Νέο Range Rover μόνο με υβριδικούς κινητήρες
Ακόμα περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης και... χλιδής αλλά και υβριδικά κινητήρια σύνολα κατ’ αποκλειστικότητα για το νέο Range Rover.
Δείτε εδώ: F1 legends vs DJs - αναμνήσεις από Imola - Villeneuve Pironi ! | Speedzone Podcast EP29
Το Range Rover αναβαθμίζεται, χωρίς όμως να ανανεώνεται εκ βαθέων, με τη νεότερη γενιά του πολυτελούς SUV να προσφέρει τώρα ακόμα περισσότερες δόσεις πολυτέλειας και εξατομίκευσης, σε συνδυασμό με υβριδικά συστήματα κίνησης σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις και νέες τεχνολογίες ασφάλειας και συνδεσιμότητας.
Οι ισχυροί και αποδοτικοί plug-in υβριδικοί κινητήρες του Range Rover διαθέτουν τώρα έναν νέο ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 160 kW, ο οποίος, όταν συνδυάζεται με τον 6κύλινδρο και 3λιτρο βενζινοκινητήρα της γενιάς Ingenium, εξασφαλίζουν μέγιστη απόδοση 550 και 460 ίππων στις εκδόσεις με την ονομασία P550e και P460e – από 510 και 440 ίππους που ήταν έως τώρα.
Χρησιμοποιώντας και τις δύο πηγές ισχύος, το Range Rover P550e μπορεί να επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,0 δευτερόλεπτα, έναντι 5,5 δλ. στο παρελθόν. Σύμφωνα με τους Βρετανούς, οι επαναφορτιζόμενες υβριδικές αυτές εκδόσεις εξασφαλίζουν εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από 16 gr/χλμ. κίνησης και ηλεκτρική αυτονομία 94 χλμ.
Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις είναι τώρα διαθέσιμες και στην έκδοση Range Rover SV με μακρύ μεταξόνιο.
Την ίδια στιγμή, η έκδοση με τον V8 twin turbo κινητήρα των 4,4 λίτρων χρησιμοποιεί τώρα τεχνολογία Mild Hybrid για πρώτη φορά αποδίδοντας 615 ίππους και 750 Nm ροπής.
Το νέο Range Rover εκ των έσω
Το πολυτελές εσωτερικό του ανανεωμένου Range Rover συνδυάζει συνδεσιμότητα και διαισθητική τεχνολογία διαθέτοντας την τελευταία γενιά του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Pivi Pro, το οποίο υποστηρίζεται πλέον από μια οθόνη αφής 13,1 ιντσών και ενσωματωμένο σύστημα φωνητικού ελέγχου Amazon Alexa AI4 και Over The Air αναβαθμίσεις.
Το νέο Range Rover εισάγει την τεχνολογία Country Road Assist για πρώτη φορά προκειμένου να βελτιώσει την άνεση των επιβατών και να μειώσει την προσπάθεια του οδηγού κατά τη χρήση του Adaptive Cruise Conβrol. Το έξυπνο σύστημα χρησιμοποιεί δεδομένα πλοήγησης για να προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα, λαμβάνοντας υπόψη τη μορφολογία του δρόμου και τις αλλαγές στα όρια ταχύτητας, επιταχύνοντας ή επιβραδύνοντας ανάλογα το όχημα.
Μετά την πρεμιέρα του στο Range Rover Sport, το Dynamic Response Pro κάνει το ντεμπούτο του τώρα στο νέο Range Rover μειώνοντας τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές.
Η απαράμιλλη ικανότητα του Range Rover κατά την κίνηση εκτός δρόμου ενισχύεται επίσης με την εισαγωγή του Adaptive Off-Road Cruise Control, που εντάσσεται στο σύστημα Terrain Response 2, βοηθώντας τους οδηγούς να πλοηγούνται σε δύσκολα εδάφη. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μία από τις τέσσερις ρυθμίσεις άνεσης με το σύστημα να προσαρμόζει έξυπνα την ταχύτητα του οχήματος ανάλογα.
Τέλος, η βρετανική εταιρεία έρχεται να εισάγει στο νέο Range Rover την υπηρεσία SV Bespoke, η οποία παρέχει ακόμα περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης για τα μοντέλα Range Rover Autobiography και SV. Μεταξύ άλλων, η εταιρεία προσφέρει στους πελάτες να διαμορφώσουν το εσωτερικό του νέου Range Rover μέσα από 391 χρωματισμούς υλικών, ενώ σε ότι αφορά τις εξωτερικές επιφάνειες παρέχονται έως και 230 σατινέ και γυαλιστερά χρώματα.
Δείτε εδώ: F1 legends vs DJs - αναμνήσεις από Imola - Villeneuve Pironi ! | Speedzone Podcast EP29