Άκρως εντυπωσιασμένος από τον τρόπο οδήγησης του Loeb ο αρχιμηχανικός της Toksport
Ο αρχιμηχανικός της Toksport, Yannick Willocx, μίλησε για την συνεργασία του με τον Sebastien Loeb στο Rally Azores και το πόσο εντυπωσιασμένος έμεινε από τον Γάλλο 9 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή.
Όταν 20 σφαίρες κυνηγούν τον ίδιο στόχο - ΔΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ SPEEDZONE PODCAST
Ο Yannick Willocx στην καριέρα του έχει εργαστεί τόσο στην Hyundai όσο και στην Skoda και έχει συνεργαστεί με αρκετούς οδηγούς, όπως οι: Kalle Rovanpera, Esapekka Lappi, Jan Kopecky, Dani Sordo και τώρα με τον Sami Pajari στην ομάδα της Toksport.
Μετά το Rally Azores, το οποίο κέρδισε ο Sebastien Loeb, ο Willocx έκανε δηλώσεις στο Γαλλικό site autohebdo και μίλησε για την συνεργασία του με τον Sebastien Loeb.
«Δεν ήξερα πως οδηγεί ο Loeb, αλλά βάση των δεδομένων που είχαμε, καθορίσαμε ένα set-up. Μετά από ένα πέρασμα, έκανε ένα σχόλιο περί υποστροφής στην είσοδο της στροφής όταν φρέναρε αργά. Αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο ήταν ότι στο τέλος της ανάλυσης, που είπε “προσαρμόζομαι”. Δεν ξέρω κανέναν άλλο οδηγό που να το έχει πει αυτό. Η πιο συνηθισμένη κουβέντα είναι “πρέπει να προσαρμόσεις το αυτοκίνητο στο στυλ μου”.
«Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, πάντα φταίει το αυτοκίνητο και πότε ο τρόπος οδήγησης. Ο Loeb είχε ακριβός την αντίθετη προσέγγιση σε σύγκριση με τους υπόλοιπους συναθλητές του και μου άρεσε αρκετά. Στις Αζόρες, ένιωσα άχρηστος… Ήταν πολύ θετική εμπειρία για εμένα. Ίσως είναι λιγότερο καλή για τους οδηγούς που θα συνεργαστώ στο μέλλον (Γέλια).»
Στην συνέχεια ρωτήθηκε για το αν σε όλη αυτή την προσέγγιση του Loeb βοηθάει το ότι βρίσκει γρήγορα τα όρια, με τον Willocx να απαντά:
«Νομίζω ότι η σύνδεση ανάμεσα στα μάτια του, τον εγκέφαλό του, τα χέρια του και τα πόδια του είναι καλύτεροι από πολλούς. Βλέπει την πρόσφυση και ο,τιδήποτε μπορεί να αλλάξει την συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Από τις αναγνωρίσεις, μπορούσε να πει πως θα είναι τα πράγματα στον αγώνα.»
Στο τέλος ο αρχιμηχανικός της Toksport σχολίασε τις διαφορές που είδε από τα δεδομένα των οδηγών που είχε συνεργαστεί και του Sebastien Loeb:
«Έχουμε κάποιες βάσιμες θεωρίες για την πρόσφυση ή το πως φρενάρεις, και κατά την άποψή μου ο Loeb έχει έναν τελείως διαφορετικό τρόπο που χρησιμοποιεί το πεντάλ του γκαζιού. Σπάνια φρενάρει και πατάει γκάζι μαζί. Ενώ οι υπόλοιποι παίρνουν την στροφή χρησιμοποιώντας και το αριστερό τους πόδι, ο Loeb το κάνει παίζοντας με το γκάζι. O Loeb ίσα που πατάει το φρένο. Φρενάρει με πολύ μικρή πίεση, που δεν μπλοκάρει σχεδόν καθόλου τους τροχούς ενώ οι υπόλοιποι πιέζουν το πεντάλ του φρένου σαν να θέλουν να το λυγίσουν στην μέση μπλοκάροντας τους τροχούς. Γνωρίζει ακριβώς που πρέπει να φρενάρει, και ακόμα και με χαμηλότερες πιέσεις μπορεί και φρενάρει πιο αργά από τους υπόλοιπους.»
Όταν 20 σφαίρες κυνηγούν τον ίδιο στόχο - ΔΕΙΤΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΤΟΥ SPEEDZONE PODCAST