WRC – Ράλλυ Εσθονίας (Ημέρα 3η): Προβάδισμα νίκης
Ράλλυ Εσθονίας και ο Kalle Rovanpera δηλώνει έκπληκτος, αλλά δεν εκπλήσσει, με τον Φινλανδό να θεωρεί ότι οι επιδόσεις του δεν είναι αποτέλεσμα της δικής του προσπάθειας.
Συμβαίνει πάντως αυτή η αίσθηση στα Ράλλυ ακόμα και σε κορυφαίο επίπεδο ανάμεσα σε παγκόσμιους. Είναι η άνεση που προκύπτει από το αυτοκίνητο, το Toyota Yaris, που αποδεικνύεται καλύτερο στις λεπτομέρειες, από τον ίδιο που ξέρει που βρίσκεται στον αγώνα και στο πρωτάθλημα, ενώ έχει τη σωστή σειρά στην αφετηρία κάθε διαδρομής. Οπότε έκτισε διαφορά που ξεπερνάει το μισό λεπτό, με υπομονή και προοδευτικά. Ο Kalle, σε στιλ Marcus Grönholm, την ώρα που ο Thierry Neuville είναι υποχρεωμένος να πιέσει και να υπερβάλλει εγκαταλείποντας ενίοτε τις απαλές γραμμές που χαρακτηρίζουν την οδήγηση του, ενώ δεν απέφυγε τη γκρίνια προς το τέλος της ημέρας.
Λιγότερος αέρας σε ένα λάστιχο στην τέταρτη ειδική, σήμερα των εννέα διαδρομών μαζί με την SS, δεν φαίνεται να του στοίχισε περισσότερα από πέντε δευτερόλεπτα. Σε ε.δ που έχασε δέκα και οι διαφορές είναι μικρές ανά ειδική, «τόσο όσο», αλλά σταθερές και ο αγώνας που ολοκληρώνεται αύριο, εκτός απροόπτου φαίνεται πως έχει κριθεί.
Σήμερα Σάββατο, ο αγώνας Lappi vs Evans, ο απόλυτος καθρέπτης για τις διαφορές του Hyundai με την Toyota συνεχίστηκε με στόχο τους την τρίτη θέση, αλλά και την «προστασία» των δύο στην κορυφή. Οι δυο τους, τετράδα με τους συνοδηγούς τους, είναι καταδικασμένοι να πηγαίνουν πολύ γρήγορα, χωρίς όμως περιθώρια λάθους, επιλογή που προδίδει κλάση και δικαιολογεί τα συμβόλαια τους.
Ό,τι ισχύει και για τον Suninen που είναι ασφαλής μπροστά από τους Loubet και Katsuta. Ο Φινλανδός μάλιστα έχει την άνεση να παρακολουθεί και τον Lindholm με το το Hyundai i20 N-R2 που ο ίδιος έχει εξελίξει.
Ο Tanak; Αν ήμασταν παρόντες, πιθανόν θα σχολιάζαμε πως πατάει το γκάζι όπου έχει κόσμο. Μας διαψεύδει όμως γιατί κόσμο έχει παντού και μάλιστα άψογα τοποθετημένους, ενώ ο Ott τους, φαίνεται πως ακολουθεί σε cruise control, αναμένοντας αύριο το μεσημέρι, απο τις 13.00, την PS. Κορυφαία επίδοση εκεί θα του δώσει παραπάνω βαθμούς και σε σχέση με μια ακόμα θέση πιο ψηλά στη γενική. Άλλωστε, έχει καλύψει και φυσιολογικά προηγείται της αρμάδας των WRC2, όπου ηγείται ο Andreas Mikkelsen σε παιχνίδι και για μεγάλα παιδιά, νεότερους στο πανεπιστήμιο του WRC, όπως το κρυφτό. Ειδικά σήμερα, με πιο στενούς δρόμους σε ειδικές που δεν είναι όλες και παντού όπως η «χωμάτινη άσφαλτος», τα Hyundai Rally2 χάνουν καθαρά από τα Skoda. Ταχύτερος ο Oliver Solberg, συνεχίζει σε καθεστώς SR και βρίσκεται πολύ πίσω στην κατάταξη.
Στο WRC3, αγώνας-ενιαίο με Ford Fiesta, προηγείται ο Φινλανδός Korhonen, μπροστά από τους Junior, τον Βέλγο Μunster και τον Γάλλο Pellier.
Ο αγώνας συνεχίζεται._ Σ.Χ.
Κυριακή, 23 Ιουλίου
Επίλογος, με τέσσερις ε.δ. συνολικού μήκους 61,08 χλμ. Καλημέρα με την Karaski 1, ακολουθεί η Kambja 1, και στη συνέχεια η επανάληψή τους, με την Kambja 2 να αποτελεί την Power Stage.
Ακολουθεί το πρόγραμμα μετάδοσης του αγώνα από την Cosmote TV στο κανάλι Cosmote Sport5:
Κυριακή 23 Ιουλίου
09:10 – 10:05 ΕΔ – Karaski 1
11:00 – 12:00 ΕΔ – Karaski 2
13:00 – 14:35 ΕΔ – Kambja 2 [Power Stage]