Η απόβαση της Kίνας στην Ευρώπη συνεχίζεται με τα Nio ΕL6 και ET5 Touring
Η Κίνα συνεχίζει να επεκτείνεται στην Ευρώπη. Αυτή τη φορά, άρμα της όλης προσπάθειας είναι τα ηλεκτρικά Nio EL6 και ΕΤ5 Touring.
Η Nio είναι μια από τις πολλές εταιρείες από την Κίνα που επιχειρούν να ταράξουν τα λιμνάζοντα νερά της ευρωπαϊκής αυτοκινητικής σκακιέρας με την εισαγωγή στις κατά τόπου αγορές της προηγμένων ηλεκτρικών μοντέλων. Το τελευταίο δείγμα γραφής της ανερχόμενης και στη γηραιά ήπειρο κινεζικής εταιρείας είναι τα νέα ET5 Touring και EL6.
Η ET5 Touring είναι ένα κομψό EV με shooting brake αισθητική και περίσσεια πρακτικότητας σε σχέση με τον 4θυρο αδελφό του, εξασφαλίζοντας έναν πρακτικό χώρο φόρτωσης με χωρητικότητα 450 λίτρα – με επιπλέον 42 λίτρα κάτω από το δάπεδο. Αξιοσημείωτος επίσης είναι και ο συντελεστής οπισθέλκουσας, με το ET5 Touring να προτάσσει την καθόλα εντυπωσιακή τιμή 0,25.
Ο χώρος για το κεφάλι στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 17 χλστ. σε σχέση με το 4θυρο ET5 ενώ ιδιαίτερα ανταγωνιστικός είναι ο χώρο για τα πόδια που φάνει τα 895 χλστ. Το ET5 Touring προσφέρει επιπλέον πρακτικότητα με ανεξάρτητα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα σε ποσοστό 40:20:40. Όταν αναδιπλώνονται πλήρως, η ευέλικτη επιφάνεια φόρτωσης αυξάνεται σημαντικά για να προσφέρει 1.300 λίτρα συνολικού χώρου.
Με μεταξόνιο 2,888 μ. και ιδανική κατανομή του βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες (50/50), το ET5 Touring υπόσχεται συμπεριφορά… ευρωπαϊκών προδιαγραφών με την προηγμένη εμπρός και πίσω ανάρτηση πέντε συνδέσμων να έχει ρυθμιστεί για να καλύπτει τις απατήσεις των αγοραστών της γηραιάς ηπείρου.
Σε ότι αφορά την κίνηση, η NIO έχει επιλέξει τη λύση των δύο ηλεκτροκινητήρων. Εμπρός υπάρχει ένας επαγωγικό κινητήρας με απόδοση 150 kW και πίσω ένας κινητήρας μόνιμου μαγνήτη με ισχύ 210 kW. Συνδυαστικά, η μέγιστη ισχύς διαμορφώνεται στα 360 kW, δηλαδή στους 490 ίππους. Το ET5 Touring επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,0 δευτερόλεπτα, ενώ οι δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων υψηλής απόδοσης, προσφέρουν απόσταση ακινητοποιήσεις της τάξης των 33,9 μ. από 100 χλμ./ώρα.
Το ET5 Touring της Nio διατίθεται με μπαταρία 75 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 435 χλμ. ή με έναν μεγαλύτερο συσσωρευτή 100 kWh που προσφέρει με μια φόρτιση ελευθερία κινήσεων για την κάλυψη 560 χλμ. Και αυτό το μοντέλο επωφελείται από την υπηρεσία Battery-as-a-Service (BaaS) της Nio, η οποία εξασφαλίζει πρόσβαση στην διαρκώς αυξανόμενη γκάμα των σταθμών ανταλλαγής ενέργειας της εταιρείας, προσφέροντας μια νέα μπαταρία σε λιγότερο από 5 λεπτά, καθώς και πρόσβαση σε περισσότερους από 400.000 φορτιστές τρίτων μερών στην Ευρώπη.
Το νέο… Nio EL6 πατά τους τροχούς του στην Ευρώπη
To EL6 είναι ένα ακόμα ηλεκτρικό μοντέλο της Nio που ξεκινά την εμπορική του σταδιοδρομία στην Ευρώπη – αρχικά, όπως και το ET5 Touring, σε Γερμανία, Ολλανδία, Σουηδία, Δανία και Νορβηγία. Πρόκειται για ένα SUV σεβαστών διαστάσεων με μήκος 4.854 χλστ., πλάτος 1.995 χλστ., ύψος 1.703 χλστ. και μεταξόνιο 2.915 χλστ.
Με αυτά τα στοιχεία ως δεδομένα, το EL6 είναι σε θέση να εξασφαλίσει έναν ευέλικτο αποθηκευτικό χώρο με πορτ μπαγκάζ τριών επιπέδων που προσφέρει μέγιστο όγκο 668 λίτρων. Τα πίσω καθίσματα μπορούν να αναδιπλωθούν σε διάταξη 40/20/40, δημιουργώντας επιπλέον αποθηκευτικό χώρο έως και 1.430 λίτρα.
Ακολουθώντας τα χνάρια του ET5, το EL6 τροφοδοτείται από τους ίδιους ηλεκτρικούς κινητήρες εμπρός και πίσω που συνδυαστικά αποδίδουν μέγιστη ισχύ 490 ίππων και ροπή 700 Nm, τιμές που εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5 δλ. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από 9 διαθέσιμα προφίλ οδήγησης.
Την ίδια στιγμή, το σύστημα Intelligent Chassis Controller (ICC) της Nio το οποίο υιοθετείται στο EL6 συνεργάζεται με το Continuous Damping Control (CDC) του αυτοκινήτου, το οποίο ελέγχει με τη σειρά του την απόσβεση των αμορτισέρ ως και 500 φορές ανά δευτερόλεπτο και έχει χρόνο «αντίδρασης» μόλις 0,01 δευτερόλεπτα προκειμένου να μεταβεί στη νέα ρύθμιση. Επίσης, το «παρών» δίνει και το σύστημα Intelligent Smooth Stop (ISS), το οποίο μπορεί να προσαρμόσει αυτόματα τη δύναμη πέδησης.