Aυτοκίνητα που θα μπορούν να βγαίνουν μόνα τους από τη γραμμή συναρμολόγησης
Η Ford δοκιμάζει τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) η οποία θα επιτρέπει στα ηλεκτρικά οχήματα τα οποία παράγονται στο Κέντρο EV της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας να βγαίνουν από τη γραμμή συναρμολόγησης χωρίς οδηγό πίσω από το τιμόνι.
Όταν 20 σφαίρες κυνηγούν τον ίδιο στόχο - ΔΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ SPEEDZONE PODCAST
Για περισσότερα από 100 χρόνια, οχήματα σε όλο τον κόσμο βγαίνουν από τις γραμμές συναρμολόγησης της Ford. Μέχρι τώρα, υπήρχε κάποιος στο τιμόνι τους, αλλά αυτό θα μπορούσε σύντομα να αλλάξει. Η Ford δοκιμάζει μία τεχνολογία αυτοματοποιημένης οδήγησης με Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) που έχει σχεδιαστεί για να καταστήσει τη διαδικασία πιο αποτελεσματική. Στο πλαίσιο του project, τα οχήματα όχι μόνο βγαίνουν μόνα τους από τη γραμμή συναρμολόγησης, αλλά κινούνται επίσης αυτόνομα στους σταθμούς τελικών δοκιμών και αυτοφορτίζονται πριν σταθμεύσουν έτοιμα για παράδοση στους πελάτες.
Το πρόγραμμα E-SELF αποτελεί μέρος μιας σειράς πρωτοβουλιών που διερευνά η Ford καθώς προετοιμάζει το Κέντρο EV της στην Κολωνία της Γερμανίας – με επένδυση ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων – όπου η παραγωγή EV θα ξεκινήσει φέτος.
Τον περασμένο μήνα, η Ford παρουσίασε το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Explorer, το οποίο θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό επιβατικό όχημα της εταιρείας που θα κατασκευαστεί σε ευρεία παραγωγή στο Κέντρο EV της Ford στην Κολωνία. Μέχρι το 2026, η Ford σχεδιάζει την πώληση 600.000 EVs στην Ευρώπη κάθε χρόνο και έχει δεσμευτεί να προσφέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό χαρτοφυλάκιο επιβατικών οχημάτων μέχρι το 2030.
Στη δοκιμή αυτή διάρκειας δυόμισι ετών, η Ford συνεργάζεται με το Institute of Automotive Engineering του Technische Universität Braunschweig και την Kopernikus Automotive. Το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομίας και Προστασίας του Κλίματος παρείχε χρηματοδότηση ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ.
Το πρόγραμμα E-SELF χρησιμοποιεί την επικοινωνία οχήματος-υποδομής (vehicle-to-infrastructure) για τον έλεγχο και την παρακολούθηση των οχημάτων. Οι αισθητήρες που βρίσκονται γύρω από το εργοστάσιο μπορούν να εντοπίσουν κινδύνους στην πορεία του οχήματος, όπως ένα άτομο ή ένα άλλο αυτοκίνητο, με τα τελευταία να επιβραδύνονται ή να ακινητοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες.
Μόνο οι τελικές δοκιμές μπορεί να περιλαμβάνουν δώδεκα ή περισσότερες διαδρομές μεταξύ διαφορετικών τοποθεσιών πριν τα οχήματα σταθμεύσουν έτοιμα για παραλαβή και παράδοση οδικώς, σιδηροδρομικώς και ακτοπλοϊκώς. Με τη χρήση τεχνολογίας Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ), τα οχήματα θα μπορούν απλά να κινούνται αυτόνομα και να φορτίζονται ώστε να είναι έτοιμα να ξεκινήσουν. Τα παραπάνω ισχύουν για όλα τα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου ευστάθειας, ηλεκτρικό χειρόφρενο και υποβοήθηση διεύθυνσης. Το μόνο που χρειάζεται επιπλέον είναι μια έξυπνη μονάδα επικοινωνίας για να καταστεί δυνατή η αλληλεπίδραση με την υποδομή.
Όταν 20 σφαίρες κυνηγούν τον ίδιο στόχο - ΔΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ SPEEDZONE PODCAST