Στο βάθρο του Nurburgring το τελευταίο χειροκίνητο MINI JCW 1to6
Τη δεύτερη θέση στον 24ωρο αγώνα του Nurburgring κατέλαβε το MINI John Cooper Works 1to6 Edition της Bulldog Racing με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
ΔΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ SPEEDZONE PODCAST - ΘΡΥΛΟΙ ΤΟΥ MONACO GP & INDY 500
Το τελευταίο χειροκίνητο MINI 1to6 John Cooper Works συμμετείχε στον 24ωρο αγώνα του Nurbrurgring και κατέλαβε τη δεύτερη θέση στην κατηγορία οχημάτων παραγωγής με κυβισμό από 1.600 έως 2.000 κυβικά εκατοστά και υπερσυμπιεστή.
Ήταν ένας απαιτητικός αγώνας, καθώς ακόμα και οι κατατακτήριες δοκιμές αποτέλεσαν μία μεγάλη πρόκληση για ανθρώπους και μηχανές. Σωρεία προβλημάτων που σχετίζονταν με τα ελαστικά επηρέασε αρκετές ομάδες, συμπεριλαμβανομένης της Bulldog Racing, η οποία αναγκάστηκε να αποσύρει άμεσα τη συμμετοχή της στην κατηγορία SP3T. Η ένταση ήταν αισθητή καθώς η ομάδα ανυπομονούσε για τον αγώνα.
Τελικά, όλες οι ελπίδες στηρίχθηκαν πλέον στο μαύρο MINI John Cooper Works με τον αριθμό #126, το οποίο ξεκίνησε από την ένατη θέση της κατηγορίας του στον αγώνα. Σύντομα όμως η αυτοπεποίθηση ενισχύθηκε, καθώς στα πρώτα στάδια του αγώνα ο Sebastian Sauerbrei, ο οποίος ξεκίνησε πρώτος στο τιμόνι του αυτοκινήτου, κέρδισε αρκετές θέσεις στην κατηγορία όπως και στη γενική κατάταξη.
Μέχρι το τέλος του 24ωρου μαραθωνίου, το MINI John Cooper Works 1to6 Edition με τον αριθμό #126 είχε κερδίσει οκτώ θέσεις στην κατηγορία και 49 θέσεις στο σύνολο των 131 αυτοκινήτων, υπογραμμίζοντας με εντυπωσιακό τρόπο την αξιοπιστία του με μια θέση στο βάθρο. Το MINI John Cooper Works 1to6 Edition συμπλήρωσε 114 γύρους, διανύοντας απόσταση που αντιστοιχεί σε περίπου 2.893 χιλιόμετρα. Στην πορεία του προς το βάθρο, το αγωνιστικό αυτοκίνητο με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πραγματοποίησε 15 pit stop.
Ο αγώνας
Στο πρώτο stint, ο Sebastian Sauerbrei με το μαύρο MINI John Cooper Works 1to6 Edition είχε ήδη κερδίσει πολλές θέσεις και ήταν σημαντικά ταχύτερος σε σχέση με τις κατατακτήριες όπου και σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του με χρόνο 10:16.362 λεπτά. Μετά την πρώτη αλλαγή οδηγού ήταν η σειρά του Michael Monch, με τον Charlie Cooper να παίρνει το τιμόνι για πρώτη φορά μετά το δεύτερο pit stop.
Τις απογευματινές ώρες ο Christoph Kragenings ανέλαβε καθήκοντα και στη συνέχεια ο Sebastian Sauerbrei οδήγησε για δύο stint μέσα στο σκοτάδι. Εν τω μεταξύ, η ομάδα είχε κερδίσει 25 θέσεις στη γενική κατάταξη ανάμεσα στα 131 αυτοκίνητα που πήραν εκκίνηση. Στην κατηγορία των οχημάτων παραγωγής με κυβισμό έως 2.000 κ.εκ. και υπερσυμπιεστές, το MINI ανέβηκε στην 5η θέση, ανταγωνιζόμενο πολλά οχήματα με σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ.
Σε έναν 24ωρο αγώνα, καμία ομάδα δεν γλιτώνει τις αναποδιές. Λίγο μετά τα μεσάνυχτα το MINI αντιμετώπισε πρόβλημα με τη γραμμή τροφοδοσίας καυσίμου στο βοηθητικό ρεζερβουάρ και χρειάστηκε να ρυμουλκηθεί πίσω στο paddock. Μετά από επισκευή που διήρκησε μια ώρα, βγήκε ξανά στην πίστα και άρχισε το κυνήγι για να καλύψει το χαμένο έδαφος. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου, ο Christoph Kragenings σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με χρόνο 10:15.551 λεπτά.
Το μαύρο MINI John Cooper Works 1to6 Edition φαινόταν να αισθάνεται όλο και πιο άνετα όσο προχωρούσε ο αγώνας – με αξιοπιστία και συνέπεια ολοκλήρωνε τον ένα γύρο μετά τον άλλο και ανέβηκε στην 3η θέση της κατηγορίας του. Τις τελευταίες ώρες του αγώνα πολλοί ανταγωνιστές δεν μπόρεσαν να κρατήσουν το ρυθμό τους ή αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν. Όχι όμως το MINI, το οποίο στο μεταξύ είχε κατακτήσει το κοινό το οποίο το επευφημούσε κάθε φορά που περνούσε από μπροστά του.
Την τελευταία ώρα του αγώνα η Bulldog Racing ανέβηκε στη δεύτερη θέση της κατηγορίας. Λίγο πριν από τον αγώνα φαινόταν ότι η νίκη στην κατηγορία ήταν εφικτή, αλλά ο προπορευόμενος στη βαθμολογία πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού ακολουθώντας μια έξυπνη στρατηγική.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι το μαύρο MINI John Cooper Works 1to6 Edition ολοκληρώθηκε μόλις μία ημέρα πριν από τις πρώτες κατατακτήριες δοκιμές, το αποτέλεσμα είναι μια τεράστια επιτυχία για όλους στην ομάδα.
Το MINI John Cooper Works της κατηγορίας VT 2
Το MINI John Cooper Works #126 αποδίδει 231 ίππους / 170 kW με μέγιστη ροπή 320 Nm και εφοδιάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Το αυτοκίνητο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε, βασίζεται σε ένα στάνταρ MINI John Cooper Works που έχει προσαρμοστεί μόνο για να συμμορφώνεται με τα χαρακτηριστικά ασφαλείας και τα πρότυπα για αγώνες στην κατηγορία αυτοκινήτων παραγωγής VT2. Στο τιμόνι του MINI John Cooper Works με αριθμό #126 εναλλάσσονταν οι Charlie Cooper (GB), Christoph Kragenings (GER), Sebastian Sauerbrei (GER) και Michael Monch (GER).
ΔΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ SPEEDZONE PODCAST - ΘΡΥΛΟΙ ΤΟΥ MONACO GP & INDY 500