WRC – Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας – 3η ημέρα: Σε τροχιά τίτλου ο Rovanpera, έξοδοι και ποινές στην βροχή
Στην χαοτική 3η ημέρα του Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας, ο Rovanpera πέρασε στην πρωτοπορία και μπορεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα σε λιγότερο από 24 ώρες. Νέες ποινές στα Hyundai, έξοδοι για άλλους οδηγούς.
Στην χαοτική 3η ημέρα του Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας, ο Rovanpera πέρασε στην πρωτοπορία και μπορεί να κατακτήσει το πρωτάθλημα σε λιγότερο από 24 ώρες. Νέες ποινές στα Hyundai, έξοδοι για άλλους οδηγούς.
Η βροχή εντάθηκε σε σχέση με προηγουμένως, δυσχεραίνοντας το έργο των οδηγών σε όλο το μήκος της σειράς εκκίνησης, αν και όσοι ξεκινούσαν πρώτοι είχαν ένα κάποιο μικρό πλεονέκτημα. Παρ’ όλα αυτά, η εμπειρία και το ταλέντο έδειξαν ποιοι μπόρεσαν να ανταπεξέλθουν στις συνθήκες και ποιοι όχι.
Ο Kalle Rovanpera ολοκλήρωσε μια εξαιρετική ημέρα, παραμένοντας αλάνθαστος και κερδίζοντας χρόνο σε αντίθεση με τους υπόλοιπους και κυρίως τον αντίπαλό του στο πρωτάθλημα, Ott Tanak. Ο Φινλανδός, ο οποίος γιόρταζε τα 22α γενέθλιά του, ξεκίνησε την ημέρα με μια ποινή πέντε δευτερολέπτων για τον ίδιο λόγο που οι Tanak και Neuville δέχτηκαν την δική τους ποινή χθες. Παρά την ποινή, είχε εξαιρετικό ρυθμό και φάνηκε να βρίσκεται πάντα υπό έλεγχο του Yaris του, κερδίζοντας χρόνο μετά από κάθε ειδική.
Δεύτερος στην κατάταξη είναι ο Sebastien Ogier. O Γάλλος παρά το ότι φάνηκε να ξεσκουριάζει στις ειδικές της Νέας Ζηλανδίας, δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων για καθυστερημένη άφιξη στην 12η ειδική. Είχε κέρδη όσον αφορά τον ρυθμό του, όμως η ποινή απλά ευνόησε τον Rovanpera. Στην τελευταία θέση του βάθρου βρίσκεται μέχρι στιγμής ο Ott Tanak. O Εσθονός κάνει ακόμα ένα rally που θα ήθελε να ξεχάσει, καθώς δέχθηκε ακόμα μια ποινή για υπερβολική ισχύ από το υβριδικό σύστημα, ενώ βρισκόταν κοντά στον Rovanpera. Έτσι, έπεσε πίσω και από τον Ogier και βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο όσον αφορά τον φετινό τίτλο.
Εκτός από τον Tanak και τα άλλα δύο Hyundai, των Neuville και Solberg, δέχθηκαν ποινές για τον ίδιο λόγο και η ομάδα σίγουρα θα θέλει να δει τι πήγε τόσο στραβά όσον αφορά την συγκεκριμένη ρύθμιση στο υβριδικό σύστημα.
Πιο πίσω, τέταρτος βρίσκεται ο Thierry Neuville, μακριά από την πρωτοπορία του αγώνα. Ο Βέλγος δυσκολεύτηκε από το κιβώτιο του i20N του, το οποίο έχασε την τρίτη σχέση. Χωρίς να μπορεί να κάνει τίποτα ώστε να κερδίσει περαιτέρω θέσεις, επικράτησε του Oliver Solberg ο οποίος ολοκλήρωσε την ημέρα στην πέμπτη θέση. Ο νεαρός αντιμετώπισε και εκείνος θέματα με το αυτοκίνητό του, καθώς ο κινητήρας φάνηκε να έχει κάποια αστοχία.
Ακόμα πιο κάτω στην κατάταξη, 16ος για την ακρίβεια, βρέθηκε ο Takamoto Katsuta. Ο Ιάπωνας συνέχισε να μην έχει ρυθμό, όμως έκανε και λάθος, έχοντας έξοδο στην προτελευταία ειδική της ημέρας, χάνοντας θέσεις.
Ο Craig Breen είχε πολύ καλό ρυθμό, όμως βρίσκεται στην 21η θέση της γενικής, απέχοντας τόσο πολύ από τους υπόλοιπους μετά την χθεσινή του έξοδο, που ο Ιρλανδός θα στοχεύσει ίσως κάποιους βαθμούς από την Power Stage. To ράλλυ Ν. Ζηλανδίας εξελίχθηκε σε ακόμα έναν εφιάλτη για την M-Sport, καθώς ο Gus Greensmith είχε μια ισχυρή σύγκρουση στην 10η ειδική, καταστρέφοντας το Puma του. Η ειδική μάλιστα ακυρώθηκε, καθώς η απομάκρυνση του Puma θα έπαιρνε ώρα.
Τέλος, ο Eflyn Evans εγκατέλειψε στο μέσον της ημέρας, καθώς είχε ένα τετακέ, στο οποίο προκάλεσε ζημιά στο ψυγείο του Yaris του. Το πλήρωμα προσπάθησε να το γεμίσει με νερό από μια κοντινή λακούβα, όμως η ζημιά ήταν πολύ μεγάλη για να συνεχίσουν στο δεύτερο loop.
Η δράση του Ράλλυ Ν. Ζηλανδίας συνεχίζεται με την 14η ειδική, την Whitford Forest – Te Maraunga Waiho, στην 01:03.
Αναλυτικά η κατάταξη: