WRC – Ράλλυ Εσθονίας: Αγνοώ το σήμερα, χτίζω στο αύριο

Λατρεύουν το καλό χώμα και τις γρήγορες διαδρομές τα «πίτσι» στις τυπικά μικρότερες κατηγορίες του WRC, που σε σχέση με την προοπτική τους κρίνονται από την ταχύτητά τους.

Παρακολουθήστε πιο κάτω το 35o επεισόδιο του SpeedZone podcast

Νέοι με ταλέντο, που εκπαιδεύονται με το βλέμμα στη μεγάλη κατηγορία, ενώ όσοι έμπειροι και ώριμοι, όπως οι Mikkelsen, Kremer, κ.ά., διδάσκουν και συμπεριφορά, κάτι που πιθανόν δεν το ξέρουν.

Απαιτεί τσαγανό και την αυτοπεποίθηση του Πρωταθλητή η επιλογή από τα ψηλά στα χαμηλά, όπου διαχρονικά ο συναγωνισμός είναι ιδιαίτερα έντονος, ενώ ειδικά οι νεότεροι δίνουν εξετάσεις υπό πίεση· από το πώς οδηγούν μέχρι το πώς συμπεριφέρονται.

Να θυμηθούμε πως ως επιλογή, και όχι λόγω συνθηκών, στους ελληνικούς αγώνες το έκαναν με επιτυχία οι Άρης Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ», πιστοποιώντας την κλάση τους προς κάθε κατεύθυνση.

WRC2-3 και Rally4

Στην Εσθονία, με τις συνολικά 53 συμμετοχές, με τα οκτώ Rally1, είναι σημαντικός ο ρόλος των 25 Rally2, που πλαισιώνονται από το «Ενιαίο» της Ford με δεκατρία Fiesta Rally3. Το μενού στη «football league» συμπληρώνουν τέσσερα Rally4.

Αντίστοιχη θα είναι η εικόνα στο ΡΑ των εβδομήντα και πλέον συμμετοχών, με συγκρατημένη πρόβλεψη και ωραίο σλόγκαν, «εβδομήντα στα εβδομήντα».

Η ελληνική χρυσή -λόγω επετείου- λίστα είναι ενισχυμένη από εξαιρετικές ελληνικές συμμετοχές. Οι Έλληνες πρωταθλητές φυσιολογικά θα ταλαιπωρηθούν με τους επαγγελματίες στην WRC2, έχοντας όμως υψηλού επιπέδου σημείο αναφοράς τον μεταξύ τους αγώνα. Αντίστοιχα, θα επιβιώσουν, αλλά και θα διασκεδάσουν με Clio και Fiesta στη WRC3, ενώ εκτιμούμε ότι θα είναι ανταγωνιστικοί στη Rally4.

Μας ταιριάζουν τα Rally3, «ένα σύγχρονο, περισσότερο αγωνιστικό Ν4 του ονείρου», όπως σχολιάζουν ο Car Center Νώντας Καρανικόλας και ο μιλάω-και-γαλλικά Θέμης Χαλκιάς. Οι πιστολέρο μας. Μείνετε συντονισμένοι…

Solberg vs Mikkelsen

Στους δύο με τα Skoda… χωρεί τρίτος με Fiesta, όπως ο Greensmith, και με τον Lindholm στο i20 Ν-R2 της Hyundai Motorsport σχολιάζουμε πως πρόκειται για το καρέ των άσων, οκτώ με τους συνοδηγούς τους. Εδώ δε χωρούν προβλέψεις, και κάποιοι με Skoda ή Hyundai μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα, ενώ αρκεί ένα «C Trois», ίσως ακόμα το ταχύτερο, να αλλάξει τα δεδομένα.

Λίγα τα Citroen, αλλά λιοντάρια με καρδιά Peugeot, και μακάρι να δούμε στο ΡΑ τους Χρυσόστομο Καρέλλη-Λεωνίδα Μαχαίρα με το σωστό, με το αυτοκίνητο που τους ταιριάζει εφ’ όλης της ύλης. Η συμμετοχή τους με κινεζικό R5 διαψεύστηκε…

Βαθμολογία

Στο WRC2, πρόκειται για ενδεικτική σειρά, αφού δε συμμετέχουν σε όλους τους αγώνες, και επιλέγουν πού θα βαθμολογηθούν. Προηγείται ο Rossel με 77 βαθμούς και ακολουθούν Solberg και Greensmith με 64 και 62, αντίστοιχα.

Στο WRC3 ο Korhonen προηγείται με 75 βαθμούς, ακολουθούν οι Dominguez και Creighton με 62 και 46 βαθμούς.

Επόμενος αγώνας στη Φινλανδία, από 3 έως 8 Αυγούστου, και μείνετε συντονισμένοι και με το επίσημο δίκτυο επικοινωνίας του WRC, από όπου παράγεται εξαιρετικό υλικό.

Παρακολουθήστε πιο κάτω το 35o επεισόδιο του SpeedZone podcast