FIA WEC – Fuji Speedway: Η Τοyota στην pole, ψηλά τα Peugeot
Ο Kamui Kobayashi κατέκτησε μια εξαιρετικά δημοφιλή pole position για την Toyota, ενόψει του αυριανού 6ωρου αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC) στο Fuji Speedway.
Ο Kobayashi σημείωσε με το Toyota GR010 Hybrid Νο.7 χρόνο 1.29,234 δλ., επιτυγχάνοντας να βελτιώσει την προσπάθεια του Brendon Hartley με το αδελφό Toyota GR010 Νο.8 κατά μόλις 0,02 δευτερόλεπτα. Αυτός ο γύρος χάρισε στον Kobayashi και στους teammate Jose-Maria Lopez και Mike Conway τον βαθμό της pole-position. Η Alpine ELF κατέλαβε την τρίτη θέση στην εκκίνηση, καθώς ο ταχύτερος γύρος του Matthieu Vaxiviere ήταν 1.29,466, σε απόσταση 0,2s από τα Toyota.
Η Peugeοt TotalEnergies θα εκκινήσει τον πέμπτο γύρο του φετινού πρωταθλήματος και δεύτερο αγώνα της νεότερης ιστορίας της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) από την τέταρτη και την πέμπτη θέση. Ο Jean-Eric Vergne αγωνίστηκε με το Νο.93 Peugeot 9X8 και σημείωσε καλύτερο γύρο 1m30.00, ενώ ο Loic Duval πέτυχε γύρο 1m30.152s. Ο Γάλλος κατασκευαστής συνεχίζει να συγκεντρώνει χιλιόμετρα και δεδομένα για το εντυπωσιακό νέο hypercar, από τα οποία τα συμπεράσματα θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για την επόμενη αγωνιστική περίοδο.
Στην κατηγορία LMGTE Pro έγινε η αναμενόμενη μάχη μεταξύ Porsche και Ferrari, καθώς οι μεγάλοι ανταγωνιστές των αγώνων αντοχής στάθηκαν για μια ακόμη φορά στο ύψος τους. Την μάχη στην κατηγορία κέρδισε η Porsche, καθώς ο Michael Christensen κατέκτησε την pole με την Porsche 911 RSR-19 Νο 92, δίνοντας τον απόλυτο ρυθμό με έναν γύρο 1.36,371 δευτερολέπτων. Ήταν η πρώτη pole για το αυτοκίνητο Νο.92 από τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στο Sebring τον Μάρτιο, με τον Christensen να κάνει σημειώνει γύρο κατά 0,195s ταχύτερο από τη Ferrari 488 GTE EVO με το Νο.51 της AF Corse. Επικεφαλής της δεύτερης σειράς εκκίνησης στην κατηγορία θα είναι η Porsche 911 RSR-19 με αριθμό 91. Ο Miguel Molina θα εκκινήσει από την τέταρτη θέση με τη Ferrari No.52 AF Corse, μπροστά από τον Nick Tandy με την C8.R της Corvette Racing.
Ο Antonio Felix da Costa κυριάρχησε στην κατηγορία LMP2, καθώς κατέκτησε την πρώτη pole position της σεζόν με το αυτοκίνητο JOTA Νο.38. Ο Robin Frijns με το πρωτότυπο Νο.41 της WRT φαινόταν ότι θα αποτελούσε τη μεγαλύτερη απειλή για την pole του da Costa, αλλά τελικά έπεσε στην τέταρτη θέση, καθώς πρώτα ο Nicklas Nielsen με το Νο.83 της AF Corse LMP2 και στη συνέχεια ο Ferdinand Habsburg με τη συμμετοχή της Realteam by WRT πήραν τη δεύτερη και την τρίτη θέση. Ο Frijns ήταν αρχικά τρίτος, αλλά ο χρόνος του (1.32,059 δλ.) διεγράφη για παραβίαση του ορίου πίστας.
Στην κατηγορία LMGTE am ο Ben Keating έκανε χατ τρικ με τις pole για την TF Sport, προσθέτοντας τις πρώτες θέσεις στο Fuji στις Sebring και Spa με την μπλε Aston Martin που μοιράζεται με τους Henrique Chaves και Marco Sorenson. Ο Keating έχασε τον πρώτο χρονομετρημένο γύρο του αφού παραβίασε τα όρια της πίστας, αλλά στη συνέχεια σημείωσε δύο εξαιρετικούς γύρους για να κερδίσει την pole με τη μικρή διαφορά των 0,082 δευτερολέπτων. Ο Keating επανέλαβε την αξέχαστη μάχη του στις κατατακτήριες δοκιμές της Monza με τη Sarah Bovy στη Ferrari της Iron Dames. Πίσω από τη Ferrari ολοκλήρωσε η 488 GTE EVO με αριθμό 71, που οδηγούσε ο Franck Dezoteux. Ο Γάλλος οδηγός στόχευε σε μια προσπάθεια για την pole-position στην κατηγορία του, ωστόσο μια θεαματική έξοδος του στέρησε τις φιλοδοξίες.