WRC – Ράλλυ Ιαπωνίας: Ποτέ μη λες ποτέ…
Έχει δρόμο ακόμα και δεν προκύπτουν συμπεράσματα, παρά τα απρόοπτα.
Neuville-Out; Έτσι φαίνεται, αφού θα τον βρείτε στο βάθος της κατάταξης, προδομένος από τον κινητήρα του Hyundai i20 N Rally1. Έχει όμως αρκετό δρόμο ακόμα αύριο και μεθαύριο, ώστε να φτάσει στους βαθμούς και να εξασφαλίσει τον τίτλο των οδηγών. Από τον Ott Tanak σε πτήση διάρκειας να πιστοποιεί την κλάση του σε τοπίο με ομίχλη και τις δυνατότητες του Hyundai, ενώ ορκίζεται σε κάθε ευκαιρία, ότι τον απασχολεί μόνο το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Συμπληρώνουμε: «ότι ήθελε προκύψει», στο αντίστοιχο των οδηγών, που μια χούφτα βαθμοί αρκούν στον Βέλγο team mate του, ώστε να κατακτήσει, επιτέλουςm τον πρώτο του τίτλο.
Στη μάχη για τον αγώνα με στόχο το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με τον Elfyn Evans σε απόσταση βολής και τον Takamoto Katsuta, σε τροχιά βάθρου, με «σικέιν» τον Andrien Fourmaux, ακόμα μια φορά εξαιρετικός, με το Ford Puma.
O Sebastien Ogier, το γαλλικό «κλειδί» του Latvala, με υπόθεση ότι μπορεί να καλύψει το χαμένο χρόνο από το λάστιχο στην πρώτη ε.δ. και να συγκεντρώσει βαθμούς.
Με τρία Toyota στη μάχη και τα Hyundai τυπικά δύο με τον Andreas Mikkelsen εκτός, μετά από έξοδο που έκλεισε το δρόμο, οπότε ακυρώθηκε η ε.δ.
Στην WRC
Με τον Gus Greensmith που θα μπορούσε να πιέσει, εκτός μάχης, ο Sami Pajari απέχει ένα βήμα από τον τίτλο. Προηγείται ο Nikolay Gryazin με το «Σε Τρουά» αλλά μόνο αστοχία μπορεί να στερήσει τον τίτλο από τον Φινλανδό με το Toyota GR Yaris Rally2.
Όμορφη εικόνα στα αποτελέσματα με την ελληνική σημαία δίπλα στον gentleman Γιώργο Βασιλάκη, που μοιράζεται τη Fiesta του με τον «Έλληνα» Άλαν Χάρυμαν. Συνδυασμός ειδικού βάρους.
Περισσότερο Ράλλυ στην Ιαπωνία τα μεσάνυχτα._Σ.Χ.