Ράλλυ Ακρόπολις – Προεόρτια

Σε σχέση με το Ράλλυ Ακρόπολις ο τίτλος, με αφορμή την classic έκφρασή του, ενώ έχει να κάνει και με ό,τι ακολουθεί στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.

Το Historic Acropolis Rally οργανώθηκε από το ΑΣΜΑ, που βρέθηκε έξω από τα νερά του. Το σχόλιο δεν αφορά συγκρίσεις με τον ΣΙΣΑ, που πριν από πέντε εβδομάδες οργάνωσε τη legend εκδοχή σε ρυθμούς που ταιριάζουν «γάντι» με τον τίτλο. Με σεβασμό στην ιστορία, πρόκειται για δύο διαφορετικές προτάσεις, με κοινό στοιχείο την ακρίβεια της μ.ω.τ., όταν η τέλεια έκφραση της all-time classic δράσης σε ρυθμούς περιήγησης με άποψη έχει ονοματεπώνυμο: Γιάννης Καράμπελας. Ο καθένας στο είδος του, και υφίστανται πλέον διαφορετικές μορφές αγώνων ακριβείας. Σε όλες τις περιπτώσεις, ο συμμετέχων είναι απαιτητικός και δικαιούται σεβασμό σε αγώνες με στυλ και χαρακτήρα.


Το Historic Acropolis χαρακτηρίστηκε ως προς την οργάνωση από την επίπονη άσκηση των Παυλόπουλου-Ποριώτη-Κωτσονόπουλου και, κυρίως, από την προσπάθεια εξαιρετικών πληρωμάτων. Όπως είναι οι νικητές Christian Crucifix-Antonio Caldeira, οι δικοί μας, οι «Warriors», αλλά και άλλοι (περιγραφή και αποτελέσματα στο www.4troxoi.gr), που ένιωθαν ασφαλείς, χάρη και στα αποτελέσματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Έργο του Regularity master, Σπύρου Μουστάκα. Πολυτεχνίτης, χωρίς ανασφάλειες και συμπλέγματα, προσφέρει την τέχνη του έντιμα και με τον διακριτικό τρόπο που ταιριάζει σε αυτόν τον πολύ ειδικό και σημαντικό χώρο. Οι διαφορές ανάμεσα στο Legend-ΣΙΣΑ και το Historic-ΑΣΜΑ είναι το γκάζι, συνδεδεμένο με τη μ.ω.τ., και η φιλοσοφία τους, που απέχει. Με ακρίβεια, αλλά με πιο χαμηλή μ.ω.τ. από το ΑΣΜΑ, που θα πρέπει να αναθεωρήσει την προσέγγιση αν χτίζει για ένα διεθνές ΙΡΑ με Sporting και Regularity κατηγορία σε παράλληλη διαδρομή, με την ίδια αξία.

Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
Από εκεί και πέρα, και μέχρι να προκύψει-επιστρέψει το κλασάτο Ιστορικό, είναι σημαντικό ότι οι δύο πρώτοι αγώνες του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος σε χώμα έχουν άρωμα WRC.
Κινήσεις roi mat από την ΑΛΑΛ και την ΑΛΑΚ, με την ΕΠΑ να λειτουργεί δημιουργικά και με ευαισθησία, και την επιτροπή Motorsport του Υφυπουργείου Αθλητισμού να συνεργάζεται υποδειγματικά.
Πολύ όμορφο όλο αυτό, με σφραγίδα από την πρόσφατα εκλεγμένη, ορθόδοξη διοίκηση της Ομοσπονδίας, και να γίνουμε σαφείς. Μεθαύριο, την προσεχή Κυριακή 20 Ιουνίου, διεξάγεται το Ράλλυ Φθιώτιδας στη Λαμία, στην καρδιά του ΡΑ, με Παύλιανη και Δάφνη. Ειδικές-καρμπόν με αυτές του αγώνα στο WRC. Τον Ιούλιο, το χωμάτινο Ράλλυ Κορίνθου σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί, με ειδικές στους Αγ. Θεόδωρους και στο Λουτράκι! Επιστρατεύθηκε η ΑΛΑΚ, που σε χρόνους DT κατέθεσε το μέταλλο που της ταιριάζει. Κερδισμένοι οι αγωνιζόμενοι, που θα ζήσουν τη στιγμή σε αγώνες με συμμετοχές που αναστατώνουν, αφού κάποιοι θα οργανώσουν και την προετοιμασία τους. Σε τροχιά ΡΑ-WRC και οργανωτικά. Θα δοκιμαστούν τα πάντα υπό πίεση, και όλο αυτό θα λειτουργήσει θετικά για τον οργανωτή, και ειδικότερα για τους κριτές, για την επικοινωνία, όπως και για τον θεατή.


Με εμπιστοσύνη στο σύστημα, όλοι «happy» και, το κυριότερο, δουλειά σε βάθος για καλύτερες υποδομές, που θα παίξουν το ρόλο τους ώστε ο αγώνας που επέστρεψε, να ανέβει στην κορυφή και εκεί να μείνει. Έργο και ευθύνη ειδικών, ομάδα που ξεπερνάει με τακτ τον αδαή, περίπου γραφικό, που αδυνατεί να ενταχθεί, αλλά προσπαθεί να επιβληθεί. Σε ικανούς και έντιμους, που λειτουργούν με πιλότο το Εμείς.

Η διαφορά…
… θα προκύψει από τη συμμετοχή του Έλληνα που διαχρονικά στηρίζουν οι 4ΤΡΟΧΟΙ, ενώ έχεις σοβαρό λόγο ώστε να συνδυαστεί επίσκεψη στο βουνό με τη συνεχή παρακολούθηση των αποτελεσμάτων. Άλλωστε, η συμμετοχή του Έλληνα που θα λάμψει, θα παρασύρει ευρύτερα το ελληνικό motorsport, που με τη διάκριση και των αθλητών θα μπει στην τροχιά της πλήρους αναβάθμισης.

Σε ρυθμούς τένις, με βουνά και πίστες να συναγωνίζονται τα κορτ, όπου κυματίζει η γαλανόλευκη και εμείς ζηλεύουμε. Καλοπροαίρετα και δημιουργικά.

Πάμε λοιπόν πειθαρχημένα, την Κυριακή στη Λαμία και σε λίγες εβδομάδες στο Λουτράκι, σε υψηλού επιπέδου διπλή πρόβα τζενεράλε, που ξεπερνάει και τα αποτελέσματα στο site της Infomega. Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς._ «Στρατισίνο»