ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις – Έλληνες Rally 1-2: Η ιστορία επαναλαμβάνεται
Ευθύνη μας το ποτήρι να ξεχειλίζει, υποχρέωσή μας να πάμε στο βουνό και με τον τρόπο μας να ψηφίσουμε Ελλάδα σε όλα τα επίπεδα.
Ο Έλληνας έκανε τη διαφορά για το ρεκόρ σε συμμετοχές, όπως άλλωστε συμβαίνει στην 70χρονη διαδρομή του Ράλλυ Ακρόπολις. Από τις ηρωικές προσπάθειες της ασπρόμαυρης εποχής, φτάσαμε σε αποτελέσματα με πλουραλισμό σε ονοματεπώνυμο, γραμμένα στη «Βίβλο», στο ιδιαίτερα προσεγμένο λεύκωμα του αγώνα. Εξαιρετική δουλειά!
Για τον Έλληνα ερασιτέχνη…
… στόχος η αξιοπρέπεια, με σοβαρές και σταθερές επιδόσεις, αποτέλεσμα της αναβαθμισμένης ποιότητας ομάδων και πληρωμάτων. Οπότε και η ελληνική παρουσία σε επίπεδο κορυφής με αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally2, τα γνωστά R5, εξελίσσεται, όντας και άμεσα συνδεδεμένη με την επιστροφή του αγώνα στο WRC, έργο της πολιτείας, με τη Motorsport GR να διδάσκει προς κάθε κατεύθυνση.
Χρυσή παρένθεση…
… η ελληνική συμμετοχή της Μ-Sport Ford World Rally Team με το νούμερο 9. Στο πηδάλιο ο βραβευμένος Jourdan Σερδερίδης, δίπλα του ο Βέλγος Φρειδερίκος Miclotte, πολύπειροι και επικοινωνιακοί, με αύρα από την παγκόσμια αγωνιστική και κοινωνική τους παρουσία.
«Team Greece»
Το περιβραχιόνιο στους Λάμπρο Αθανασούλα-Νικόλα Ζακχαίο με το ιδιαίτερα βαρύ παλμαρέ στο Ράλλυ Ακρόπολις. Συμμετοχή-υπέρβαση της Hyundai Ελλάς, ανθρώπων έργο ως σχέση εμπιστοσύνης, με σημείο αναφοράς την εντιμότητα, όπως εκφράζεται στην Κάτω Κηφισιά και στου Αθανασούλα τα λημέρια. Το Hyundai i20 Ν R2 της Red Grey με τα σήματα και άλλων σοβαρών χορηγών, ενώ ξεχωρίζουν τα δικά μας, των 4Τροχών, διαχρονικά σε περίοπτη θέση. Με ατού την εμπειρία τους και την ευφυή αντιμετώπιση του αγώνα, με γεγονός πως διαθέτουν και την ποιότητα για την προσαρμογή και στην αστοχία, που αποδεδειγμένα την ξεπερνούν με μαεστρία. Πλήρωμα που διδάσκει το τέλειο δέσιμο, ενώ ξέρουν πολύ καλά τι πρέπει να ζητήσουν από την εξαιρετική τους ομάδα.
ΥΓ.: Η ελληνική Hyundai στο ΡΑ, έργο Ανδρέα Χριστοφορίδη, με μαέστρο τον Θανάση Αγγελή και πρώτο βιολί την ακούραστη κ. Μαρία Φίλου.
Ξεχωριστοί…
… οι Κύπριοι, δις Πρωταθλητές Ελλάδας, Άλεξ Τσουλόφτας-Σπύρος Ηλία με το VW Polo R5 που παραμένει αξιόμαχο, ενώ το πλήρωμα, μετά το περσινό ρεσιτάλ και το σερί στο ελληνικό πρωτάθλημα, έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη των προσδοκιών και του Έλληνα θεατή.
Κόσμημα
Ο λόγος για το μπλε-λευκό της εθνικής ομάδας στην ουσία της, που έχει όνομα και επώνυμο. Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης με την On-Sale Skoda Fabia R5 έχουν καθιερώσει το «Nothing is Impossible», και το εννοούν και το υποστηρίζουν στον αγώνα και στο περιθώριό του με προετοιμασία κορυφαίου επιπέδου. Συνδυασμός-αιχμή του δόρατος μιας εξαιρετικής ομάδας, κορυφαίας στους ελληνικούς αγώνες. Συμμετοχή με εμπειρία και συνέπεια, ώστε να έχουν τον σωστό ρυθμό, αλλά και να διαχειριστούν και αστοχίες που συχνά προκύπτουν, ειδικά στο Ράλλυ Ακρόπολις.
ΥΓ.: Σε επικοινωνία-συντονισμό ο Νώντας Δουζίνας, creator με ευθύνη ο κ. Νίκος Κωνσταντόπουλος, στην αγωνία ο Πάνος Κέκκης.
Απρόοπτα, αστοχίες
Τα έζησε πριν από δώδεκα μήνες ο «Παναγιώτης Ρουστέμης». Φέτος, με υπεραξία τον πολύπειρο Νικόλα Πετρόπουλο στο μπάκετ του συνοδηγού, συμμετέχουν με Skoda Fabia RS στα χρώματα της Seajets, και μάλιστα με κορυφαία ομάδα του θεσμού. Με τη Eurosol, που γνωρίζουμε από τον Σωκράτη Τσολακίδη. Βαρύς συνδυασμός ανθρώπων και μηχανής με σφραγίδα «Μάριος Ηλιόπουλος», που πιστεύει στους νέους και το αποδεικνύει, όντας με συνέπεια και διάρκεια δίπλα στον νεαρό πρωταθλητή, με τη χρυσή προοπτική. Ατού της προσπάθειας το πάθος, η τρέλα του Αλέξανδρου Ρουστέμη για τον παλίκαρο. Στοχευμένη η επιλογή Πετρόπουλου, που μπορεί να κάνει τη διαφορά, αξιοποιώντας την ταχύτητα και το ταλέντο του Παναγιώτη, που πλέον έχει και την εμπειρία. Σημαντική η πληροφόρηση, αλλά πρέπει και να μπορείς να ανταποκριθείς.
ΥΓ.: Στην «υποδοχή» η κ. Ρουστέμη, με συγκρατημένο χαμόγελο, αντίδραση της αγωνίας της.
Οι σωματοφύλακες
Ποιοτικοί και ικανοί, όπως οι Χρυσόστομος Καρέλλης-Λάζαρος Παναγιωτούνης, που επιμένουν γαλλικά και φέτος με τη «Σε Τρουά», και εδώ προκύπτει και σημειολογία, με τον Χρυσόστομο να είναι εύστοχα ο εκλεκτός του Ομίλου Συγγελίδη. Ιερή σχέση πολλών ετών, που βασίζεται σε αμοιβαία εμπιστοσύνη. Ένα θηρίο, ένας μετρ και της αγοράς στο «cage» του αγωνιστικού C3, ώριμος και αποφασισμένος να αξιοποιήσει τον ιδιαίτερα σημαντικό δίπλα του, όπως είναι ο Ηλίας Λ. Παναγιωτούνης. Στα pits o Στέλιος Φάκαλης, συντονίζει κορυφαία ομάδα. Ο «Steloto dalla Grecia», ένας δικός μας στη διεθνή σκηνή, με το σεβασμό στη μέγιστη τιμή, λόγω και της αξιοπιστίας του. Γεγονός ότι ο Καρέλλης, όπως και οι Γκάλλο, μιλούν ήδη κινέζικα, ενώ οδηγούν ήδη MG, και μείνετε συντονισμένοι…
ΥΓ.: Η ελληνική Citroen στο ΡΑ, έργο Πέτρου Πιπερίδη με μαέστρο την κ. Κορίνα Βαλυράκη.
Professors
Οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης με το προσεγμένο και αισθητικά Skoda Fabia R5. Σοβαρό πλήρωμα, διδάσκουν και στην επικοινωνία, ενώ προσέχουν κάθε τους κίνηση. Δείχνουν χαλαροί, αποτέλεσμα αγωγής, σπουδών και DNA, αφού, όντας πρωταθλητές, έχουν το απαραίτητο δημιουργικό άγχος, το οποίο διαχειρίζονται με μαεστρία. Τους λείπουν αγώνες, αλλά δε χάνουν την ευκαιρία της άτυπης και της τυπικής προπόνησης, οπότε σε συνδυασμό με την εμπειρία τους, διατηρούν τον σωστό ρυθμό, διαθέτοντας και το απαραίτητο πείσμα όταν το κρίνουν απαραίτητο.
ΥΓ.: Η διαφορά στα pits από τον Sir Robert Nachmias, διαχρονικά δίπλα στους Βελάνη, με τις γνώσεις του να συνδυάζονται περίφημα με τη δυνατή φιλία που τους συνδέει.
Στάση «Ξανθάκος»
Ό,τι πιο όμορφο για έναν παλιό του χωματόδρομου, όπως είναι ο υπογράφων και ο Άγγελος Ζήβας – πέρσι, μαζί με τον Μάριο στο 00, να βλέπουμε στο ΡΑ έναν πραγματικό Πρωταθλητή Αναβάσεων. Specialist στην άσφαλτο ο Μάριος Ξανθάκος, που το σκέφτηκε, το ψιθύρισε και υλοποίησε τη συμμετοχή του στο ΡΑ, ακολουθώντας το δρόμο της προοδευτικής εξέλιξης, με οργανωτικό πλεονέκτημα και εκτός μπάκετ. Ο Μάριος δοκίμασε με Subaru, και στη Λαμία οδήγησε την EMC Skoda Fabia R5, το συγκεκριμένο από τα εμβληματικά αυτοκίνητα των ελληνικών αγώνων. Όπως άλλωστε και η αγωνιστική οικογένεια του συνοδηγού του Νικόλα Καραθανάση με καλά ποτισμένο DNA και εύστοχη παρουσία δίπλα στον πρωταθλητή. Από τα σαλόνια στα αλώνια; Καμία σχέση. Οι ασκήσεις ακριβείας για τους ικανούς δεν επηρεάζονται από το τερέν.
ΥΓ.: Ατού στην EMC το μυαλό του Κώστα Σπύρου, ενός αεικίνητου τύπου με γνώσεις αλλά και το κάτι παραπάνω που απαιτείται για τη διαχείριση πληρωμάτων με απαιτήσεις, καθώς και για το συντονισμό μιας εξαιρετικής ομάδας που δε συνωστίζεται, αλλά δημιουργεί.
Πρωταθλητής!
Σημαντική η επιστροφή του Γιώργου Φιλιππίδη στον αγώνα, στο ΡΑ που τον καθιέρωσε και, όπως πάντα, με προσεγμένο υλικό. Με Skoda Fabia R5, στη Rally 2 o «YORGO», με συνοδηγό τον Βρετανό Stuart Loudon, έχει την ταχύτητα και την εμπειρία, αλλά και το πείσμα, το τσαγανό αν προτιμάτε, που εκμηδενίζει την αποχή.
(Σ.Χ.: Πριν από είκοσι χρόνια, με τον Γιώργο, «αντίπαλοι» το 2003 στο Ακρόπολις, που ήταν το τελευταίο μας).
Καλό αγώνα…_ Σ. Χ.