Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις: Η εξέλιξη των εκπλήξεων
Η ΟΜΑΕ ανακοινώνει Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις τύπου Regularity και ανατριχιάζεις, την ώρα που η πολιτεία με νόμο κατοχυρώνει για λογαριασμό της τα σήματα του αγώνα, και ανησυχείς...
Η αναγγελία-ανακοίνωση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις από την ΟΜΑΕ, έργο Γιώργη Παυλόπουλου όλο αυτό, είναι η καλύτερη, η πλέον έντιμη και συνεπής απάντηση στην ευρύτερη καπηλεία του «ιερού σήματος» Ράλλυ Ακρόπολις. Δημιουργικό chicane στο «μπείτε σκύλοι και εσείς, ελεύθερα είναι». Το Ράλλυ Ακρόπολις, η βαριά ιστορία όλων μας, με τη σφραγίδα της ΕΛΠΑ, με την αγωνιστική σκυτάλη σήμερα στην ΟΜΑΕ. Υπεράνω τού αν τη διοικούν αιρετοί, φίλοι μας ή διαφωνούντες, ή όπως σήμερα, επιλεγμένοι-διορισμένοι που δικαιούνται το σεβασμό μας, αντιμετωπίζοντας έντιμα την τεράστια ευθύνη που επωμίστηκαν.
Παραμονές εκλογών λοιπόν στην ΟΜΑΕ, και η ζωή συνεχίζεται, και μάλιστα με τρόπο λαμπερό, αφού ανακοινώθηκε επιτέλους η εκδήλωση που υπενθυμίζει το παρελθόν, επικοινωνώντας υποδειγματικά την Ελλάδα. «Προεόρτια» θα το χαρακτηρίζαμε σε σχέση με τον αγώνα στο WRC, κυβερνητικό έργο με ονοματεπώνυμο, και αν διαβάσει κανείς με προσοχή το βιαστικά γραμμένο Δελτίο Τύπου της Ομοσπονδίας, διακρίνει και την προοπτική. Για Ιστορικό στην κυριολεξία Ράλλυ τύπου Sporting το φθινόπωρο, και επιτρέψτε μας, αγαπητοί, να ονειρευόμαστε, μετά το διπλό ΔΕΘ τέλος Σεπτέμβρη, τον αγώνα μας στις Καρούτες by ΑΣΜΑ, το Σωματείο μας.
Ράλλυ στη Φωκίδα, με επίκεντρο την Ιτέα, με τη διεθνή σφραγίδα που του ταιριάζει. Το Ράλλυ Ακρόπολις ο αγώνας των Θεών, οι Καρούτες η ειδική διαδρομή τους.
Βαρύ πρόγραμμα, θα πείτε, αλλά δεν τίθεται θέμα. Ο καθένας στο είδος του, και έχουμε την υποδομή για επιτυχία σε όλα τα μέτωπα, με τα κλειδιά στον Έλληνα, είτε οργανώνει είτε συμμετέχει. Άλλωστε, ως Έλληνες είμαστε καλοί και στους αγώνες ακρίβειας, που απαιτούν την τέλεια φιλοξενία και την εξαιρετική οργάνωση σε ένα ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον.
Διαφορετικοί οι φιλοξενούμενοί μας τον Ιούνιο, άλλοι, με διαφορετική φιλοσοφία και επαγγελματική προσέγγιση το Σεπτέμβριο, διαφορετικοί και οι οικοδεσπότες-οργανωτές.
Είναι πολύ σημαντικό να έχεις τη δυναμική και την εμπειρία στο να προσαρμόζεσαι. Απαιτεί κουλτούρα όλο αυτό, και τη διαθέτει ο Έλληνας σε όλα τα επίπεδα του motorsport για δύο, όπως και στη διαδικασία της φιλοξενίας. Προσφέρεται ο τόπος μας για το motorsport του βουνού σε όλες τις εκδοχές, και είναι σημαντικό ότι ο υπουργός-Ράλλυ Ακρόπολις χαιρέτισε την πρωτοβουλία της ΟΜΑΕ, σχολιάζοντας μάλιστα πως η πολιτεία στηρίζει, ό,τι άλλωστε αναμένεται από την ειδική επιτροπή με ευρύτερη ευθύνη σε σχέση με διεθνείς διοργανώσεις.
Γεγονός πως ο υπουργός τηρεί τις υποσχέσεις του, ό,τι όμως δεν μπορεί να λειτουργεί ως άλλοθι αν αναζητά τρόπους παρέμβασης. Στην ΟΜΑΕ, που της ταιριάζει η συνεργασία και όχι η παρέμβαση, ακόμα και διακριτικά, αλλά και παραπέρα.
Όπως, για παράδειγμα, η ήδη κατατεθειμένη τροπολογία από μέρους του, που αφορά τη «μεταβίβαση του εμπορικού σήματος» του Ράλλυ Ακρόπολις στην πολιτεία. Θυμίζουμε ότι έχει «κατασχεθεί» από το ΙΚΑ, από την πολύπαθη πτωχευμένη ΕΛΠΑ, λόγω οφειλών.
Σήμα κατά καιρούς έχει χρησιμοποιηθεί από διάφορους φορείς συναινετικά ή αυθαίρετα, και διαφοροποιείται(;) από τον τίτλο «Ράλλυ Ακρόπολις».
Ο τίτλος τυπικά είναι περιουσία της ΕΛΠΑ, ουσιαστικά όλης της κοινότητας. Πρωταγωνιστές οι αγωνιζόμενοι, που -θυμίζουμε- εκπροσωπεί η ΟΜΑΕ. Πολλοί την πιστεύουμε, λίγοι τη σέβονται. Αλλά δεν είναι της στιγμής.
Διαφορετική όμως η κριτική στα social media και οι ενστάσεις του καθενός όταν νομίζει ότι θίγεται, και διαφορετικό είναι να προκύπτουν νομοθετημένες παρεμβάσεις, σε θολό μάλιστα τοπίο, παρά το ισχυρό άλλοθι.
Σημαντικό το Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά ψυχραιμία, και αν ερμηνεύουμε σωστά, η πολιτεία με νομοθέτημα διεκδικεί για λογαριασμό της τα σήματα-ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις.
Ψύχραιμα και έντιμα, θα θέλαμε την ειλικρινή τοποθέτηση του υπουργού επί του προκειμένου, σε σχέση κυρίως με το από εκεί και πέρα.
Πού αποβλέπει η κίνηση; Θα πείτε, συνδέεται με το άγχος και της εμπορικής ευθύνης, και δεν μπορείς να αφήσεις χωρίς στήριξη μια επένδυση των 5,5 εκατ., και έτσι επιφανειακά δε διαφωνείς.
Άλλωστε, δικαίωμα του καθενός το «πάρ’ τα όλα». Σημαντικό αν του επιτρέπεις, αν βρίσκει το χώρο και τον τρόπο για μια τέτοια πρακτική, που πάντως δεν προδίδει αρχοντιά και δεν εξελίσσεται σε καθαρό τοπίο.
Διαφωνείς, και μάλιστα θυμώνεις που ο οδοστρωτήρας κινείται χωρίς φρένα ισοπεδώνοντας κάθε έννοια που συνδέεται με την ιστορία, ενώ διακρίνεις έλλειψη σεβασμού στη βάση που εκφράζεται από την Ομοσπονδία. Τυπικά και ουσιαστικά υπεύθυνη και για τη διεθνή αγωνιστική δραστηριότητα, υπεράνω του ποιος την οδηγεί.
Η ΟΜΑΕ, που έχει την εξουσιοδότηση από τη FIA και βέβαια την εμπιστοσύνη Σωματείων και αθλητών, χωρίς να υποτιμούμε το μέγεθος κριτών και στελεχών.
Ισχυρό άλλοθι το Ράλλυ Ακρόπολις, αλλά η χωρίς όρια απαλλοτρίωση θα στοιχίσει, με γεγονός ότι την επόμενη ημέρα χωρίς σκόνη, στα μεταξύ μας, πάλι ελληνικά θα μιλάμε και οφείλουμε να καταλαβαινόμαστε, λειτουργώντας υπό το καθεστώς του αμοιβαίου σεβασμού._ Σ. Χ.