Είναι «ζωντανό» το project του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Apple;

Πολλά έχουν γραφτεί για την πρόθεση της Apple να φέρει στον πραγματικό κόσμο το δικό της ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το σίγουρο είναι ότι αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας το… ψάχνει, στρατολογώντας όλο και περισσότερο εξειδικευμένο προσωπικό με γνώση στο μαγικό κόσμο των τεσσάρων τροχών που θα ηγηθεί του όλου εγχειρήματος. Που όπως όλα δείχνουν […]

Πολλά έχουν γραφτεί για την πρόθεση της Apple να φέρει στον πραγματικό κόσμο το δικό της ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το σίγουρο είναι ότι αμερικανική εταιρεία τεχνολογίας το… ψάχνει, στρατολογώντας όλο και περισσότερο εξειδικευμένο προσωπικό με γνώση στο μαγικό κόσμο των τεσσάρων τροχών που θα ηγηθεί του όλου εγχειρήματος. Που όπως όλα δείχνουν παραμένει «ζωντανό».

Η τελευταία προσθήκη είναι η ένταξη στην ομάδα εξέλιξης του ηλεκτρικού Apple Car είναι του Luigi Taraborrelli, ενός βετεράνου της ιταλικής Lamborghini, ο οποίος αναμένεται να βοηθήσει στη σχεδίαση του μελλοντικού οχήματος της Apple.

Ο Luigi Taraborrelli ήταν πρόσφατα επικεφαλής του τμήματος της Lamborghini που είναι υπεύθυνο για τη εξέλιξη του πλαισίου και γενικότερα της απόδοσης σε επίπεδο δυναμικών χαρακτηριστικών. Στο παρελθόν ο Ιταλός εργάστηκε και στα τρία μοντέλα της ιταλικής εταιρείας, τις Urus, η Huracan και η Aventador, καθώς και σε πιο «ειδικά» μοντέλα όπως η Huracan Sterrato και η πρωτότυπη Asterion.

Αν μη τι άλλο, η κίνηση αυτή αποτελεί ένα ακόμα μήνυμα ότι η Apple θα κατασκευάσει τελικά το δικό της αυτοκίνητο παρά τις προγενέστερες ανατροπές στα σχέδιά της.

Θυμίζουμε ότι νωρίτερα φέτος, η Apple στρατολόγησε ένα βετεράνο της Ford με εμπειρία τριών δεκαετιών στην μπλε οβάλ εταιρείας για να ηγηθεί των προσπαθειών της Apple στον τομέα της ασφάλειας οχημάτων.

Apple

Πέρυσι, η εταιρεία τεχνολογίας προσέλαβε και τον Ulrich Kranz, πρώην επικεφαλής της κατασκευάστριας εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων Canoo και πρώην επικεφαλής της επιχείρησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων της BMW. Πριν από την κίνηση αυτή, η Apple στρατολόγησε επίσης και τον πρώην επικεφαλής του συστήματος Autopilot της Tesla, Stuart Bowers.

Σύμφωνα με διεθνείς κύκλους, η Apple έχει εντάξει στο ανθρώπινο δυναμικό τους εκατοντάδες πρώην μηχανικούς από την Tesla και άλλες εταιρείες, όπως η Rivian, η Waymo, η Volvo και η Mercedes. Διαθέτει επίσης στους κόλπους της και πρώην ανώτερα στελέχη στον τομέα του σχεδιασμού που εργάστηκαν στην Tesla, τη McLaren, την Porsche και την Aston Martin.

Όλα δείχνουν ότι η Apple σκοπεύει να παρουσιάσει ένα αυτοκίνητο γύρω στο 2025. Φιλοδοξία της είναι να είναι αυτόνομο, χωρίς τιμόνι ή πεντάλ.

Ωστόσο, η ομάδα εξέλιξης του νέου Apple Car δεν έχει μόνο προσθήκες αλλά και… απώλειες καθώς έχει χάσει βασικούς συνεργάτες, συμπεριλαμβανομένου του πρώην επικεφαλής του εγχειρήματος, Doug Field, και του ειδικού στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης Ian Goodfellow. Ο Doug Field είχε ενταχθεί στην Apple το 2018 προερχόμενος από την Tesla, ωστόσο αποχώρησε προκειμένου να ενταχθεί στη Ford μετά από περίπου τρία χρόνια.

Apple

Παρουσίαση και ανάλυση ενός αυθεντικού τιμονιού Formula 1 στο νέο επεισόδιο του SpeedZone podcast 

Tags: