WEC Fuji Speedway: 1-2 για τα πρωτότυπα της Toyota
Η Toyota έφτασε σε ένα πειστικό 1-2 στον προτελευταίο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) στο Fuji, ενισχύοντας τις ελπίδες της για την κατάκτηση του τίτλου των κατασκευαστών στον τελευταίο αγώνα.
Τα δύο Toyota GR010 Hybrid ήταν μια κατηγορία από μόνα τους, ενώ η ιαπωνική εταιρεία έπαιζε στην έδρα της. Πρώτο στη γραμμή του τερματισμού ύστερα από έξι ώρες αγώνα έφτασε το πλήρωμα #8 των Buemi, Hirakawa και Hartley εμπρός από το #7 των Kamui Kobayashi, Mike Conway και Jose Maria Lopez. Το αποτέλεσμα αυτό φέρνει τους Buemi, Hirakawa και Hartley ισόβαθμους με την τριάδα της Alpine Nicolas Lapierre, Matthieu Vaxiviere και Andre Negrao, που ολοκλήρωσε την αναμέτρηση στην τρίτη θέση, πίσω και μακριά από τα δύο πρωτότυπα της Toyota. Το LMP1 της Alpine δεν ήταν ποτέ στη μάχη για την πρωτιά
Ο Kobayashi διατήρησε το προβάδισμα από την pole στην εκκίνηση, δημιουργώντας αρχικά μια μικρή διαφορά έναντι του team-mate Buemi, ωστόσο τα δεδομένα αυτά άλλαξαν μετά τη δεύτερη ώρα.
Η Peugeot φαινόταν ότι είχε τον ρυθμό να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο με το ταχύτερο από τα δύο 9X8 της, μόνο που και οι δύο γαλλικές συμμετοχές αντιμετώπισαν προβλήματα αξιοπιστίας. Το Peugeot #94 είχε βρεθεί τρίτο μπροστά από την Alpine, στη δεύτερη ώρα του αγώνα, στα χέρια του James Rossiter. Όμως την επόμενη ώρα και αφού είχε αναλάβει ο Loic Duval το αυτοκίνητο έβγαλε καπνούς, γεγονός που οδήγησε σε μια 20λεπτη παραμονή στα pits για να αντιμετωπιστεί μια διαρροή λαδιού. Το Peugeot #93 αναρριχήθηκε στην τέταρτη θέση, την οποία κράτησε μέχρι τη σημαία.
Στην κατηγορία LMP2, η συμμετοχή #31 της WRT με τους Robin Frijns, Sean Gelael και Dries Vanthoor σημείωσε τη δεύτερη νίκη της φετινής αγωνιστικής περιόδου. Η Ferrari έκανε το 1-2 στην κατηγορία GTE Pro, ενώ οι Alessandro Pier Guidi και James Calado διεύρυναν το βαθμολογικό τους πλεονέκτημα με τη δεύτερη νίκη τους το 2022. Παρά τη μάχη στα πρώτα στάδια μεταξύ των δύο Ferrari και των δύο εργοστασιακών Porsche, η ιταλική εταιρεία πήρε το πάνω χέρι προς το τέλος της πρώτης ώρας, όταν οι δύο 488 GTE Evo της AF Corse πέρασαν μπροστά.
Η ομάδα της TF Sport Aston Martin κυριάρχησε στην κατηγορία GTE Am. Οι Chaves, Ben Keating και Marco Sorensen επιβλήθηκαν των αντιπάλων τους, των ομάδων Aston D’station Racing και NorthWest AMR.
Η Iron Dames κατέκτησε τη δεύτερη συνεχόμενη δεύτερη θέση με το γυναικείο πλήρωμα της Ferrari με τις Sarah Bovy, Michelle Gatting και Rahel Frey, ενώ η D’station κατάφερε να ανέβει στο βάθρο στον αγώνα της με τους Satoshi Hoshino, Tomonobu Fujii και Charlie Fagg.