Αφίξεις νέων μοντέλων

Μελετάς το ημερολόγιο, που αφορά αφίξεις νέων μοντέλων, και ονειρεύεσαι...

Όνειρο σε δύο διαστάσεις. Του ρεαλισμού, όπως στην περίπτωση του νέου Qashqai, που έρχεται αναγεννημένο και φιλόδοξο, και του DS 4 στο βάθος του χρόνου. Με αύρα DS 3, που δεν κρύψαμε ποτέ ότι συγκεντρώνει το ενδιαφέρον μας. Υπάρχει γενικότερο ενδιαφέρον για το Yaris Cross και, γνωρίζοντας την αναμονή για το Yaris hybrid, υπολογίζεις ότι ελάχιστοι τυχεροί θα το αποκτήσουν το 2021.

Στο «μη με ξυπνάτε», προκύπτει και η άλλη πλευρά. Με την άποψη-όραμα που συνδέεται με αυτό το επάγγελμα, το οποίο σου επιτρέπει να ζεις για να μοιράζεσαι τη στιγμή…

BMW M3 ; BMW M4

BMW M3 ; BMW M4

Μετά τις «Μ»…

Αναμένεις τις νέες Μ3 και M4, για πολλούς λόγους. Τρέμεις το ρεύμα και την τετρακίνηση. Θέλεις τη γνήσια εκδοχή. Με τους 500 μόνο στον πίσω άξονα.

Άλλωστε, συχνά συλλαμβάνεσαι να «ταξιδεύεις» με την Ε46 γενικώς, και την Ε92 ειδικά στο «Μέγαρο».

Τότε, ζαλισμένοι μετά το Χοκενχάιμ με την κόκκινη Μ3, γράψαμε «ποια 911;» και τολμήσαμε στο σπικάζ, οδηγώντας την μπλε, να σχολιάσουμε «ποιο RS4;». Κρίθηκε υπερβολή. Ό,τι υπαγόρευε το συναίσθημα, που δεν αποτελεί διαπραγματεύσιμη αντίδραση. Άλλωστε, τυχεροί εδώ σε 4Τ.

Δε μας υπαγόρευσε, δεν υπαγορεύουμε. Μας αρέσει όλο αυτό και, συνεχίζοντας την υπερβολή, θέλεις την ηλεκτρική Mustang για να αμφισβητήσεις τον Κεν Μπλοκ, και όχι μόνο.

AUDI e-tron GT

AUDI e-tron GT

Αντίστοιχα, το θέλεις το e-tron GT. Να διαπιστώσεις τη σχέση του με την Taycan, εξερευνώντας τα όρια της τέλειας μηχανής σε σχέση με την επόμενη ημέρα. Δεν τίθεται θέμα, κάποια μέρα θα πάρουμε και εμείς Tesla (στα 1.000 θα φτάσουν οι πωλήσεις του «3», λένε οι ειδικοί, και να τος ο φονιάς των SUV στην αγορά μας), αλλά σε αυτό το επίπεδο πρέπει και να σου αρέσει η μηχανή.

Σύμφωνοι, για τον άνθρωπό σου επιβάλλεται να έχει προσωπικότητα και σεξαπίλ, ώστε να μένουν τα συναισθήματα σε διαρκή φόρτιση. Το «μηχάνημα» όμως που ξεπερνάει τα φορολογικά όρια των 60.000 και των 100.000 του ονείρου πρέπει να σου αρέσει και να αρέσει. Να το παραδεχτούμε: αυτό το Audi, ένα 4θυρο κουπέ-ζωγραφιά, είναι πανέμορφο, και είναι η σχεδίασή του που σε προκαλεί για τη συνέχεια. Σε αντίστοιχο μοτίβο, με διαφορετικούς όγκους, το Q4 με τον κωδικό «e-tron».

Peugeot 508 PSE

Peugeot 508 PSE

Να τα χαζεύεις σταθμευμένα και να λαχταράς να οδηγήσεις. Όπως θέλεις να οδηγήσεις και το καλό Peugeot 508, και μακάρι να το φέρει ο Π.Π. Δήθεν για τον αρχηγό, και θα το πάρουμε και τα Μέσα.

Ο Πιπερίδης, που μπορεί να πείσει και τον Πρωθυπουργό μας -χαρισματικός και οδηγώντας ο Κ.Μ.- ότι αυτό είναι το σωστό. «Είναι διακριτικό, ασφαλές και πολύ γρήγορο, Πρόεδρε». Θα συμπληρώσουμε, «όπως εκείνο το γκρι με τους 450 σε πλήρη σύνθεση που είδαμε αλλά δεν ακούσαμε, με την Ελένη Ξενάκη και την Κορίνα Βαλυράκη στο Μορτφοντέν.

Το 508 PSE, για να είμαστε ακριβείς, όντας και σωστά ενημερωμένοι από το 4troxoi, σε σχετικό άρθρο by Μ.Σαλ.

Για τη δοκιμή του πάντως αισιοδοξούμε, και ας μετακόμισε ο Ζαν-Φιλίπ στην Alfa, αφήνοντας στην κ. Λίντα το χρυσό μπάκετ της Peugeot. Βαριά η ευθύνη. Ευτυχώς, η ομάδα είναι εξαιρετική και τα αυτοκίνητα ακόμα καλύτερα, αλλά είναι οι άνθρωποι, Γάλλοι διεθνείς και Έλληνες, που δημιουργούν τις αστραπές διαρκείας με βροχή τους κεραυνούς στην αγορά. Στην ευρωπαϊκή και στην ελληνική.

Ο Ιμπαράτο στην Alfa, λοιπόν, και εννοείται πως ζηλεύουμε όταν δοκιμάζει την Giulia GTA και προβάλλει την εμπειρία χωρίς οίκτο… Ελπίζουμε με την Tonale να είναι πιο διακριτικός και να λυπηθεί τους κοινούς θνητούς που περιμένουν με αγωνία τη μικρή αδελφή της Stelvio.

Αυτοκίνητο, όπως άλλωστε συμβαίνει με κάθε Alfa, που σε καταδικάζει να κάνεις υπομονή, με σιγουριά ότι θα δικαιωθείς…

Σε κάθε περίπτωση…

Τι θέλετε να γράψω για το μελλοντικό «308»; «Έτσι θα είναι η Giulietta», σχολίασε Ιταλός συνάδελφος. Σημαντικό λοιπόν ότι αργεί πολύ. Ό,τι το καλύτερο για τον ανταγωνισμό, που έχει χρόνο και χώρο. Την ανακάτεψε την τράπουλα το υπάρχον, και το επόμενο «308» δεν έρχεται για να συμπληρώσει, αλλά για να πρωταγωνιστήσει. Άλλωστε, πρόκειται και για το πρώτο πραγματικό τεστ του νέου γκρουπ σε σχέση με τη διαφοροποίηση των προτάσεων ανάλογα με το DNA κάθε brand (sic).

Hyundai i20N

Hyundai i20N

Να ζεις

Από την Κορέα το εμβόλιο. Το Astra-φτερό i20N περιμένουμε, και τι να κρύψουμε; Έχουμε δείγμα τους από το i30N, και περίπου ξέρουμε. Ατού οι διαστάσεις του, και είναι κατανοητό πως για τα δικά μας μέτρα και σταθμά αυτό είναι το σωστό σε σχέση και με το ανανεωμένο i30N και σε σχέση με το Κοna N. Συμπαθητικό θα είναι, αλλά είπαμε: το «Ν» σε 20άρι και το Kona στην πρίζα. Simply the best._ Σ. Χ.