Έρχεται το νέο Audi RS 3 Performance Edition
Η έκδοση Performance Edition προσθέτει στις αρετές του Audi RS 3 περισσότερο… αλατοπίπερο σε επιδόσεις και εμφάνιση.
Η Audi θέλησε να προσδώσει στην ολεμική μηχανή που ακούει στο όνομα RS 3 μια ακόμα πιο σπορτίφ νότα ενδυναμώνοντας έτι περαιτέρω τόσο τη σχεδιαστική όσο και την μηχανολογική του απήχηση λανσάροντας σήμερα την έκδοση περιορισμένης παραγωγής Performance Edition, η οποία θα είναι διαθέσιμη τόσο με το Sportback όσο και με το Sedan αμάξωμα σε μόλις 300 αντίτυπα.
Σημείο αναφοράς εδώ είναι ο 5κύλινδρος κινητήρας με τη χαρακτηριστική ακολουθία ανάφλεξης των κυλίνδρων του (1-2-4-5-3). Εν προκειμένω, ο «2,5άρης» TFSI αποδίδει τώρα 407 ίππους, έναντι 400 του «απλού» RS 3, 100 σ.α.λ. πιο ψηλά, και συγκριμένα από τις 5.700 έως και τις 7.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή του παραμένει στα 500 Nm, αλλά σε διαφορετικό εύρος περιστροφής, και συγκεκριμένα σταθερά από τις 2.250 έως και τις 5.700 σ.α.λ.
Τα παραπάνω επετεύχθησαν χάρη στην αύξηση της πίεση του τούρμπο κατά 0,1 bar (σ.σ.: bar είναι τώρα η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης) αλλά και στις μικρές αλλαγές στο σύστημα εξαγωγής που συγχρόνως ενισχύουν ακόμα περισσότερο την ηχητική του απόδοση, ακόμα και στο ρελαντί. Σύμφωνα με την Audi, το «0-100» εξακολουθεί να ολοκληρώνεται σε 3,8 δλ., ωστόσο η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί από 290 σε 300 χλμ./ώρα όταν η συγκεκριμένη έκδοση εφοδιάζεται με το RS Plus Dynamic Package.
Όπως ανακοίνωσε η Audi, η σπορ ανάρτηση RS με τα ενεργά αμορτισέρ είναι στάνταρ στην έκδοση Performance Edition. Στο βασικό εξοπλισμό της περιλαμβάνονται επίσης οι carbon δίσκοι διαμέτρου 380 χλστ. εμπρός που συνεργάζονται με 6πίστονες δαγκάνες (σ.σ.: η Audi αναφέρει ότι στον πίσω άξονα απαντώνται πλευστές δαγκάνες και μονοκόμματοι ατσάλινοι δίσκοι 310 χλστ.), όπως και οι ζάντες των 19 ιντσών που συνδυάζονται με τα «ημι-σλικ» ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R σε διαστάσεις 265/35 και 245/35 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Σχεδιαστικά, οι διαφορές που εντοπίζει κανείς στη συγκεκριμένη έκδοση σε σχέση με τα «απλά» RS 3 αφορούν, εκτός από το διαφορετικό ντιζάιν των ζαντών, τις μαύρες απολήξεις της εξάτμισης – ίδιο χρώμα διαθέτουν και τα λογότυπα. Τα τελευταία «δένουν» αρμονικά με τους εξωτερικούς χρωματισμούς, η παλέτα των οποίων περιλαμβάνει τα χρώματα Nogaro Blue, Arrow Gray, Daytona Gray, Sebring Black Crystal Effect και Glacier White Metallic.
Για πρώτη φορά στο RS 3, τα μπάκετ καθίσματα είναι διαθέσιμα ως βασικό στοιχείο του εξοπλισμού, εξασφαλίζοντας εξαιρετική πλευρική στήριξη. Όπως τα εξωτερικά πίσω καθίσματα, το κεντρικό πάνελ των καθισμάτων έχει επίσης μπλε ραφή, με το υλικό που χρησιμοποιείται εδώ να είναι το ύφασμα μικροϊνών Dinamica, το οποίο συνδυάζεται με δέρμα Nappa στα πλαϊνά στηρίγματα. Κάτω από το προσκέφαλο, δεσπόζουν τα γράμματα «RS» τα οποία, όπως η carbon ματ πλάτη του καθίσματος, τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα του ειδικής αυτής έκδοσης. Για καλύτερο… προσανατολισμό κατά τη σπορ οδήγηση, το τιμόνι με επένδυση Alcantara, το οποίο είναι πεπλατυσμένο στο κάτω μέρος του, διαθέτει σήμανση «12:00» σε μπλε χρώμα.