Το πιο αεροδυναμικό SUV έρχεται από την Κίνα – και έχει αυτονομία 940 χλμ.
Σύμφωνα με την κινεζική Nio, το ηλεκτρικό EC7 είναι το πιο αεροδυναμικό SUV στον κόσμο εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα εντυπωσιακή αυτονομία.
Το ότι η Κίνα πρωτοστατεί τον στον τομέα των μπαταριών και γενικότερα στον αναπτυσσόμενο κλάδο της ηλεκτροκίνησης, δεν αποτελεί πλέον είδηση. Κι αυτό είναι κάτι που αποδεικνύεται κάθε μέρα που περνά με απτές αποδείξεις και προϊόντα. Όπως το νέο… Nio EC7.
Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα ηλεκτρικό SUV με κουπέ σχεδίαση, αντίστοιχο σε μέγεθος με το νέο Audi Q8 e-tron Sportback και την BMW iX, το οποίο αποτελεί το «alter ego» του ES7.
Ο πρόεδρος της Nio, William Li, δεν έκανε καμία αναφορά για πιθανή εισαγωγή του EC7 στην Ευρώπη, αν και η μάρκα έχει ήδη εμπορική παρουσία στη γηραιά ήπειρο με το ES7 (γνωστό ως EL7 εκτός Κίνας) και τα sedan μοντέλα ET5 και ET7.
Το Nio EC7 τοποθετείται στην αγορά ως μια πρόταση «υψηλής απόδοσης και πολυτέλειας» διαθέτοντας ένα ευρύχωρο εσωτερικό το οποίο διανθίζεται με μερικά από τα πιο προηγμένα λογισμικά και hardware στην αγορά – συμπεριλαμβανομένης μιας συσκευής lidar που τοποθετείται στην οροφή και 32 αισθητήρων υψηλής ακρίβειας που είναι σε θέση να εξασφαλίσουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4.
Βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα με το ES7, το EC7 έχει μήκος 4.968 χλστ., πλάτος 1.974 χλστ. και μεταξόνιο 2.960 χλστ. Το πλέον αξιοσημείωτο όσον αφορά το αμάξωμα του κινεζικού μοντέλου είναι η κορυφαία αεροδυναμική του απόδοση – η καλύτερη στον κόσμο στην κατηγορία των SUV μοντέλων, σύμφωνα πάντα με την Nio – με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να ορίζεται στην καθ’ όλα εντυπωσιακή τιμή 0,23, χάρη στην ενεργή πίσω αεροτομή, το ενεργό εμπρός splitter και το κυρτό σχήμα της οροφής.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό, το EC7 διατίθεται στάνταρ με πανοραμική γυάλινη οροφή κατασκευασμένη από ηχομονωτικό και θερμομονωτικό γυαλί διπλής επίστρωσης. Εν προκειμένω, η ηλεκτροχρωμική τεχνολογία EC της Nio επιτρέπει πέντε επίπεδα ρυθμίσεων όσον αφορά την προστασία των επιβατών από τον φυσικό φωτισμό, ενώ άλλα… καλούδια περιλαμβάνουν ένα σύστημα ελέγχου κλιματισμού τριών ζωνών, ένα premium ηχοσύστημα 23 ηχείων και θερμαινόμενα πίσω καθίσματα.
Την κίνηση στο Nio EC7 παρέχεται από δύο ηλεκτροκινητήρες, που συνδυαστικά αποδίδουν 480 kW, ήτοι 652 ίππους, σε συνδυασμό με 850 Nm ροπής. Ακόμα πιο… επιβλητικές είναι οι φερόμενες επιδόσεις του κινεζικού e-SUV στον τομέα της αυτονομίας, με την μπαταρία των 75, 100 ή 150 kWh να εξασφαλίζει με μια φόρτιση με βάση το «τοπικό» πρωτόκολλο CLTC, ελευθερία κινήσεων που κυμαίνεται από 490 έως και 940 χλμ.