Το νέο ηλεκτρικό concept της Mercedes-AMG
Η Mercedes-AMG θα αποκαλύψει ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό σπορ αυτοκίνητο την επόμενη βδομάδα καθώς και την πρόθεσή της να εξελίσσει από το 2025 και μετά μόνο ηλεκτρικές πλατφόρμες οχημάτων.
Η Mercedes-AMG, το σπορτίφ παρακλάδι του Γερμανού κατασκευαστή, μπαίνει…. βαθιά στο χορό της ηλεκτροκίνησης ανακοινώνοντας δια στόματος του ισχυρού άνδρα της εταιρείας, Ola Kallenius, ότι από το 2025 και μετά θα εξελίσσει μόνο πλατφόρμες που προορίζονται για ηλεκτρικά οχήματα.
Ταυτόχρονα, στα πλαίσια της εκδήλωσης Car Summit που διοργάνωσαν οι Financial Times, o CEO της Mercedes αποκάλυψε ότι την επόμενη εβδομάδα η Mercedes-AMG θα φέρει στο φως της δημοσιότητας ένα πρωτότυπο ηλεκτρικό όχημα το οποίο αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2025.
«Την επόμενη εβδομάδα, θα δείξουμε πώς πιστεύουμε ότι θα μοιάζει ο κόσμος των ηλεκτρικών επιδόσεων όταν κατασκευάζεται από την AMG. Οπότε, μείνετε συντονισμένοι για κάποιες ανακοινώσεις που θα κάνουμε την επόμενη εβδομάδα. Θα σας δώσουμε μια γεύση της απόδοσης της AMG ως πλήρως ηλεκτρικής», δήλωσε ο Ola Kallenius.
Ο CEO της Mercedes δεν αποκάλυψε τεχνικές λεπτομέρειες του μοντέλου περιοριζόμενος στη δήλωση ότι το νέο πρωτότυπο της Mercedes-AMG θα διαθέτει «μια πλήρως αποκλειστική ηλεκτρική πλατφόρμα που είναι κατασκευασμένη από την αρχή».
Μια teaser φωτογραφία που δημοσιεύτηκε στο Instagram από τον σχεδιαστή της Mercedes, Gordon Wagener, έρχεται να επιβεβαιώσει ότι το νέο σπορ αυτοκίνητο των Γερμανών θα έχει σημαντικές σχεδιαστικές επιρροές από την Mercedes Vision EQXX – ιδιαίτερα στο πίσω μέρος- η οποία πρόσφατα κατάφερε να καλύψει μια απόσταση άνω των 1.000 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας της.
Πέρυσι, η Mercedes ανακοίνωσε ότι θα λανσάρει τρεις ηλεκτρικές πλατφόρμες το 2025. Ο Ola Kallenius περιέγραψε την απόφαση αυτή ως μια βασική κίνηση προκειμένου «να δημιουργήσουμε την αγορά των ηλεκτρικών και όχι να περιμένουμε να έρθει».
Η Mercedes εκτιμά ότι οι επενδύσεις της στην ηλεκτροκίνηση από σήμερα μέχρι και το 2030 θα ανέλθουν σε περισσότερα από 40 δισεκατομμύρια ευρώ.