Τα SUV σέρνουν το χορό για την Porsche
Η Porsche κατάφερε να αμβλύνει τις επιπτώσεις από τα γνωστά προβλήματα στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, με τα δύο SUV μοντέλα της να αναδεικνύονται ως οι δημοφιλέστερες επιλογές στο σύνολο της προϊοντικής της παλέτας.
Η Porsche κατάφερε να διατηρήσει τον εμπορικό της βηματισμό το πρώτο εξάμηνο του 2022 σε ιδιαίτερα ικανοποιητικά επίπεδα με δεδομένα τα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετώπισε κα αυτή με τους περιορισμούς στην προμήθεια βασικών υλικών, αλλά και με τα παρατεταμένα lockdown στην Κίνα
Συνολικά, ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων παρέδωσε 145.860 οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο από τον Ιανουάριο έως και τον Ιούνιο, σημειώνοντας μείωση 5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Οι συνθήκες της παγκόσμιας αγοράς στο Q1 2022 ήταν ποικίλες και ως εκ τούτου τα στοιχεία παραδόσεων νέων αυτοκινήτων για την Porsche ανά περιοχή ήταν ετερογενή. Στην Ευρώπη, ο αριθμός των παραδόσεων νέων οχημάτων αυξήθηκε φτάνοντας τις 43.087 μονάδες, αντιπροσωπεύοντας αύξηση 7%. Το ίδιο ισχύει και για την εγχώρια αγορά της Γερμανίας (13.785 παραδόσεις, +5%).
Στην Κίνα, η Porsche μπόρεσε να παραδώσει 40.681 οχήματα στους πελάτες, παρά τα πολύμηνα lockdown σε ορισμένες πόλεις. Η μείωση των παραδόσεων κατά το πρώτο εξάμηνο ανήλθε στο 16% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Συνολικά, παραδόθηκαν 62.245 οχήματα σε πελάτες της Porsche στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, στην Αφρική και στη Μέση Ανατολή. Στις ΗΠΑ, η Porsche παρέδωσε 32.529 οχήματα.
Η ζήτηση παρέμεινε ιδιαίτερα υψηλή για τα SUV μοντέλα της Porsche. Συνολικά 41.947 πελάτες παρέλαβαν την καινούργια τους Cayenne. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Macan, με 38.039 παραδόσεις. Η 911 το πιο εμβληματικό μοντέλο της εταιρείας, «συνάντησε» 21.616 πελάτες παγκοσμίως και η ηλεκτρική Taycan 18.877 νέους αγοραστές – παρά τους περιορισμούς στην παραγωγή της. Την ίδια στιγμή, η Panamera κατέγρψε 15.604 πωλήσεις, ενώ 9.777 αντίτυπα των μοντέλων 718 Boxster και 718 Cayman βρήκαν νέους αγοραστές.