24 heures du Mans 2023: Ξεκίνησε η δράση

Με τη διεξαγωγή των δύο πρώτων περιόδων των ελεύθερων δοκιμών και τα προκριματικά για την pole-position και στις τρεις κατηγορίες (hypercar –LMP2 -LMGTE AM) ξεκίνησε η δράση στις επετειακές 24 ώρες του Le Mans.

Παρακολουθείστε πιο κάτω: 40 νίκες Verstappen και 100 χρόνια Le Mans 24hrs! | Speedzone Podcast EP32

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ – ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Η Porsche 963 της Penske Motorsport Νο.6 έδωσε το δικό της ρυθμό της στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, ενόψει του επετειακού 24ωρου του Le Mans αυτό το Σαββατοκύριακο, με οδηγό τον Laurens Vanthoor (3:28.878). Η Ferrari AF Corse κατέλαβε τη δεύτερη θέση, καθώς ο James Calado σημείωσε χρόνο 3:29.225 με την 499P Νο.51. H έτερη Porsche της Penske Motorsport ολοκλήρωσε στην τρίτη θέση, με τον Dane Cameron να σημειώνει χρόνο 2:29.307. Το ταχύτερο Toyota σε αυτήν την περίοδο ελεύθερων δοκιμών ήταν το υβριδικό GR010 με το Νο.7 και τον Mike Conway στο τιμόνι. Ο νικητής του Le Mans το 2021 και οι ομόσταυλοί του Jose-Maria Lopez και Kamui Kobayashi επικεντρώθηκαν στις μεγάλες διαδρομές και τις ρυθμίσεις του αγώνα. Η δεύτερη Ferrari 499Ρ Νο.50, ήταν το έβδομο ταχύτερο hypercar, μπροστά από την Νο.38 Jota Porsche 963, που ολοκλήρωσε την προσπάθειά της στην όγδοη θέση.

Ferrari 499P

QUALIFYING 1
Η Ferrari πέτυχε ένα εντυπωσιακό 1-2 στα δοκιμαστικά των κατατακτήριων δοκιμών, με το 499P Hypercar Νο.50 και με οδηγό τον Antonio Fuoco σημείωσε χρόνο (3:25.213). Αυτή η επίδοση ήταν μόλις 0,199 δευτερόλεπτα μπροστά από την έτερη Ferrari 499P, την οποία οδηγούσε ο Alessandro Pier Guidi. Η Toyota κατέλαβε την τρίτη και τέταρτη θέση με το Νο.7 να ξεπερνά μόλις το Νο.8, με τους Kamui Kobayashi και Brendon Hartley αντίστοιχα. Η κόκκινη σημαία βγήκε δύο φορές κατά τη διάρκεια της περιόδου. Η πρώτη ήταν για τη σύγκρουση μεταξύ του Filipe Albuquerque με το LMP2 της United Autosports No.22 και της Alpine ELF Team No.36 με οδηγό τον Matthieu Vaxiviere. Η δεύτερη κόκκινη σημαία βγήκε για ατύχημα στην στροφή της Ινδιανάπολης, στο οποίο ενεπλάκη η Oreca-Gibson με το Νο.37 της Cool Racing με οδηγό τον Malte Jakobsen. Εκτός από τις τέσσερις πρώτες θέσεις, οι δύο Porsche της Penske Motorsport και oι συμμετοχές Νο.3 και Νο.2 της Cadillac Racing περνούν στο Hyperpole το βράδυ της Πέμπτης. Η No.38 Jota Porsche 963 σταμάτησε στην πίστα στις αρχές της περιόδου, επέστρεψε στα πιτς για επισκευές στο υβριδικό σύστημα, αλλά όταν βγήκε έξω ξανά παρουσίασε τα ίδια προβλήματα.

Toyota GR010 Hybrid

EΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
Η Toyota έκανε το 1-2 στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών των 24 ωρών του Le Mans. Το Gazoo Racing GR010 Hybrid Hypercar Νο.8 με οδηγό τον Brendon Hartley σημείωσε την καλύτερη επίδοση (3.27.742) δευτερόλεπτα στα τελευταία 25 λεπτά της περιόδου, η οποία διεξήχθη σε ηλιόλουστες συνθήκες. Ο Kamui Kobayashi είχε μέχρι τότε σημειώσει τον καλύτερο χρόνο στην κατηγορία Hypercar (3:27.875). Όμως ο χρόνος του Hartley ξεπέρασε το αδελφό πρωτότυπο της Toyota μόλις κατά 0,133 δλ. Το No.2 Cadillac V.Series R Hypercar κατέλαβε μια πολύ ενθαρρυντική για τη συνέχεια τρίτη θέση, καθώς ο Earl Bamber σημείωσε εξαιρετικό χρόνο (3:27.939).

Η συνέχεια την Πέμπτη, με τη διεξαγωγή τριών ακόμη περιόδων ελεύθερων δοκιμών, καθώς και της Hyperpole (pole-position) στις 8 το βράδι (ώρα Γαλλίας), στην οποία προκρίθηκαν τα οκτώ πρώτα αυτοκίνητα της hypercar και της LMP2, καθώς και της LMGTE AM.

Παρακολουθείστε πιο κάτω: 40 νίκες Verstappen και 100 χρόνια Le Mans 24hrs! | Speedzone Podcast EP32

Tags: