Αναμονή με ενδιαφέρον
Είμαστε στην πρίζα, αλλά αναμένουμε και ορθόδοξες κατασκευές, που θα μας παρασύρουν στην Τέλεια Διαδρομή και όχι μόνο...
Ίσως και σε ειδική διαδρομή, αλλά δεν είναι της παρούσης. Σημαντικό ότι η αυτοκινητοβιομηχανία αντιστέκεται και σε ένα άτυπο γκαράζ του ονείρου δίπλα στην Taycan και στην Mustang Mach-E, αφήνεις χώρο για γήινες κατασκευές που επιβραβεύουν την απόδραση με τον ορθόδοξο τρόπο.
Στην κορυφή η Audi
Για το νέο RS 3, απλά πόνος με λαχτάρα. Σύνθεση που σε κρατάει ενεργό. Το πραγματικό hot hatch που έχει τον τελευταίο λόγο, σε σχέση με την Α45 S, το σημείο αναφοράς.
Ο βασιλιάς του Nurbugring λοιπόν και δεν έχουμε καμία αμφιβολία για την πολυχρηστικότητα του, το στοιχείο που χαρακτηρίζει την Audi. Σχεδόν άνετο στα καθημερινά, ένα GT υψηλού επιπέδου στην Τέλεια Διαδρομή, πολεμική μηχανή στην Ειδική.
Αυτοκίνητο-σχολείο υψηλής οδήγησης με τη μαγεία που συνδέεται με το ασφαλές που μόνο στην Audi θα βρεις. Σύγχρονος σιδηρόδρομος, εξωγήινη υπερταχεία με τροχούς. Ο λόγος της αναμονής δεν συνδέεται μόνο με το αναμενόμενα άλλωστε εξαιρετικό S3 που ξεπερνάει την Α35, αλλά ο τρόπος «Αudi RS». Δε βελτιώνουν, αλλά λειτουργούν με την ολική επαναφορά, προλαβαίνοντας και τον εκσυγχρονισμό των ανταγωνιστών τους. Το σημαντικό, ότι το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο από την αρχική έκδοση με τον 1.5 αρκεί βέβαια να διαθέτεις την έκδοση S line.
Hyundai, με 3 προτάσεις!
Με κοινό παρανομαστή το Ν ως έκδοση και όχι ως εξοπλισμό όπως τα Ν Line. Καμία σχέση. Κάτι σαν fake news. N όπως motosport λοιπόν και αναμένονται και το i30 και το Kona σε φουλ του Ν, αλλά εμείς θέλουμε i20.
Το i30 αν ποτέ προκύψει, το θέλουμε σε λευκό η μαύρο-ανθρακί και αυτόματο έτοιμο για ΣΔΟΚ με το Golf GTi. Σε επίπεδο κορυφής η κόντρα του. Με το καλυτερότερο.
Το Κοna Ν; Επιλογή μας, μόνο ρεύμα για αυτό το SUV από την Κορέα. Σε Ν ας το πάρει ο φίλος Άρτζη για μια real δοκιμή.
Εμείς, είπαμε το i20 με το Ν να προσδιορίζει τις έντιμες προδιαγραφές που ζήσαμε στο αντίστοιχο i30 Ν σε σιέλ, με χειροκίνητο 6άρι. Θα «ταξιδέψουμε» πολύ με δαύτο. Στην αναμενόμενη εκδοχή παραγωγής και σε διάφορες εκφράσεις του επαγγέλματος, αλλά και όχι μόνο. Έρχεται σκόνη, έρχονται βράχια, έχουμε ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, προ των πυλών. Στο WRC. Υπόθεση των ανθρώπων με τα μπλε στα WRC και αλλού με το μπλε σε λευκό φόντο, στο WRC2, σε έκδοση Rally2. Κάποτε θα οδηγήσεις την έκδοση παραγωγής και τότε ονειρεύεσαι. Το όνειρο άλλωστε δεν το αγγίζει κανένα πρόγραμμα ισορροπιών. Με την έκδοση παραγωγής στην άσφαλτο λοιπόν, με τον Ζυμάριο να σε καταδιώκει με το GR Yaris του και το Νώντα Καρανικόλα της Car Center, με το συλλεκτικό πλέον Focus RS. Συνδυασμός για “Ε.Δ.” σε 4Τ-10ος. Την ίδια ώρα, ονειρεύεσαι πραγματικές ειδικές διαδρομές με το χρονόμετρο στην αγωνιστική εκδοχή. Από τις Καρούτες μέχρι τον Ταρζάν με αφετηρία στους Αγ. Θεοδώρους. Κονσέρτο για πολυβόλα από χρυσά Ελληνικά χέρια, στις ε.δ του ΕΚΟ-ΡΑ. Χορεύουν και ταγκό αυτοί, με το κόσμημα στο χέρι.
Με Toyota GR Yaris στο χώμα…
Με το αυτοκίνητο του κατασκευαστή, χορηγός στον αγώνα της καρδιάς μας. Ούτε ως σκέψη της στιγμής να μπουκάρουμε χώμα με ένα από τα GR παραγωγής που κυκλοφορούν στο περιβάλλον μας. Θα πας Καρούτες και θα επιβιώσεις, όμως η γραφή της ανεμοβολής θα μείνει στο πλαίσιο, ενώ θα πληγωθούν θανάσιμα τα λάστιχα και δεν του ταιριάζει. Εδώ θέλεις εμπειρία, γνώση, μεράκι και χρήματα, ώστε να παρέμβεις. Να το φτάσεις σε επίπεδα όπως του Ιταλικού ενιαίου. Να ενισχύσεις επιφανειακά, αφού Toyota σασί δεν λυγάει, να τοποθετήσεις 15άρια να αλλάξεις τα αμορτισέρ, να παίξεις με τα υλικά των φρένων και να χαθείς μέσα στα σκονισμένα σου όνειρα.
Να έχεις γεύση ως επιβάτης-φάντασμα από το αγωνιστικό i20 Rally 2, αλλά να ζεις εδώ.
Με το «περιποιημένο» GR Yaris που απαιτεί σεβασμό, σε κάθε μέτρο, ώστε να ανταπεξέλθεις με αξιοπιστία στη σημαντική αποστολή που σου έχει ανατεθεί και αποδίδει τιμή.
Είπαμε, μείνετε μαζί μας σε ένα παιχνίδι πάθους που ενίοτε πληγώνει την ορθολογιστική γραφή. Είναι το μη μετρήσιμο συναίσθημα που εμπνέει, ότι ενίοτε βραχυκυκλώνει …
Cupra Formentor VZ5
Κάλιο αργά παρά ποτέ, θα ξέρουμε τον Οκτώβριο το αν και το πότε θα προκύψει. Στα αναμενόμενα λοιπόν και το πολύ καλό, το σούπερ Formentor, το VZ5 με τους 390 ίππους.
Με το ελαφρά υπερυψωμένο GTi κλάσης S και τους 310 ίππους, έχεις την απόλυτη ισορροπία, αλλά ξέρεις ότι αυτό το πλαίσιο μπορεί και άλλο. Έρχεται καταιγίδα με σχεδόν 400 ίππους και διαβάζοντας 4Τ-Αυγουστος, το θέλεις αυτό το SUV, το VZ5 που στριμώχνει το RS Q3.
Εξ οικίων τα βέλη και η ναυαρχίδα της Cupra που πλέον είναι κατασκευαστής, τοποθετείται απέναντι σε κάθε αντίστοιχη πρόταση.
Από τη Stelvio μέχρι τη Macan και τις ΒΜW Μ και το σχόλιο μας, δεν πρόκειται για ιεροσυλία-υπερβολή, αλλά για διαπίστωση με αντικειμενικά κριτήρια. Όσο και αν μπορεί να λειτουργεί έτσι ο Πραγματικός Οδηγός. Κάθεσαι πολύ καλά πίσω από το τιμόνι και σε προκαλεί, εκμηδενίζοντας την αίσθηση τζιπ που συνήθως προκύπτει την ώρα που αποφασίζεις να πιέσεις. Αυτά τα Formentor από τους 150 μέχρι το συλλεκτικό με τους 400, την αναζητούν την πίεση. Τα τρέφει.
Alfa Romeo Tonale
Τη θέλεις τη μικρότερη Stelvio. Έχει βάλει το χέρι του σε βάθος ο Αλέξανδρος Λιώκης που εκτιμάς και σέβεσαι και για την κουλτούρα του και θεωρείς υποχρέωση σου την αναμονή, με αντίστροφη μέτρηση. Φουντώνει τη λαχτάρα το concept και κρίνοντας από τη Giulia και τη Stelvio δεν θα διαψευστείς. Λεπτομέρεια η πλατφόρμα της. Έχουν τον τρόπο ώστε να δουλευτούν οι αναρτήσεις και σε συνδυασμό με τη σειρά των κινητήρων να προκύψει μια σύγχρονη Alfa ολίγον από «3008», αλλά ουδεμία σχέση με το Compass. Ξεκίνησε άσχημα αυτή η πρόταση της Jeep που αρέσει αποκλειστικά στον Μ.Σαλ. Θέλει χρόνο και χιλιόμετρα μαζί του ώστε να πειστείς για την αναγέννηση του. Εμείς, Tonale λοιπόν και πονηρά σκεπτόμενοι ταξιδεύουμε συνυπολογίζοντας παραμέτρους. Θέλουμε να πιστεύουμε πως θα προκύψει και η αναγεννημένη Giulietta, κλάσης Giulia. Το θέλει, το απαιτεί ο alfisti το εγχείρημα και ο φίλος «Ιωάννης Φίλιππος» πλέον στο τιμόνι της Alfa, δε θα τους απογοητεύσει. Αποθεώθηκε στην Peugeot ο Ιmparato με αφετηρία το «3008». Γιατί όχι και στην Alfa που του ταιριάζει. Η Tonale, COTY το 2023; Πιθανόν με ερωτηματικό το πως θα λειτουργούν τα γκρουπ όταν έχουν να διαχειριστούν αντίστοιχες υποψηφιότητες. Όπως για παράδειγμα φέτος που προκύπτει «308 vs Astra». Για να δούμε. Γεγονός πως σε αλλεπάλληλα «Peugeot vs Citroen», το σκορ ξεπερνάει το 6-0.