ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις – Rally 3 vs Rally 4: Τι να διαλέξω;
Υπερβάλουμε για να προβάλουμε, με ευκαιρία τον επετειακό αγώνα, αφού, κακά τα ψέματα, στα Rally3 ο παραπάνω άξονας κάνει τη διαφορά, και σύγκριση δεν προκύπτει…
Ήρωες όσοι με μικρότερα αυτοκίνητα στο Ακρόπολις, και πιστέψτε έναν παλιό που είχε την τύχη να οδηγήσει και πυραύλους και βαρελότα. Τίποτα τυχαίο, και διαχρονικά είχαν και έχουν τα σουπερμίνι τέτοια πίεση στα δύσβατα, που εκτοξεύουν το σεβασμό μας και το θαυμασμό του θεατή.
Tυχεροί…
… οι θεατές που θα μείνουν στις θέσεις τους ώστε να απολαύσουν τους τρεις άσους με τους έξι Έλληνες στα Rally 4. Οι Λευκαδίτης-Βαγγέλης Άκρατος, (GALLO 208), Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου (ΕΜC-208) και η Συμμετοχή της ΕΛ.ΑΣ. με τα χρώματα και του Δήμου της Καλαμάτας. Οι Γιάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης με το Ford Fiesta Rally4 της SV Motorsport. Συμμετοχές από το πάνω ράφι, και το σημαντικό είναι ότι δημιουργείται εξαιρετικό σύνολο σε κλάση, όπου συνδυάζονται με τους εξαιρετικούς της διαφορετικής προσέγγισης.
Ντ’ Αρτανιάν!
Ανάμεσα στις συμμετοχές με τα σουπερμίνι και την κίνηση μόνο εμπρός, ξεχωρίζει η παρουσία των Χάρη Καλτσούνη-Ανδρέα Περίδη με το Corsa Rally4 στο δρόμο για τα 50 ΡΑ του 74χρονου οδηγού με διάθεση εφήβου, τσαγανό και φυσική κατάσταση 40άρη, αλλά και τον τρόπο, το ρυθμό που απαιτείται. Αν το καταφέρει, το στοίχημα το κερδίζουμε όλοι μας, οι συναθλητές του, κόντρα προς κάθε κατεύθυνση.
Σωματοφύλακες
Ο Θοδωρής Καλαμαράς, που διασκεδάζει τη στιγμή όσο ελάχιστοι, ενώ δίπλα του έχει ταιριάξει εξαιρετικά ο κ. Δημήτρης Λαμπράκης. Ο Θοδωρής, Τεό για τους φίλους του, με υψηλού επιπέδου το fan club, και το θηρίο, τον Δημήτρη Καττή, φύλακα Άγγελο, επιχειρεί με συνέπεια. Εντός και εκτός μπάκετ, και δεν ήταν τυχαία η συμμετοχή τους με τον 44χρονο Δημήτρη Λαμπράκη προχθές στο Φθιώτιδας με το CRT-206 της Chrysafis Racing Team. Μαζί με τον Δ.Λ. και αύριο, στο ΡΑ με Rally4, όπως το Peugeot που οδήγησε ο Θ.Κ. στον περσινό αγώνα. Αμοιβαία η μεταξύ τους εμπιστοσύνη και ο ελεγχόμενος ενθουσιασμός από ώριμους, με σεβασμό σε χορηγό, μηχανικούς, στον θεατή και στον ίδιο τους τον εαυτό, και εκτίμηση στο υψηλό κόστος της άσκησης.
Σε αντίστοιχο μήκος κύματος, με ζητούμενο την ολοκλήρωση σε συνδυασμό με τη σοβαρή διασκέδαση, βρίσκεται και η συμμετοχή με το ΕΜC-Peugeot 208 R2. Βραβευμένο αυτοκίνητο στα ελληνικά δρώμενα με πλεονέκτημα από την ομάδα του κ. Σπύρου και υπεραξία από το επίπεδο του πληρώματος. Ένας πρέσβης της ιατρικής επιστήμης στο ελληνικό motorsport, ο Ad Kanell, συναντάει κάτω από την ίδια στέγη τον πρωταθλητή στην Άσφαλτο, Παναγιώτη Χαλάτση. Το δέσιμό τους θα κάνει τη διαφορά στο αποτέλεσμα. Ο οδηγός, που είναι ιδιαίτερα ευγενής, έχει υπομονή και διαθέτει χιούμορ, όπως και το κάτι διαφορετικό που διακρίνει τους ευρύτερα πετυχημένους. Ο Παναγιώτης, το ένστικτο του Πρωταθλητή και την απαραίτητη ψυχραιμία.
Rally 3
Εδώ είναι αλλιώς, και όσοι έχουν την εμπειρία, σχολιάζουν ότι αυτό είναι σωστό για τον αγώνα μας, αλλά και ευρύτερα. Αυτοκίνητο, τετρακίνητο σχολείο, ώστε να ανεβάσεις διαβασμένος ταχύτητα στο σειριακό κιβώτιο αξιοποιώντας τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Στον περσινό αγώνα έλαμψε ο Νώντας Καρανικόλας, ενώ ήταν όπως πάντα αξιοπρεπής ο Πάνος Ισμαήλος.
Στο επετειακό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, τα ελληνικά Rally3 είναι τέσσερα, τα τρία Fiesta οι άσοι, και τέταρτο ως βασίλισσα η Renault Clio. Το αυτοκίνητο με στήριξη της Τεορέν και χορηγό την Eldon’s, που μοιράζονται οι Θέμης Χαλκιάς-Νικόλας Κομνός, και πρέπει να τους δείτε μέσα στην «Κλειώ» για να αντιληφθείτε το μέγεθος του εγχειρήματος και σε συναίσθημα. Ελαφρύτερο και πιο αποτελεσματικό το Rally3 π.χ. από ένα N4, και σίγουρα ευχάριστο και δυνατό, έχει αποδειχθεί η χαρά του ώριμου και του παιδιού. Ευκαιρία και για τον σωστό τρόπο της δικής του εξέλιξης, και είναι σαφές γιατί ο Χαλκιάς το απολαμβάνει και σταθμευμένο, ενώ το οδήγησε όπως του ταιριάζει από το πρώτο μέτρο.
Αντίστοιχα, τον αγώνα αναμένουν με λαχτάρα, για διαφορετικούς λόγους, αλλά με και ποιοτική αγωνία και οι τρεις με τα Ford Fiesta, για τη φιέστα του επετειακού αγώνα.
Car Center
Οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς, πρωταθλητές άλλωστε, δεν πάνε στο ΡΑ για να μοιράσουν διαφημιστικά φυλλάδια για την κορυφαία κάθετη μονάδα Ford στα Βαλκάνια, με αγωνιστική εμπειρία σε ευρωπαϊκά επίπεδα. Θα πολεμήσουν και, χωρίς ατυχίες, θα διεκδικήσουν εναντίον δέκα έμπειρων ξένων με ίδια αυτοκίνητα, και μείνετε συντονισμένοι ώστε να τους παρακολουθήσετε.
Να πάτε στο SP, που διδάσκει άλλωστε ως χώρος, αλλά και η οργάνωσή του, βγάζοντας τα μάτια σε εμάς τους παλαιούς που το ζήσαμε ως χωράφι. Στην ίδια «τέντα» του CC και οι Σπύρος Γαλεράκης-Κώστας Σούκουλης, χωρίς άλλες συστάσεις. Το DNA του νεαρού έχουν μπολιάσει οι καλύτεροι, ενώ δίπλα του κάθεται ο κορυφαίος. Απλώς τυχερός ο κ. Σπύρος, και καμία αμφιβολία ότι μόλις ο Σούκουλης κρίνει και επιβάλει tempo σε άλλη ταχύτητα, ο νεαρός έχει την ωριμότητα και το ταλέντο να ανταποκριθεί. Ο νέος με τον παλιό σε διάσταση για σεμινάριο.
SV Motorsport
Τους αφήσαμε τελευταίους ως συμμετοχή, στο μικρό μας αφιέρωμα. Ό,τι επιβάλλει η ευγένεια που τους χαρακτηρίζει στην κοινωνία, σε αντίθεση με την ειδική διαδρομή τους, όπου αμφότεροι πρωταθλητές στους χώρους όπου αγωνίστηκαν.
Διαφορετικοί μεταξύ τους σε κάθε μέτρηση, οι Γιώργος Δελαπόρτας-Βαγγέλης Παναρίτης αποδεικνύουν ότι αυτός είναι ο λόγος που έχουν δέσει, αξιοποιώντας περίφημα την αμοιβαία εμπιστοσύνη και εκτίμηση που τους συνδέει. Να επαναλάβουμε. Θα δεχτείς το νεύμα και θα δοκιμάσεις espresso και φρέσκο δροσερό EVIAN στην τέντα του κ. Σπύρου Βασιλείου, με κορυφαία φιλοξενία, αντίστοιχη με το επίπεδο υποστήριξης της συμμετοχής με Ford Fiesta Rally3. Επαναλαμβανόμαστε, και την επόμενη ήμερα, χωρίς σκόνη, αυτούς θέλεις να συναντήσεις, ώστε να τους ακούς να αναλύουν ΡΑ με το σωστό εργαλείο, στην παρέα τους της Regularity, όλοι τα μέγιστα σκεπτόμενοι.
Καλό δρόμο και, να θυμάστε, φεύγουμε μετά το pick-up του ουραγού με τον Αττάρτ._ Σ. Χ.