Ράλλυ Σαρδηνίας – 2η Ημέρα: Οριακά μπροστά ο Lappi
Μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου είναι αυτό που χωρίζει τους Esapekka Lappi και Sebastien Ogier, με τον τρίτο Thierry Neuville να είναι έτοιμος να εκμεταλλευτεί το παραμικρό λάθος.
Αρκετές μάχες αλλά και προβλήματα έκρυβε η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας, με τους Esapekka Lappi και Sebastien Ogier να χωρίζει μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου, την ίδια ώρα που προβλήματα αντιμετώπισαν αρκετοί οδηγοί.
Ο Esapekka Lappi είχε μάχη με τον Sebastien Ogier στις δύο πρώτες ειδικές της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Σαρδηνίας, με τον Γάλλο να παίρνει κεφάλι μετά την πρώτη ειδική, και στον Φινλανδό να απαντά στην επόμενη. Στο τέλος του loop, μετά και την γιγαντιαία ειδική των 50 χιλιομέτρων, ο Ogier βρισκόταν 16,3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Lappi.
Στο απογευματινό σκέλος ο Ogier δυσκολεύτηκε αρκετά, με τον Lappi να ροκανίζει συνεχώς την μεταξύ τους διαφορά. Μάλιστα στην τελευταία ειδική ο Φινλανδός οδηγός της Hyundai έχει κλατάρισμα πίσω αριστερά αλλά κατάφερε να τεθεί και πάλι επικεφαλής έστω και με ένα δέκατο του δευτερολέπτου διαφορά από τον Γάλλο 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.
Με δυσκολίες ξεκίνησε η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας για τον Thierry Neuville, με τον Βέλγο στο πρωινό loop να κάνει λάθος επιλογή ελαστικών για την μεγάλη ειδική, ενώ το απόγευμα αντιμετώπισε πρόβλημα με το χειρόφρενο του Hyundai i20N Rally1.
Ο Kalle Rovanpera βρίσκεται στην 4η θέση, εκμεταλλευόμενος τα προβλήματα που αντιμετώπισαν οι: Ott Tanak και Elfyn Evans. Ο Φινλανδός ήταν ο πρώτος που έμπαινε στις ειδικές, έτσι ήταν λογικό να χάνει χρόνο σε σύγκριση με τους υπόλοιπους συνδυασμούς αλλά τελικά κατάφερε να ολοκληρώσει την δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης.
Μία σταθερή ημέρα, χωρίς σοβαρά προβλήματα είχε ο Takamoto Katsuta, που βρίσκεται στην 5η θέση, με μικρή διαφορά από τον teammate του Kalle Rovanpera. Ο Ιάπωνας οδηγός της Toyota, είχε καταφέρει να βρεθεί μέχρι και την 3η θέση πριν υποχωρήσει στην 5η. Μάλιστα στην 4η ειδική του αγώνα είχε την στιγμή που όταν βγήκε εκτός δρόμου χτυπώντας μία πέτρα.
Την τριάδα των Toyota GR Yaris Rally1 συμπληρώνει ο Elfyn Evans που μετά την 5η ειδική βρέθηκε στην 3η θέση αλλά στην συνέχεια έπεσε στην κατάταξη. Ο Ουαλός είχε έναν σταθερό ρυθμό σε όλη την διάρκεια της ημέρας, κάτι το οποίο αποτελούσε και στόχο για τον ίδιο αλλά ένα κλατάρισμα εμπρός δεξιά επτά χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό της τελευταίας ειδικής τον έριξε κατά 2 θέσεις στην κατάταξη.
Ακόμα μία αγωνιστική ημέρα με προβλήματα για τον Ott Tanak και το Ford Puma Rally1. Στο πρωινό πέρασμα των ειδικών η συμπεριφορά του αυτοκινήτου του θύμιζε φορτηγό, όπως δήλωσε ο ίδιος, κάτι το οποίο βελτιώθηκε στο δεύτερο πέρασμα, αλλά στην τελευταία ειδική διαδρομή ήρθαν τα προβλήματα αξιοπιστίας.
Το Ford Puma Rally1 αντιμετώπισε πρόβλημα με την τρόμπα νερού από την αρχή της ειδικής των 50 χιλιομέτρων, με τον Εσθονό να χάνει ισχύ από τον κινητήρα του προς το τέλος της ειδικής, και φυσικά αρκετά δευτερόλεπτα και μία θέση στην γενική κατάταξη.
Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας θα είναι μία μέρα που θα θέλει να ξεχάσει ο Dani Sordo. Ο 6ος γύρος του WRC δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για τον Ισπανό οδηγό της Hyundai. Μετά τις δύο πρώτες ειδικές της ημέρας βρισκόταν μόλις στην 6η θέση, ενώ ένα χιλιόμετρο πριν τον τερματισμό της 5ης ειδικής τούμπαρε και προκάλεσε σημαντική ζημιά στο Hyundai i20N Rally1 αλλά κατάφερε να συνεχίσει και να φτάσει μέχρι το service, έστω και με καθυστέρηση.
Εκεί οι μηχανικοί του έδωσαν μεγάλη μάχη για να επαναφέρουν το αυτοκίνητο σε καλή κατάσταση, αλλά τα χαμένα λεπτά ήταν ήδη αρκετά για τον Ισπανό που βρίσκεται στην 12η θέση της γενικής κατάταξης.
Αρκετά δυναμικό ήταν το ξεκίνημα της ημέρας για τον Pierre-Louis Loubet, ο οποίος έκλεισε το πρωινό loop στην τρίτη θέση. Ωστόσο, η χαρά του Γάλλου δεν κράτησε για πολύ. Στην εκκίνηση της πρώτης ειδικής του απογεύματος δεν μπορούσε να επιλέξει ταχύτητα για να ξεκινήσει, με τους αγωνοδίκες να μην τον αφήνουν να πάρει εκκίνηση όταν κατάφερε να επιδιορθώσει το πρόβλημα, παίρνοντας 3 λεπτά ποινής. Τα πράγματα έγιναν ακόμα χειρότερα στην τελευταία ειδική όπου βγήκε εκτός δρόμου και εγκατέλειψε.
Δύσκολη ήταν η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Σαρδηνίας και για τα πληρώματα του WRC2. Η ημέρα τους σημαδεύτηκε από τις διακοπές στις ειδικές διαδρομές εξαιτίας εξόδων.
Το τέλος της ημέρας βρίσκει τον Sami Pajari επικεφαλής, με τον Adrien Fourmaux να τον ακολουθεί στην δεύτερη θέση, με τον Emil Lindholm να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα, οριακά μπροστά από τον Andreas Mikkelsen.
Στους μεγάλους χαμένους της ημέρας συγκαταλέγεται και ο Teemu Suninen που ήταν στην πρωτοπορία της κατηγορίας, μέχρι και το κλατάρισμα που είχε στην τελευταία ειδική της ημέρας.
Ο Oliver Solberg ήταν επικεφαλής μετά την πρώτη ειδική της ημέρας αλλά στην επόμενη έσπασε η εμπρός αριστερή ανάρτηση του Skoda Fabia RS Rally2, με αποτέλεσμα να χάσει αρκετά λεπτά.
Έξοδο και εγκατάλειψη είχε ο Gus Greensmith ο οποίος είχε έξοδο στην 6η ειδική του Ράλλυ Σαρδηνίας.
Στο Junior WRC επικεφαλής είναι ο William Creighton, που έχει σχεδόν ένα λεπτό διαφορά από τον δεύτερο Diego Dominguez Jr., με την τριάδα να συμπληρώνει ο Laurent Pellier.
Αναλυτικά η κατάταξη του Ράλλυ Σαρδηνίας: