Ράλλυ Σαφάρι – 2η Ημέρα: Ogier και 1-2-3 για την Toyota
Μετά τις ειδικές της Παρασκευής η Toyota κυριαρχεί στο Ράλλυ Σαφάρι με τον Sebastien Ogier στην πρωτοπορία του αγώνα και τους Kalle Rovanpera και Elfyn Evans να ακολουθούν.
Video: Παρακολουθήστε Ιστορίες από την «Πράσινη Κόλαση» και το μέλλον της Red Bull | Speedzone Podcast EP33
Από την πρώτη κι όλας κανονική του ημέρα το Ράλλυ Σαφάρι έδειξε γιατί θεωρείτε ο πιο απαιτητικός και δύσκολος αγώνας στο καλεντάρι του WRC, με αρκετά από τα πληρώματα να αντιμετωπίζουν προβλήματα και να εγκαταλείπουν.
Ο Sebastien Ogier ήταν ο ταχύτερος οδηγός στην διάρκεια της ημέρας αλλά ταυτόχρονα έμεινε μακριά από τα λάθη. Ο Γάλλος πρωταθλητής αντιμετώπισε πρόβλημα με το υβριδικό σύστημα του Toyota GR Yaris Rally1 στο πρωινό σκέλος αλλά αυτό δεν τον έριξε από την πρώτη θέση. Πέρα από αυτό ο Ogier χαρακτήρισε την ημέρα του ως τέλεια.
Στην δεύτερη θέση ακολουθεί ο έτερος πρωταθλητής της Toyota, Kalle Rovanpera. Ο Φινλανδός οδηγός καθάριζε τις ειδικές κάτι που τον δυσκόλεψε αλλά κατάφερε να κρατήσει έναν αρκετά ανταγωνιστικό ρυθμό, που τον έφερε στην δεύτερη θέση της κατάταξης μετά το πέρας των ειδικών της Παρασκευής.
Από την άλλη ο Elfyn Evans είχε μερικά προβλήματα με την σκόνη αλλά και με την ψύξη του κινητήρα του Yaris και αλλά κατάφερε να παραμείνει στην τρίτη θέση.
Ο Esapekka Lappi κατάφερε να τερματίσει την δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σαφάρι στην τέταρτη θέση παρά το κλατάρισμα που είχε στην τρίτη ειδική αγώνα. Ο Φινλανδός έδειξε αρκετά ανταγωνιστικός αλλά το κλατάρισμα του στέρησε την ευκαιρία να παραμείνει στην μάχη της πρωτιάς μαζί με τον Sebastien Ogier.
Δραματικό συνεχίζει να είναι το Ράλλυ Σαφάρι για τον Takamoto Katsuta. Ο Ιάπωνας οδηγός έσπασε το μέρος του συστήματος διεύθυνσης στην 4η ειδική αλλά κατάφερε να το επισκευάσει ενώ στην συνέχεια χτύπησε με μία ζέβρα προκαλώντας ζημιά στο μπροστινό μέρος του GR Yaris. Η ημέρα του Katsuta έκλεισε με ένα κλατάρισμα στην τελευταία ειδική.
Δύσκολη ήταν η ημέρα και για τον Dani Sordo. Ο Ισπανός κουβαλάει και μία ποινή 10 δευτερολέπτων μετά την άκυρη εκκίνηση στην χθεσινή υπερειδική αλλά σήμερα έχασε ακόμα περισσότερο χρόνο καθώς είχε δύο τετακέ ενώ αναγκάστηκε να σταματήσει μέσα στις ειδικές εξαιτίας της σκόνης καθώς δεν μπορούσε να δει τίποτα.
Στο ίδιο έργο θεατές για ακόμα έναν αγώνα οι οδηγοί της M-Sport. Ο Ott Tanak μπορεί να ήταν ο επικεφαλής του αγώνα μετά την χθεσινή υπερειδική αλλά σήμερα είχε ένα κλατάρισμα στην 4η ειδική διαδρομή ενώ προς το τέλος της ειδικής είχε και απώλεια δύναμης στον κινητήρα του Ford Puma Rally1, κάτι που τον έφερε στην 7η θέση μπροστά από τον teammate του, Pierre-Louis Loubet.
Ο Loubet αντιμετώπισε κι αυτός πρόβλημα με την ισχύ του κινητήρα του Ford Puma αλλά στην συνέχεια είχε και δύο κλαταρίσματα που τον έριξαν στην 8η θέση.
Την δεκάδα συμπληρώνουν οι δύο πρώτοι του WRC2, με τον Gregoire Munster με το Ford Fiesta Rally2 στην 9η θέση και τον Kajetan Kajetanowicz στην 10η με το Skoda Fabia Rally2 Evo.
Ανάμεσα στις εγκαταλείψεις της ημέρας είναι και ο Thierry Neuville που εγκατέλειψε με κατεστραμμένη εμπρός αριστερά ανάρτηση. Στην 6η ειδική διαδρομή λύθηκε η βίδα του top mount της εμπρός αριστερής ανάρτησης με αποτέλεσμα αυτή να καταρρεύσει. κάτι που ανάγκασε τον Βέλγο να σταματήσει στην άκρη και να εγκαταλείψει. Ο Neuville θα επιστρέψει και πάλι στην δράση αύριο.
Ο Oliver Solberg είχε κλατάρισμα στην τελευταία ειδική της ημέρας, το οποίο προκάλεσε αρκετή ζημιά και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει ενώ βρισκόταν στην πρωτοπορία της κατηγορίας του.
Στην 11η θέση βρίσκεται ο Ιορδάνης Σερδερίδης που κινήθηκε με τον δικό του ρυθμό και έμεινε μακριά από προβλήματα.
Στο τέλος της κατάταξης βρίσκεται ο Γιώργος Βασιλάκης καθώς πήρε ποινή τεσσάρων λεπτών και 10 δευτερολέπτων καθώς άργησε κατά 25 λεπτά στο Σημείο Ελέγχου Χρόνου στην τελευταία ειδική της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Σαφάρι.
Η δράση ξεκινά πάλι αύριο Σάββατο στις 08:01 ώρα Κύπρου με την πρώτη ειδική της ημέρας. Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα και την τηλεοπτική κάλυψη του Ράλλυ Σαφάρι εδώ.
Αναλυτικά η κατάταξη του Ράλλυ Σαφάρι:
Video: Παρακολουθήστε Ιστορίες από την «Πράσινη Κόλαση» και το μέλλον της Red Bull | Speedzone Podcast EP33