(sic), και πάμε «Ταρζάν». Με πλήρη εξοπλισμό και εξαιρετικούς Έλληνες συναθλητές μας στα μπάκετ, ύστερα από κλήρωση. Τους 10 ; 10 βετεράνους ή περίπου – αρκετοί στο ταξίδι της αιωνιότητας, κάποιοι ξεχασμένοι από τα στελέχη της προοπτικής χωρίς μνήμη…

Γεγονός πως σε όσους δεν είναι πλέον μαζί μας, οφείλουμε σεβασμό στο μέγιστο βαθμό.

10 ; 1

  1. Alpine – «Σιρόκο»

Η σύγχρονη Alpine Α110 σε έκδοση «S» και ο κορυφαίος, με τις δύο 2ες θέσεις πίσω από Ρερλ και Σέλστρομ, έχει δίπλα του τον Μανώλη Μακρινό. Από τα BIC A110-Datsun-Stratos, στη σύγχρονη Alpine. Πολυμήχανος ο πιλότος-συνοδηγός, τεχνίτης μηχανικός και με γνώση των κανονισμών, έχει και την ευθύνη της εξέλιξης. Περί προσαρμογής πρόκειται, με ατού το σχετικά χαμηλό βάρος και, με αυτό το σύνολο με 50χρονη ποιότητα, η ανατριχίλα έχει τη δική της ιστορία. Εδώ είναι η ευφυΐα τους που θα κάνει τη διαφορά, αξιοποιώντας την κεντρομήχανη φιλοσοφία της κατασκευής και αυτό το ελαφρύ χέρι του οδηγού σε συνδυασμό με το άγχος για τη λεπτομέρεια του συνοδηγού.

  1. Μοσχούς – Nissan

Απέτυχε η προσπάθεια προσαρμογής της GTA στο χώμα, παρά την προσπάθεια του Μανώλη Μοσχού. Θρύψαλα τα kevlar από την απλή διαδρομή-περίπου άσφαλτο προς τα Φουρνά. «Άσ’ το, γιε μου», πάρε Κελεσάκο να πάμε με Datsun. Nissan, Γιωργάρα, συγκεντρώσου, και ο Τάκης έστειλε το ανθρακί GT-R τελευταίας γενιάς έτοιμο για όλα. Ο αείμνηστος Κώστας Φερτάκης δίπλα του, και δεν γκρινιάζει. Επιτέλους, οδηγούν ένα Nissan με κίνηση παντού. Ο Γιώργος χαμογελάει στην πρόταση των μηχανικών της καρδιάς του να μειώσουν σε 600 τους 700 ίππους. Ο μαέστρο με τα μαγικά χέρια, που θα μπορούσε και 1.000 εκεί, σχολιάζει: «Άσε το διάβασμα, Φέρτακα, βλέπε έξω να το χαρείς! Τι να διαβάσεις;»… Γιωργάρα. Αείμνηστος. Λείπει πολύ…

  1. «Λεωνίδας» – Porsche

Συνδυασμός με πολλές διαστάσεις, και ο πολύπειρος, πάντα σε άψογη φυσική κατάσταση, φρέσκος ως έφηβος, έχει την πρωταθλήτρια δίπλα του. Την κ. Αντωνία Παυλή. Την Τώνια. Η 911 Turbo S, μια «997» στους 500 ίππους με χειροκίνητο κιβώτιο, είναι εξελιγμένη από την PetroRetro911. Ως ιδέα η Singer AC που εξέλιξε ο Tuthill (φωτ). Εδώ τα πάντα όλα από ελληνικά χέρια. Ο θόρυβός της καλά δουλεμένος, ώστε ειδικά στα πρώτα 10 χλμ. του «Ταρζάν» να κάνει αντίλαλο με ποιότητα και ιστορία. Να θυμίσει επιβεβαιώνοντας τις ρίζες της ιστορίας και ξεπερνώντας τα άχρωμα στατιστικά, που άλλωστε εδώ δεν υπολείπονται…

  1. Αποστόλου – Porsche

Ό,τι ο «Κόκας» γνωρίζει καλά, και δεν είναι τυχαίο ότι δίπλα του, στην αγωνιστική Cayman GT4 με την εργοστασιακή εξέλιξη, φιγουράρει ο αείμνηστος Μιχάλης Κριάδης. Η προσαρμογή στον «Ταρζάν» γίνεται στη Λυκόβρυση, όπου ο Νικόλας, ο PetroRetro911, έχει βάλει πολλές ώρες εργασίας ώστε να βολευτεί και να το χαρεί ο νονός του. Η καλύτερη Porsche σε πάτημα ever -συμφωνούν όλοι-, και να η ευκαιρία για την απόδειξη από τον gentleman των ελληνικών αγώνων, που έχει και την ποιότητα να αξιοποιήσει το στήσιμό της.

  1. Παύλος Μοσχούτης – Σύγχρονο Fiat 124 Abarth

Με τον «Σίλεφ» δίπλα του ο αείμνηστος. Οι μόνοι που έχουν τον τρόπο ώστε με την ποιότητά τους να μην εκθέσουν τη μηχανή σε αξιοπιστία. Οι καθαρές γραμμές του Παύλου και η σοφία του Σταμάτη σε απόλυτη αρμονία. Το Fiat το κοιτάς και τρίζει, ενώ αν πατήσει χώμα θα ψάχνεις τις πόρτες και τα καπό. Επιστρατεύεται ο Στάθης Μάγος, που αναλαμβάνει να το εξελίξει ώστε να είναι και αξιόπιστο. Βρέθηκε το μπλε με τα μαύρα καπό, σε υπόγειο γκαράζ με γαλλικά κοσμήματα στην Κηφισίας. Έτσι ξεπερνάς και τη δυστοκία της αντιπροσωπείας για οτιδήποτε σε επικοινωνία και προβολή.

  1. Καλεμτζάκης-Ψηφίδης με την Α45 S του Τσολακίδη, εξελιγμένη στου Κυρλαγκίτση

Συνδυασμός σεβασμού, και δεν είναι εντελώς τρελό αυτό. «Τι λες τώρα», θα σχολιάσουν οι γνώστες, και μόνο με ένα premium θα απολαύσεις μαζί τούς αείμνηστους. Με χέρι WRC ο Γάκης, που έχει δίπλα του έναν με ταλέντο και ενθουσιασμό στον κόφτη. Στο παρμπρίζ τα σήματα του ΑΟΘ, και ο Τσολακίδης προσφέρει και καταθέτει την αρχοντιά του τιμώντας το παρελθόν σε έναν αγώνα-εθνική υπόθεση. Το σκέπτεσαι το γκρι ματ να αλλάζει πορεία στη διασταύρωση γυρισμένο από τη μία στην άλλη, με τον Γιάννη να χαιρετάει. Σφίγγεις το χέρι του φίλου Ζώη Τσολακίδη που ανησυχεί, και απολαμβάνεις τον Στέλιο Καλεμτζάκη, που πετάει ευτυχισμένος για ένα διαφορετικό rebound ζωής. Οι Βόρειοι έχουν την ιστορία τους, που τη σέβεσαι, και το 2022 ετοιμάζεις RS3 για τον αείμνηστο Κώστα Τανούση με τον Σάκη Βασιλόπουλο που ζει και βασιλεύει, διδάσκοντας αγάπη και σεβασμό.

  1. Γιαγνίσης – Toyota GT86

O αείμνηστος Νότης, καλλιτέχνης, φονιάς γιγάντων στο χωματόδρομο, οδηγεί την Toyota που λατρεύει και ακούει μόνο Γιώργο Κερατζάκη. Με σεβασμό, αυτούς διάλεξε ο Πρεζεράκος. Αυτοί πετούσαν με την ΑΕ, οπότε να τοι με την GT. Ήρθε εξελιγμένη ως R3, αλλά ο Νότης έβαλε τις πινελιές του για τη συνηθισμένη πτήση με τον μπατζανάκη. Θέλουν ανάρτηση να αντέχει στα βράχια στην άκρη του δρόμου και μακριές σχέσεις ώστε ο μετρ να αξιοποιήσει το σασί με κεκτημένες ταχύτητες. Στα τελευταία κλειστά κομμάτια, έχουν την τέχνη ώστε να φυλάξουν λάστιχα και να προσφέρουν το σπάνιο. Θέαμα με ταχύτητα χωρίς περιττά γυρίσματα που καθυστερούν.

  1. Toyota Supra – Παναγιωτόπουλος

«The King», και τον συνδυάζεις μόνο με κάτι εντυπωσιακό από το πάνω ράφι. Ό,τι ταιριάζει με την αρχοντιά του. Έχει οδηγήσει τα πάντα καταθέτοντας ψυχή και τέχνη και έχει τον τρόπο να αξιοποιήσει το μακρύ μεταξόνιο σε συνδυασμό με τον μεγάλο κινητήρα και την κίνηση πίσω. Ήθελε 240 RS και Silvia, οπότε θα πάρει γεύση ιδανικά, έχοντας και τη γνώση και τη διάθεση για την εξέλιξη του supercar στο χώμα. Δίπλα του ο Νίκος Πάνου. Ο καλυτερότερος.

  1. ΒΜW M2 Competition – Άρης Βωβός

Σε λευκό φόντο οι γραμμές της «Μ», όπως η «2002» του Βάλντεγκαρντ και περίπου η «δική μας» Μ3. Με Λώρη-«EΛ-ΕΜ» βέβαια και οι δυο τους με μηχανή γάντι στην ποιοτική τους «τρέλα», με όπλο από τα εφηβικά χρόνια του οδηγού που ελέγχει την πλαγιολίσθηση-αποτέλεσμα ταχύτητας και ορμής με πάθος, ξεπερνώντας την τοποθέτηση. Η φόρα, ο έλεγχος με πολλά χιλιόμετρα, το ατού αυτής της συμμετοχής που λατρεύεις.

  1. Audi ΤΤS – «Ιαβέρης»

Με Γιάννη Αλβανό, βέβαια, ως και καθυστερημένη απάντηση στην ύπουλη αδικία του 1994. Ένα Audi σωστά στημένο και έξυπνα εξελιγμένο από τον πλέον σκεπτόμενο μεταξύ δύο, τριών ίσων. Με 2λιτρο κινητήρα που είναι ελαφρύτερος και δύο ρεζέρβες στον μεγάλο «Ταρζάν», ώστε να αλλάξουν, να πετάξουν τα φθαρμένα και να επιτεθούν στην Power.

Η απόλυτη επίδοση το μότο εκ των κορυφαίων, με σεβασμό και στον θεατή, και δε θα πάει όριο για το «πριμ» των βαθμών, αλλά για το άτυπο που έχει να κάνει με το DNA του, διαχρονικά υπεράνω της σκοπιμότητας. Το σκέπτεσαι αυτό το σύνολο εκεί στον «Ταρζάν» με τρακτερωτά, και άντε γεια… Σήμερα, με το ΤΤ συνήθως για «μούρη» και τον «χοντρό» σε σεμινάρια-ιεροτελεστία για την προστασία του πολίτη…

+1

Στο 11 η Mustang. Η Mach-E με ρεύμα και, έχοντας τον Δημήτρη Βαζάκα δίπλα μας, θα επιλέξουμε την μπορντό με τους 360 και την τετρακίνηση. Φορτίζεις στην Αταλάντη στο «πήγαινε» και στο «γύρνα», και στην «πίστα» αξιοποιείς και τα 60άρια της Continental σε έκδοση για χώμα. Θα πας πιο μακριά με τη long range; Μακάρι… Μέχρι να διαπιστώσετε και εσείς το θεώρημα των 600 χλμ. με τη μεγάλη μπαταρία, εμείς με την ίδια απολαμβάνουμε «Ταρζάν» με 70 περισσότερους και κίνηση παντού. Ξεπερνάει τους 2 τόνους, αλλά έχεις τιμόνι και μια ανάρτηση που προσαρμόζεται και στον «Ταρζάν» και στις Καρούτες, όπως και στην εθνική οδό, αλλά και κυρίως στον επαρχιακό ασφάλτινο ελληνικό δρόμο. Το γάντι της. Αυτοκίνητο στην πρίζα, που προδίδει και το πώς θα κινηθούμε αύριο.

Με το «0» στη Mustang στον αγώνα του 2022; Αν η Ford είναι χορηγός του ΡΑ, γιατί όχι; Γοητεύει και ως σκέψη να προηγείσαι γενικώς…_ «Στρατισίνο»