Η DS Automobiles ρίχνει φως στο μέλλον της
Το εσωτερικό των μελλοντικών της μοντέλων παρουσίασε η DS Automobiles.
Παρακολουθείστε πιο κάτω: 40 νίκες Verstappen και 100 χρόνια Le Mans 24hrs! | Speedzone Podcast EP32
Ο κωδικός M.i. 21 αφορά τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της DS Automobiles. Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζει το μέλλον της και τη νέα προσέγγιση που θα έχει το εσωτερικό των επερχόμενων μοντέλων της.
Στην πράξη, η πολυτελής γαλλική μάρκα, αποκαλύπτει ένα πλάνο που είχε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Στόχος είναι να δείξει το concept, που κάνει τη σύνδεση μεταξύ του οράματος και της πραγματικότητας. Αφορά τον πενταετή οδικό της χάρτη, εκεί όπου θα πατήσει για να αναπτύξει τα μελλοντικά της μοντέλα, που θα παρουσιαστούν μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Στο επίκεντρο, όπως πάντα και σε όλα τα μοντέλα της γαλλικής φίρμας, βρίσκεται η πολυτέλεια και η ποιότητα. Στοιχεία που, στην εξέλιξή τους, θα προσφέρουν μια νέα εμπειρία άνεσης, που θα συνδυάζουν με μοναδική φινέτσα και προηγμένη τεχνολογία.
Το M.i. 21 της DS Automobiles κάνει πρεμιέρα εμπρός σε κοινό, στο Παρίσι, στο Grand Palais Ephemere κατά τη διάρκεια της Revelations – της διεθνούς μπιενάλε για τη βιοτεχνία και το design – που είναι ανοιχτή από σήμερα έως την επόμενη Κυριακή.
Σε αυτό το project ερευνάται από την ομάδα της γαλλικής εταιρείας μια νέα ιδέα σε σχεδιασμό, εργονομία, χρήση υλικών, καθώς και χρωμάτων. Σε αντίθεση με ένα πρωτότυπο, αυτό το project, προαναγγέλλει τις εξελίξεις, οι οποίες μπορούν να βρουν πιο γρήγορα εφαρμογή στην πραγματικότητα.
Σχεδιασμένο από τον Thomas Bouveret, επικεφαλής του τμήματος εσωτερικού σχεδιασμού, τον Vincent Lobry, επικεφαλής του τμήματος CMF Design – και τις ομάδες τους, το M.i. 21, επαναπροσδιορίζει τον ορισμό της ευρυχωρίας και της άνεσης στο ταξίδι, όπως αυτή θα είναι στο μέλλον.
Εστιάζει στο φως, το οποίο συμβάλλει στην καλή ατμόσφαιρα στο εσωτερικό. Στο φως, είτε αυτό είναι το φυσικό, είτε μέσα από το αυτοκίνητο, δίνει μια νέα διάσταση στα υλικά, τα οποία είναι επιλεγμένα με προσοχή για να αναδεικνύουν τον premium χαρακτήρα των μοντέλων.
Έμφαση έχει δοθεί επίσης στην ευρυχωρία, με τη σχεδιαστική προσέγγιση του ταμπλό να είναι μίνιμαλ. Επιπλέον, μοιάζει να αιωρείται, ενώ έχει πάει πιο εμπρός, απελευθερώνοντας χώρο για τους επιβαίνοντες. Στο δάπεδο δεν υπάρχει κεντρικό τούνελ, ενώ τα κρύσταλλα είναι πιο μεγάλα, συμβάλλοντας με τη σειρά τους σε μια πιο ήρεμη ατμόσφαιρα. Επίσης, ιδιαίτερα μελετημένος είναι και ο ήχος.
Παρακολουθείστε πιο κάτω: 40 νίκες Verstappen και 100 χρόνια Le Mans 24hrs! | Speedzone Podcast EP32