Τα θεριά της Caddilac σείουν και πάλι τη γη στο Le Mans
Η Caddilac εποφθαλμιά την πρώτη της νίκη στην 24ωρη κούρσα του Le Mans το ερχόμενο weekend
Η πορεία της Caddilac για την κατάκτηση της νίκης στην σπουδαιότερη κούρσα στη Γη ξεκίνησε το 1950, με την στήριξη ενός παθιασμένου με τους αγώνες ιδιώτη, του Briggs Cunningham, ο οποίος επινόησε και πιλόταρε την αεροδυναμική έκδοση της λεγόμενης Series 61, που έφερε αεροδυναμικά τα οποία ήταν σχεδιασμένα από έναν πρώην τεχνικό της πασίγνωστης εταιρείας κατασκευής μαχητικών αεροσκαφών Grumman.
To αυτοκίνητο ήταν τόσο πλατύ και εντυπωσιακό που έφρασσε σχεδόν όλο το δρόμο της πίστας και σύντομα βαφτίστηκε από τους Γάλλους “Le Monstre", το “τέρας” του Le Mans.
O Cunningham αρνήθηκε να κουβαλήσει μαζί του στο πιλοτήριο ένα... φτιάρι (όπως του εισηγήθηκαν), αλλά όταν το τέρας εξώκοιλε στην αμμοπαγίδα της Mulsanne, ο ίδιος αναγκάστηκε να ξεθάψει τους τροχούς του πρωτότυπου με τα χέρια, προτού επιστρέψει στην πίστα και τερματίσει στην 11η θέση.
Το ερχόμενο Σαββατοκύριακο η Caddilac θα προσπαθήσει να κερδίσει για πρώτη φορά τον αγώνα με την υπέροχη V-Series.R, η οποία φορά έναν ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα “τέρας” των 5.5 λίτρων (που ανασταίνει νεκρούς με το πέρασμά του) συνδυάζοντας τον με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στην κατηγορία Hypercar.
Κανείς από τα έμπειρα χέρια που θα βρεθούν πίσω από το τιμόνι των δύο βολίδων της (Sebastien Bourdais και Scott Dixon) δεν ζήτησε να μεταφέρει μαζί του κάποιο φτιάρι, και ακόμη και αν δεν καταφέρει να κερδίσει, η Caddilac θα αποθεωθεί από τους πιστούς του Le Mans, που θέλουν να απολαμβάνουν τους αγώνες με όλες τους τις αισθήσεις._Δημήτρης Γιόκκας