Αυτό είναι το εργοστάσιο της Nissan που έχει κατασκευάσει 40.000.000 κινητήρες

Ένα σημαντικό κατασκευαστικό ορόσημο για τη μονάδα της Nissan στην Yokohama.

Το εργοστάσιο στην Yokohama ξεκίνησε την λειτουργία του το 1935, δύο χρόνια μετά την ίδρυση της Nissan. Κατασκεύασε τον 10.000.000ό κινητήρα του το 1976, τον 20.000.000ό το 1986 και τον 30.000.000ό το 1997. Φτάνοντας το ορόσημο των 40.000.000 την ίδια χρονιά που η Nissan γιορτάζει την 90η επέτειό της κάνει αυτό το επίτευγμα ακόμη πιο ξεχωριστό.

Ο Tamiyo Wada, διευθυντής εργοστασίου στην Yokohama, δήλωσε: «Μπορέσαμε να φτάσουμε το ορόσημο των 40 εκατομμυρίων χάρη σε τόσους πολλούς πελάτες σε όλο τον κόσμο που αγαπούν τα αυτοκίνητά μας».

Nissan Yokohama plant

Πολλοί κινητήρες που κατασκευάζονται στο το εργοστάσιο της Yokohama έχουν αφήσει το στίγμα τους στην ιστορία του αυτοκινήτου. Αυτοί περιλαμβάνουν τον L20ET του 1979, ο οποίος ήταν ο πρώτος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας επιβατικών αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, και ο VG του 1983, ο πρώτος κινητήρας V6 μαζικής παραγωγής της χώρας. Το εργοστάσιο της Yokohama κατασκευάζει τώρα τον κινητήρα VR38DETT, ο οποίος συναρμολογείται στο χέρι από έμπειρους τεχνίτες takumi για το Nissan GT-R. Από το 2007 παράγει τον VC Turbo. τον πρώτο κινητήρα μαζικής παραγωγής στον κόσμο που διαθέτει τεχνολογία μεταβλητού λόγου συμπίεσης.

Nissan Yokohama plant

«Ο πρώτος κινητήρας VC Turbo μαζικής παραγωγής στον κόσμο επιτυγχάνει υψηλές περιβαλλοντικές επιδόσεις και απαράμιλλη ισχύ προσαρμόζοντας τον λόγο συμπίεσης», δηλώνει ο Wada.

Καθώς η κοινωνία αλλάζει, αλλάζει και το εργοστάσιο της Yokohama. Μετά το λανάρισμα του πλήρως ηλεκτρικού Leaf το 2010, το εργοστάσιο παράγει επίσης ηλεκτροκινητήρες, συμπεριλαμβανομένων κινητήρων για οχήματα e-POWER όπως το Nissan Note. Κατά το οικονομικό έτος 2022, οι ηλεκτροκινητήρες αντιπροσώπευαν περίπου το 40% της παραγωγής του εργοστασίου της Yokohama.

Nissan Yokohama plant

Καθώς το εργοστάσιο της Yokohama πλησιάζει την 90η επέτειό του, συνεχίζει να διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στην ανάπτυξη της τεχνολογίας αιχμής της Nissan. Εκτός από την παραγωγή κινητήρων και ηλεκτροκινητήρων, το εργοστάσιο αποτελεί πιλοτική μονάδα για την ανάπτυξη τεχνολογίας παραγωγής κινητήρων με εφαρμογές σε παγκόσμιο επίπεδο.

Το επόμενο έτος, θα δημιουργηθεί μια πιλοτική γραμμή στο εργοστάσιο για την ανάπτυξη solid state μπαταριών.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

Παρακολουθήστε πιο κάτω το 35o επεισόδιο του SpeedZone podcast

Tags: