WRC – H επόμενη ημέρα: «Nothing is impossible»

Κλεμμένος ο εμβληματικός τίτλος, αλλά τα πάντα όλα μπορεί να συμβούν και, είτε να ολοκληρωθεί η πορεία του WRC στα βράχια, είτε να έρθουν τα πάνω κάτω…

Είναι όμορφο όλο αυτό, με ουσιαστικές συζητήσεις που αφορούν την επόμενη ημέρα ενός θεσμού παγκόσμιου επιπέδου, με πρωταγωνιστές την ελληνική οργάνωση. Διαχρονικά λαμπεροί στο πρακτικό μέρος, όπου φέτος κράτησε και τον αγώνα όρθιο, οπότε και αναδεικνύεται από την κ. Πασαλή και τους συνεργάτες της σε κορυφαίο, πριν ολοκληρωθεί η χρονιά, όπως πλέον και στην επικοινωνία του.

Στην προβολή του -λόγω συνθηκών- χάθηκε η ευκαιρία του εορτασμού για τα 70 χρόνια του Ράλλυ των Θεών και στη στήριξη των χορηγών, που έδεσαν περίφημα με τη φιλοσοφία των δημιουργών, οι οποίοι με τρόπο μαγικό δίδαξαν τακτ. Λειτουργώντας σεμνά και ουσιαστικά, εκφράζοντας έτσι συμπαράσταση για την ανείπωτη τραγωδία που έπληξε τη χώρα μας και εξελίσσεται…

WRC

WRC, ώρα μηδέν

Τίποτα δεν εξασφαλίζει μια ανθόσπαρτη επόμενη ήμερα. Όπως συζητιέται, η Ford είναι με το ένα πόδι και θα δώσει βάρος στο WRC3 και στο JWRC με το Fiesta Rally3. Λύση και για τους ελληνικούς αγώνες, ώστε να αλλάξουν οι αθλητές μας επίπεδο. Την ώρα που ο Τάνακ ψάχνει δρόμο για να επιστρέψει στην Toyota. Αν οι Ιάπωνες παραμένουν όπως τους γνωρίζουμε, το αποκλείουμε, με τον τρόπο που έφυγε, κλείνοντας την πόρτα με γυρισμένη πλάτη, μεταφέροντας και τεχνογνωσία στον Κορεάτη εχθρό. Άλλωστε, υποστήριξη θέλει ο Ροβάνπερα, και μια χαρά την παρέχει ο Έβανς.

WRC - Ogier

Αντίστοιχα, δε θα στενοχωρηθούν πολύ στην Toyota αν φύγει ο Οζιέ. Στην Toyota, όπου ουδέποτε θεώρησαν τον Γάλλο έναν Τογιοταίο, θα ήθελαν να πάει στο καλό, και όχι στη Hyundai, όπως συζητιέται. Όπου θα βρει τον φίλο του Xavier Demaison, τη στιγμή που ένα πλήρες πρόγραμμα, όσο ακόμη μπορεί, θα του αυξήσει τον τραπεζικό του λογαριασμό, ενώ θα δημιουργηθούν και προϋποθέσεις για ακόμα έναν τίτλο. Το γεγονός ότι η Hyundai φλερτάρει με το Λε Μαν και το WEC, όπου κυριαρχεί η Toyota, ενισχύει το σενάριο για last year εμπλοκή του Κορεάτη, που θα αποκτήσει θόρυβο και χρώμα με τον Γάλλο. Το ξέρουν πλέον ότι με τον Νεβίλ θα μείνουν στο «ναι μεν αλλά», επιβεβαιώνοντας και το «Δε θα πάρεις Κύπελλο ποτέ, Τιερί, ολέ…».

Thierry Neuville

Σε κάθε περίπτωση, όποιος κατασκευαστής φύγει, δύσκολα θα αντικατασταθεί, και δεν είναι σοβαρά αυτά που σχολίασε ο πρόεδρος Μπιν για τη Subaru Αμερικής με τον υπάρχοντα τεχνικό κανονισμό. Αν αλλάξει, και μάλιστα νετάροντας στο ρεύμα, μόνο η Citroen μπορεί να εμπλακεί. Άλλωστε, οι συμμετοχές Ροσέλ και Καρέλλη ήταν υπό την εργοστασιακή εποπτεία και τα data ταξίδευαν άμεσα στο εργοστάσιο, όπου η Sport Division της PSA. Υποθετικά τα παραπάνω, με εξαίρεση τα περί «Σε Τρουά», που άλλωστε αλλάζει και θα αρέσει.

Να δούμε τα σίγουρα, συνδεδεμένα με το WRC2 και τα περίφημα R5, που άλλωστε συναντάμε και στο Παν. Πρωτάθλημα. Η Toyota έρχεται για να μείνει, και καμία αμφιβολία ότι το μικρό Yaris θα είναι ανταγωνιστικό από το Μόντε. Στη Skoda δεν έχουν δυνατότητες αναβάθμισης, ενώ στη Ford, αν φύγουν τα Puma, γιατί να ασχοληθούν εμβόλιμα στο Ενιαίο της Skoda; Έχουν το δικό τους στο WRC3, η μόνη κατηγορία όπου οι ξένοι πρωταγωνιστές είχαν στην ατζέντα με τους χρόνους και ελληνικό όνομα, αυτό του Νώντα Καρανικόλα, που πυροβολεί με συγκυβερνήτη τον κ. Κακαβά.

Αντίστοιχα, στην Μ-Sport είναι γεγονός πως, εκτός από τον Κύρκο, τον Βασιλάκη και τους Καρανικόλα, Βασιλείου, γνώρισαν και τον κ. Γιώργο Δελαπόρτα, ενώ ακούγεται ότι υπάρχει επαφή με τον «Τζίγγερ», στο πλαίσιο της εμπλοκής των αγοριών του. Ενδιαφέρον για R3 και από τον αστυνόμο μας, αλλά και από τον πύραυλο Πασχάλη και από τον Αχιλλέα του Νικόλα, και εδώ εκτίμησή μας είναι ότι θα μιλήσουν γαλλικά. Επιλέγοντας Renault, και ο Βιγκόπουλος θέλει δέκα λεπτά για να συνεννοηθεί με την κ. Θεοχαράκη, ώστε ο Νικόλας να φορέσει τη φανέλα του παππού του. Συναίσθημα στο max, και αυτοί είναι οι ελληνικοί αγώνες μέχρι να λάμψει η αχαριστία, οπότε και αποχωρείς, ώστε τα θετικά να παραμένουν πλειοψηφία.

Chalkias

Περί WRC2

Είναι λύση τα R5 με το υπάρχον πακέτο τεχνικού κανονισμού; Το αποκλείουμε. Αυτά, τα R5, ρυπαίνουν και σταθμευμένα, ενώ όταν λειτουργούν ξεπερνούν σε αναθυμιάσεις τη λογική, σε μια εποχή της υπερβολής στη θεωρία για την προστασία του περιβάλλοντος.

Στα θετικά ο σχετικός πλουραλισμός των κατασκευαστών, που με ένα διαφορετικό πακέτο τεχνικών προδιαγραφών με light παρεμβάσεις, μπορεί να φέρει και άλλους. Προσθέσετε την παρουσία νέων, που όμως μπορεί να προβληματίσει τους μεγάλους. Στο χρονόμετρο και στην τσέπη τους.

Kankkunen - Vatanen

Οι παλαιοί θα θυμάστε ότι το ’87 οι Άλεν, Κάνκουνεν, Μίκολα, Σάλονεν, Στιγκ κ.ά. έμειναν και οδήγησαν, αλλά πιέστηκαν. Ο Ρερλ και η Μουτόν έφυγαν, ο Μπιαζιόν καθιερώθηκε, ήρθαν οι Σάινθ, Σβαρτς και Οριόλ, αναβαθμίστηκε ο Κένετ και άνοιξε ο δρόμος στον Κόλιν και στους Γάλλους. Τότε ήταν σοκ, ό,τι πιθανόν απαιτείται και σήμερα, με γεγονός ότι οι παγκόσμιοι κλάσης Ροβάνπερα, Τάνακ και Νεβίλ προσαρμόζονται, ενώ οι μεγαλύτεροι αποχαιρετούν… Ειδική περίπτωση ο Κατσούτα. Τον ήθελε τον Γιαπωνέζο του το WRC, όπως δεν αποκλείεται να προκύψει και ο Κινέζος του, στους κατασκευαστές.

WRC

Διά ταύτα

Θέλει θάρρος το παραπάνω σενάριο, που θα αναστατώσει τους βολεμένους. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρόεδρος της FIA, Μπιν Σουλαγέμ, που στην επίσκεψή του στην Ελλάδα εκτός άλλων συναντήθηκε και με τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ, Δημήτρη Μιχελακάκη, είχε πολύωρη και ενδιαφέρουσα συνομιλία με την πρόεδρο της ΕΠΑ, κ. Φωτεινή Ψαρράκου. Έχει πλάνο ο Μπιν που ανησυχεί, και είναι σαφές ότι το πακέτο αλλαγών περιλαμβάνει το WRC. Με σεβασμό στο «off the record», που χαρακτηρίζει άλλωστε σημαντικούς με σοβαρούς ρόλους, όπως είναι οι συνομιλητές, ο καθένας στο επίπεδό του, δε θα εμβαθύνουμε. Απλώς ανησυχούμε, με γεγονός ότι δε διακρίνουμε background Rally στους συνεργάτες του. Μάλιστα, θεωρούμε σίγουρο ότι ο promoter θα θέλει τα δέκα αυτοκίνητα-«κράχτες» με οδηγούς και ισχυρές προσωπικότητες, στο πλαίσιο μιας μικρής και ευέλικτης λίγκας, υψηλού όμως επιπέδου, ως πυρήνα για το πλάνο προώθησης, με στόχο την αναβάθμιση του WRC ως προϊόντος.

Αναζητώντας τις δέκα προσωπικότητες, γνωρίζοντας μόνο δυο, τρεις σήμερα, και κατασκευαστές ικανούς να ανταποκριθούν σε συνδυασμό με την Toyota, που διατηρεί το WRC λαμπερό, μένουμε συντονισμένοι._ Σ. Χ.

WRC - Ford

Tags: