Ράλλυ Μεξικού – 2η Ημέρα: Έδειξε χαρακτήρα ο Lappi
Ο Esapekka Lappi είναι ο επικεφαλής του Ράλλυ Μεξικού μετά από μία μεγάλη μάχη με τον Sebastien Ogier που ακολουθεί στην δεύτερη θέση. Την τριάδα συμπληρώνει ο Elfyn Evans.
Η μάχη ανάμεσα στον Esapekka Lappi και στον Sebastien Ogier ξεκίνησε από την πρώτη ειδική της δεύτερης ημέρας του Ράλλυ Μεξικού και συνεχίστηκε μέχρι το τέλος της ημέρας, με τον Φινλανδό της Hyundai να έχει το πάνω χέρι.
Και οι δύο εκμεταλλεύτηκαν την θέση εκκίνησης που είχαν σημειώνοντας συνεχώς τους πρώτους χρόνους, με την μεταξύ τους διαφορά στα μισά της ημέρας να είναι μόλις στα 1,4 δευτερόλεπτα. Στο απογευματινό loop ο Lappi φάνηκε να έχει το πάνω χέρι, ανοίγοντας την διαφορά παρά την προσπάθεια που έκανε ο Ogier για να περάσει στην κορυφή.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ SPEEDZONE PODCAST - MAGIC ALONSO IS BACK!
Το τέλος της ημέρας βρίσκει τον Esapekka Lappi 5,3 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Sebastien Ogier. Στο τέλος της ημέρας ο Ogier δήλωσε ότι θα αναλύσει με την ομάδα του τα σημεία που έχανε χρόνο και είναι έτοιμος να πιέσει και στις αυριανές ειδικές διαδρομές που έχουν διαφορετικό προφίλ από τις σημερινές. Από την μεριά του ο Lappi είχε δείξει την ταχύτητα του στο shakedown αλλά δεν είχε φανταστεί ότι θα έδινε μάχη με τον Ogier για την κορυφή, ίσως ήταν και η καλύτερη ημέρα στην καριέρα του όπως δήλωσε χαρακτηριστικά.
«Αθόρυβα» στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Elfyn Evans που δεν έδειξε να μπορεί να ακολουθήσει των ρυθμό των πρώτων αλλά κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Thierry Neuville που πίεζε στο όριο σε κάθε ειδική.
Επεισοδιακή ήταν η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μεξικού για τον Thierry Neuville που παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε δεν τα παράτησε καταφέρνοντας να είναι στα 10 δευτερόλεπτα από το τρίτο σκαλί του βάθρου. Στον τερματισμό της 8ης ειδικής διαδρομής ο Βέλγος δήλωσε ότι το πίσω μέρος του Hyundai i20N Rally1 είναι αρκετά σκληρό και δουλεύει όπως θα έπρεπε. Τελικά είχε μπλοκάρει ο πίσω δεξιά αποσβεστήρας, που τελικά κατάφερε να τον επισκευάσει και συνεχίσει. Επίσης ο Βέλγος έχασε το εμπρός αριστερά κάλυμμα του ημιαξονίου κάτι που πίστευε ότι θα σπάσει εξαιτίας των θερμοκρασιών, με τον Βέλγο να προσπαθεί να το επισκευάσει μετά το τέλος κάθε ειδικής διαδρομής στο απογευματινό σκέλος. Επίσης στην 5η ειδική διαδρομή δεν λειτουργούσε και το υβριδικό σύστημα με αποτέλεσμα να χάσει παραπάνω χρόνο.
Στόχος του Neuville για την συνέχεια του Ράλλυ Μεξικού είναι μία θέση στο βάθρο των νικητών, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο τέλος της ημέρας.
Στην 5η θέση, περίπου 20 δευτερόλεπτα πίσω από τον Βέλγο βρίσκεται ο Kalle Rovanpera. Ο Φινλανδός ουσιαστικά σκούπιζε τις ειδικές διαδρομές στο πρωινό σκέλος μετά το πρόβλημα του Ott Tanak. Ο Φινλανδός πρωταθλητής πίεσε όσο μπορούσε, αποφεύγοντας τα σημαντικά λάθη και είναι ικανοποιημένος από την απόδοσή του. Όπως και ο Neuville έτσι και ο Rovanpera έχασε την βοήθεια του υβριδικού συστήματος στην 5η ειδική, χάνοντας χρόνο. Στόχος του για την συνέχεια είναι να εκμεταλλευτεί την καλύτερη θέση εκκίνησης που έχει και να παλέψει για έναν καλύτερο τερματισμό.
Την πρώτη εξάδα συμπληρώνει ο Dani Sordo, που δεν έδειξε να μπορεί να κινηθεί στον ρυθμό του teammate του, Esapekka Lappi παρόλο που εκκινούσε πίσω του. Πέρα από την έλλειψη ταχύτητας ο Ισπανός είχε κλατάρισμα στην 7η ειδική διαδρομή, με το εσωτερικό του αυτοκινήτου να γεμίζει με σκόνη. Ωστόσο, η ημέρα του έκλεισε με θετικό πρόσημο αφού κέρδισε την τελευταία υπερειδική.
Το λιγότερο καταστροφική θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κάποιος την δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μεξικού για την ομάδα της M-Sport Ford. Η Βρετανική ομάδα είδε τον Ott Tanak να σταματά στο 16ο χιλιόμετρο της πρώτης ειδικής με πρόβλημα στο turbo. Ο Εσθονός κατάφερε να συνεχίσει και να επιστρέψει στο μεσημεριανό service αλλά είχε χάσει αρκετά λεπτά και όποια ελπίδα για ένα καλό αποτέλεσμα. Ο Tanak είχε και κάποια προβλήματα στο απογευματινό σκέλος αλλά δεν θέλησε να πει ποια ήταν αυτά. Σαν να μην έφταναν τα προβλήματα του Tanak, ο Pierre-Louis Loubet χτύπησε στο εσωτερικό μιας δεξιάς στροφής μία πέτρα, με το Ford Puma Rally1 να ακινητοποιείτε στην άκρη του δρόμου. Στην ίδια ειδική εγκατέλειψε και ο Ιορδάνης Σερδερίδης και αυτός από έξοδο.
Η ημέρα των γενεθλίων του Takamoto Katsuta δεν πήγε όπως θα ήθελε ο ίδιος. Ο Ιάπωνας έχασε τον έλεγχο του Toyota GR Yaris Rally1 στην 5η ειδική διαδρομή και βγήκε από τον δρόμο σε ένα σημείο που είχε γκρεμό και δεν κατάφερε να επανέλθει στο δρόμο.
Μεγάλη μάχη έδωσαν και οι οδηγοί του WRC2, με τον Gus Greensmith να είναι ο ταχύτερος στο τέλος της ημέρας. Ο Βρετανός πήρε την πρωτοπορία στο απογευματινό σκέλος και την κράτησε μέχρι το τέλος της ημέρας. Στην δεύτερη θέση, 8,5 δευτερόλεπτα πίσω βρίσκεται ο Adrien Fourmaux με το Ford Fiesta Rally2, με την τριάδα να συμπληρώνει ο Emil Lindholm που συμμετέχει με το Skoda Fabia Rally2 Evo. Στην 5η θέση της κατηγορίας βρίσκεται ο Oliver Solberg μετά το κλατάρισμα που είχε στην 8η ειδική διαδρομή. Στην τέταρτη ειδική του αγώνα τελείωσε ο αγώνας του Nikolay Gryazin, αφού τουμπάρε.
Η τρίτη ημέρα του Ράλλυ Μεξικού ξεκινά στις 16:13 ώρα Κύπρου με την 11η ειδική του αγώνα.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά την δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μεξικού:
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ SPEEDZONE PODCAST - MAGIC ALONSO IS BACK!