Άνοδος πωλήσεων για την Volvo
Η Volvo ανακοινώνει πωλήσεις 162.938 αυτοκινήτων για το πρώτο τρίμηνο του 2023, μία αύξηση 10% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, που τροφοδοτήθηκε κυρίως από τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της εταιρείας.
Όταν 20 σφαίρες κυνηγούν τον ίδιο στόχο - ΔΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ SPEEDZONE PODCAST
Τον Μάρτιο η Volvo διέθεσε 63.132 αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 8% σε σχέση με τον περσινό αντίστοιχο μήνα. Η σειρά Recharge της Volvo, με αμιγώς ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης και επαναφορτιζόμενη μπαταρία, παρέμεινε δημοφιλής κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, αντιπροσωπεύοντας το 41% όλων των αυτοκινήτων Volvo που πωλήθηκαν παγκοσμίως. Το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη διάρκεια της περιόδου έκλεισε στο 18%.
Στη διάρκεια των τριών πρώτων μηνών του 2023, οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της εταιρείας ανήλθαν σε 72.671 αυτοκίνητα, ενισχυμένες κατά 12% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge επί των συνολικών πωλήσεων στην Ευρώπη έφτασε το 62%. Στις ΗΠΑ οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 16% στη διάρκεια των τριών πρώτων μηνών του έτους, κλείνοντας στα 26.483 αυτοκίνητα. Τα μοντέλα Recharge κατέλαβαν μερίδιο 29% στο σύνολο των πωλήσεων.
Στην Κίνα πωλήθηκαν 36.457 αυτοκίνητα, 2% περισσότερα έναντι του πρώτου τριμήνου του 2022. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge ήταν 11% στο σύνολο. Τον Μάρτιο, πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο Volvo ήταν το XC40 με 20.556 μονάδες (2022: 17.584), με το XC60 να ακολουθεί, καταγράφοντας συνολικές πωλήσεις 18.090 αυτοκινήτων (2022: 16.855 μονάδες) και το XC90 στην επόμενη θέση, με πωλήσεις 9.828 μονάδων (2022: 9.141 μονάδες).