Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας: 300άρης Tanak δύο ειδικές διαδρομές πριν το τέλος

Δύο ειδικές διαδρομές πριν από τον τερματισμό του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας, ο Ott Tanak προηγείται με διαφορά που αγγίζει το λεπτό, σημειώνοντας και τον 300ό ταχύτερο χρόνο της καριέρας του, ενώ η κατάταξη παραμένει αμετάβλητη.

Το πρώτο loop των δύο επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών (Cala Flumini 12,55 χλμ. και Sassari – Argentiera 7,10 χλμ.) της τελευταίας ημέρας του Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας έχει ολοκληρωθεί χωρίς απρόοπτα.

Οι διαφορές που έχουν διαμορφωθεί μετά από τη δεύτερη ημέρα, σε συνδυασμό με τα μόλις 39,3 αγωνιστικά χιλιόμετρα του σημερινού προγράμματος, αποτέλεσαν τους βασικούς λόγους για τους οποίους οι πρωταγωνιστές δεν πιέζουν, έχοντας κυρίως το μυαλό τους στην καταληκτική Power Stage.

Η εξέλιξη του τρίτου πρωινού στο Ράλλυ Ιταλίας-Σαρδηνίας

Αυτό δεν εμπόδισε τους πρωτοπόρους Ott Tanak-Martin Jarveoja (Hyundai i20 N Rally1) να πετύχουν τον ταχύτερο χρόνο στην εναρκτήρια ειδική διαδρομή της ημέρας (Cala Flumini 1).

Πρόκειται για μια σημαντική στιγμή του Εσθονού, ο οποίος έφτασε στους 300 ταχύτερους χρόνους σε ειδικές διαδρομές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Rally Italia-Sardegna 2022 Midday 3 Tanak

Ακόμη και έτσι, ο Tanak δήλωσε ότι στόχος του είναι να φέρει το αυτοκίνητο στον τερματισμό και για να μειώσει το ρίσκο, διαθέτει μαζί του 2 ρεζέρβες και ισάριθμα σκληρά ελαστικά, ενώ οι υπόλοιποι έχουν τη μαλακή γόμα.

Μετά και από τη δεύτερη διαδρομή του πρωινού loop (Sassari – Argentiera 1) και συνολικά 19 ειδικές διαδρομές, το πλήρωμα της Hyundai έχει δημιουργήσει διαφορά 56,9” από τη δεύτερη θέση, ενώ απομένουν μόλις 19,65 αγωνιστικά χιλιόμετρα για την ολοκλήρωση του ιταλικού ράλλυ.

Rally Italia-Sardegna 2022 Midday 3 Breen

Οι Craig Breen-Paul Nagle (Ford Puma Rally1) διατηρούνται στη δεύτερη θέση, έχοντας αυξήσει τη διαφορά από τους Dani Sordo-Candido Carrera (Hyundai i20 N Rally1) στα 24,3”.

Ο Ιρλανδός της M-Sport απέφυγε τα ρίσκα, όμως ακολούθησε έναν σβέλτο ρυθμό, για να αυξήσει την εμπειρία του στις ειδικές διαδρομές, αφού δεν είχε αγωνιστεί στη Σαρδηνία από το 2018.

Rally Italia-Sardegna 2022 Midday 3 Sordo

Από την άλλη, ο Ισπανός της Hyundai εστίασε στην αποφυγή κάθε πιθανού προβλήματος, ή ενός κλαταρίσματος, που θα μπορούσε να κοστίσει σε χρόνο.

Σε αντίστοιχο μήκος κύματος με τους προαναφερθέντες, οι Pierre Louis Loubet-Vincent Landais (Ford Puma Rally1) βρίσκονται στην 4η θέση χωρίς να απειλούν ή να απειλούνται, εφόσον δεν υπάρξει απρόοπτο.

Rally Italia-Sardegna 2022 Midday 3 Rovanpera

Οι  Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) παραμένουν 5οι, με τον Φινλανδό να κάνει συντήρηση των ελαστικών του, ενόψει της Power Stage.

Πιο πίσω, οι Takamoto Katsuta-Aaron Johnston (Toyota GR Yaris Rally1) και Gus Greensmith-Jonas Andersson (Ford Puma Rally1) δεν είχαν απρόοπτα και διατηρούν την 6η και 7η θέση.

Στην 8η θέση της γενικής κατάταξης βρίσκονται οι Nikolay Gryazin-Konstantin Aleksandrov (Skoda Fabia Rally2 evo), που προηγούνται στο WRC 2.

Τη δεκάδα συμπληρώνουν οι Ισπανοί Jan Solans-Rodrigo Sanjuan (Citroen C3 Rally2) και Jari Huttunen-Mikko Lukka (Ford Fiesta Rally2 MkII), οι οποίοι διαμορφώνουν την τριάδα του WRC 2.

Rally Italia-Sardegna Midday 3 Top10

Σημειωτέον, πως οι Φινλανδοί της M-Sport απέχουν 16,3” από τους Ισπανούς, ενώ έχουν μάχη με τους Chris Ingram-Craig Drew (Skoda Fabia Rally2 evo) για την τρίτη θέση του βάθρου, έχοντας διαφορά 5,5” από τους  Βρετανούς της Toksport.

Από τους εγκαταλείψαντες της κορυφαίας κατηγορίας, στον αγώνα επέστρεψαν οι Esapekka Lappi-Janne Ferm (Toyota GR Yaris Rally1), Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1) και Elfyn Evans-Scott Martin (Toyota GR Yaris Rally1), όμως αυτό δε συνέβη για τους Adrien Fourmaux-Alexandre Coria (Ford Puma Rally1).

Όπως είναι λογικό, τα προαναφερθέντα πληρώματα θα εστιάσουν στην προσπάθεια συγκομιδής βαθμών από την Power Stage.

Οι Neuville-Wydaeghe πέτυχαν τον ταχύτερο χρόνο στην “πρόβα τζενεράλε” της Power Stage, ενώ όπως και οι Evans-Martin -δεύτεροι στο πρώτο πέρασμα από την Sassari Argentiera- κινήθηκαν πολύ προσεκτικά στην προηγούμενη ειδική διαδρομή, ώστε να διατηρήσουν σε καλή κατάσταση τα ελαστικά τους.

Live αποτελέσματα και εξέλιξε του αγώνα, μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.

Photos: Hyundai Motorsport, M-Sport Ford, Toyota Gazoo Racing

ΝΕΟ SPEEDZONE PODCAST: ΠΙΛΟΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ