H VW παρουσιάζει την πλατφόρμα MEB+ και ανακοινώνει ένα ακόμα e-SUV
Η VW ανακοίνωσε ότι αναβαθμίζει την ηλεκτρική πλατφόρμα ΜΕΒ σε MEB+, δηλώνοντας ταυτόχρονα ότι ένα νέο e-SUV, στο μέγεθος του Tiguan, θα προστεθεί στην παλέτα των διαθέσιμων μοντέλων της, δίπλα στα ID.4 και ID.5.
Με περισσότερα από 500.000 EV της οικογένειας ID. να έχουν ήδη κατασκευαστεί «πάνω» στην πλατφόρμα MEB – και συνολικά πάνω από 670.000 στο σύνολο των μαρκών του VW Group – η γερμανική εταιρεία περνά τώρα στην επόμενη φάση όσον αφορά την βασική αρχιτεκτονική των ηλεκτρικών της οχημάτων ανακοινώνοντας ότι η συγκεκριμένη τεχνολογική «βάση» θα αναβαθμιστεί αποκτώντας και… αναβαθμισμένο όνομα.
Η νέα πλατφόρμα θα αποκαλείται MEB+ και θα προσφέρει, αρχικά, βελτιωμένη τεχνολογία φόρτισης και αποθήκευσης της ενέργειας, καθώς και αναβαθμισμένη ψηφιακή υποδομή. Ταυτόχρονα, θα είναι σε θέση να υποστηρίζει νέες λειτουργίες αυτοματοποιημένης οδήγησης, χρησιμοποιώντας μια νέα γενιά μπαταριών της VW – το λεγόμενο unit cell – που θα επιτρέπει αυτονομία έως και 700 χλμ.
Η νέα πλατφόρμα MEB+ θα βελτιώσει επίσης σημαντικά τους χρόνους φόρτισης, με ταχύτητες της τάξης των 175–200 kW.
Επιπλέον, η γκάμα μοντέλων με βάση τη νέα πλατφόρμα θα επεκταθεί σημαντικά. Συνολικά, έως το 2026, τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα της VW που θα βασίζονται σε αυτή θα φτάνουν τα 10, συμπεριλαμβανομένου ένoς μοντέλου βάσης με τιμή περίπου 25.000 ευρώ.
Η γερμανική εταιρεία γνωστοποίησε σήμερα την απόφασή της να επενδύσει στη μονάδα του Wolfsburg στη Γερμανία το ποσό των 460 εκατ. ευρώ για την μετατροπή της μονάδας σε εργοστάσιο κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων με χρονικό ορίζοντα το 2025.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW, Thomas Schäfer, ανέφερε μάλιστα ότι υπάρχουν σχέδια για την παραγωγή ενός ακόμα EV βασισμένου στην πλατφόρμα MEB στο κύριο εργοστάσιο της μάρκας στο μέλλον. Αυτό το μοντέλο θα ήταν ένα πλήρως ηλεκτρικό SUV.
«Αυτή είναι η μεγαλύτερη κατηγορία οχημάτων παγκοσμίως, είναι το σπίτι του δημοφιλούς Tiguan. Το νέο μοντέλο θα συμπληρώσει ιδανικά τη γκάμα των best-seller ID.4 και ID.5. Με αυτόν τον τρόπο σκοπεύουμε να επεκτείνουμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά», δήλωσε ο Thomas Schäfer.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: Ο ΚΥΠΡΙΟΣ ΠΟΥ ΑΓΓΙΞΕ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ FORMULA 1 - ΕΥΤΥΧΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ | Speedzone Podcast EP21