Πρώτη η Hyundai στην κατηγορία TCR στις 24 ώρες του Nurburgring
Τα Ηyundai Elantra N TCR και i30 N TCR είδαν σχεδόν ταυτόχρονα την καρό σημαία της 50ης διοργάνωσης των 24 ωρών του Nurburgring, εξασφαλίζοντας το «1-2» ως αποτέλεσμα στην κατηγορία για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν.
Όπως και πέρυσι, το πλήρωμα του Elantra N TCR κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας. Οι οδηγοί της ομάδας Mikel Azcona, Marc Basseng και Manuel Lauck συμπλήρωσαν 145 γύρους, τερματίζοντας τέσσερις γύρους μπροστά από τους δεύτερους στην κατάταξη. Η απόδοσή τους εξασφάλισε τη 18η θέση συνολικά, καθιστώντας το αυτοκίνητο της Hyundai Motorsport ως μία από τις καλύτερες συμμετοχές εκτός της κορυφαίας κατηγορίας GT3. Το αποτέλεσμα δεν ήταν εύκολο, καθώς και τα δύο αυτοκίνητα έπρεπε να ξεπεράσουν αρκετές δυσκολίες κατά τη διάρκεια, αλλά και πριν, την εκκίνηση του αγώνα. Το Elantra N TCR αναγκάστηκε να ξεκινήσει τελευταίο στην κατηγορία λόγω ποινής και μάλιστα στις πίσω σειρές του δεύτερου από τους τρεις ομίλους του αγώνα. Ο Basseng, ο πρώτος οδηγός κατάφερε να μειώσει τη διαφορά, καλύπτοντας περισσότερες από δέκα θέσεις συνολικά και τρεις στην κατηγορία μόνο στον εναρκτήριο γύρο των 25 χιλιομέτρων και ο Lauck έβαλε το αυτοκίνητο μπροστά για πρώτη φορά παρά το γεγονός ότι χρειάστηκε ένα επιπλέον pitstop, που τους κόστισε περισσότερο χρόνο.
Για αρκετές ώρες τα δύο αυτοκίνητα αντάλλασσαν το προβάδισμα της κατηγορίας TCR αφού το i30 N TCR προπορεύονταν στις περισσότερες από τις πρώτες οκτώ ώρες του αγώνα. Οι οδηγοί της ομάδας του i30 N TCR – Antti Buri, Moritz Oestreich και Jean-Karl Vernay – αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα, όπου μπόρεσαν να διορθώσουν επιτρέποντας στον Φινλανδό Buri να επιστρέψει στη δράση. Οι ομάδες TCR της Hyundai Motorsport ακολούθησαν εξαιρετικό ρυθμό και μπόρεσαν να πετύχουν ένα πραγματικά απίστευτο αποτέλεσμα.
Στην κατηγορία VT2 Front, αντίστοιχα, το Hyundai Driving Experience-run i30 Fastback N αποδείχθηκε το ταχύτερο στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία του. Παίρνοντας την pole position, πρωτοστάτησε στην κατηγορία και έκανε τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας – 9:50.695 – αναδεικνύοντας τις ικανότητες της μάρκας N στην πίστα και μάλιστα σε μια από τις πιο σκληρές πίστες στον κόσμο. Δυστυχώς, ορισμένα μικροπροβλήματα εμπόδισαν την ομάδα να πάρει το αποτέλεσμα που άξιζε στην απόδοσή της.
ΝΕΟ SPEEDZONE PODCAST: ΠΙΛΟΤΟΙ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΟΥ ΜΟΝΑΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ