VW ID. Aero: Το αντι-Tesla Model 3 των Γερμανών
Με το ID. Aero, που αργότερα θα μετονομαστεί για την αγορά της Ευρώπης σε ID. 6, η VW μπαίνει στα λημέρια των 4θυρων EV στα οποία η Tesla και το Model 3 έχουν τον πρώτο λόγο.
Το νέο ID. Aero που αποκαλύφθηκε σήμερα δεν είναι το… κανονικό μοντέλο παραγωγής, αλλά ένας πολύ καλός πρόλογος της πρόθεσης της VW να μπει δυναμικά, με ένα ακόμα όχημα της οικογένειας ID., στην κατηγορία των 4θυρων ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Βασισμένο στην πλατφόρμα MEB της VW, το νέο 4θυρο μοντέλο είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στην Κίνα το δεύτερο εξάμηνο του 2023, με την παραγωγή αρχικά να πραγματοποιείται από τους τοπικούς εταίρους της VW, FAW (First Automobile Works) και SAIC (Shanghai Automotive Industry Corporation) στις πόλεις Changchun και Shanghai αντίστοιχα.
Η παραγωγή για τις αγορές της Ευρώπης του περίπου 5 μέτρων 4θυρου EV των Γερμανών θα πραγματοποιηθεί μέσα στο 2023 στο εργοστάσιο της VW στο Emden, με τις πωλήσεις του να προγραμματίζονται για τις αρχές περίπου του 2024.
«Με το ID. Aero, αποκαλύπτουμε μια προεπισκόπηση του επόμενου μέλους της ID. οικογένειας. Ένα αυτοκίνητο με συναισθηματικό χαρακτήρα και ταυτόχρονα εξαιρετικό, με αυτονομία άνω των 600 χιλιομέτρων. Θα προσφέρει εξαιρετικούς χώρους και premium εσωτερικό», αναφέρει χαρακτηριστικά η VW στις επίσημες ανακοινώσει της.
Πράγματι, σε επίπεδο σχεδίασης, ο πρωταρχικός στόχος των δημιουργών του νέπυ ID. Aero – του έκτου κατά σειρά μέλους της οικογένειας ID., μετά τα ID.3, ID.4, ID.5, του κινεζικού ID. 6 και του ID. Buzz – ήταν η δημιουργία απαλών γραμμών που θα συμβάλλουν καθοριστικά στην υψηλή αεροδυναμική απόδοση του οχήματος. Με την οροφή να «πέφτει» ομαλά στο πίσω μέρους, τους κοντούς προβόλους, την απουσία χειρολαβών στις πόρτες και τις ειδικά σχεδιασμένες ζάντες των 22 για την περίσταση ιντσών, το ID. Aero προτάσσει έναν συντελεστή οπισθέλκουσας που διαμορφώνεται στην τιμή 0,23.
Σύμφωνα με την VW, το ID. Aero είναι εξοπλισμένο με μια ισχυρή μπαταρία ιόντων λιθίου με καθαρό ενεργειακό περιεχόμενο 77 kWh, η οποία υπόσχεται μια αυτονομία της τάξης των 620 χιλιομέτρων.
Η VW δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει τις επιλογές όσον αφορά τις κινητήριες μονάδες του ηλεκτρικού της πρωτοτύπου που τον επόμενο χρόνο θα «μετουσιωθεί» σε κανονικό μοντέλο παραγωγής που θα διατίθεται όχι μόνο στην Ευρώπη και την Κίνα, αλλά και στις ΗΠΑ. Ωστόσο, όπως και με τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας ID., συμπεριλαμβανομένων των ID.4 και ID.5, η έκδοση παραγωγής του ID. Aero αναμένεται να προσφέρει την επιλογή με έναν ή δύο ηλεκτροκινητήρες.
Speedzone podcast: Ώρα Silverstone! Οδήγηση χωρίς κράνη και 380 χλμ./ώρα στο AVUS το 1937
SPEEDZONE PODCAST (ep 6): Ενα ανθρώπινο σώμα στη μέση της πίστας και ιστορίες από τον Καναδά!