Η Porsche «επενδύει» στις μπαταρίες για τα ηλεκτρικά μοντέλα της

H Porsche απέκτησε μετοχές της αμερικανικής εταιρείας Group14 Technologies η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα των μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα.

Η Porsche συνεχίζει την προσπάθειά της να αναπτύξει και να κατασκευάσει μπαταρίες υψηλής απόδοσης για τα ηλεκτρικά μοντέλα της. Με γνώμονα αυτό, ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων απόκτησε μετοχές της αμερικανικής εταιρείας Group14 Technologies, η οποία δραστηριοποιείται στην προηγμένη τεχνολογία των μπαταριών ιόντων λιθίου.

Ως κύριος επενδυτής ενός πακέτου χρηματοδότησης 400 εκατομμυρίων δολαρίων διαφόρων εταιρειών, η Porsche επένδυσε 100 εκατομμύρια δολάρια με στόχο να ηγηθεί αυτού του σχήματος.

Η Group14 Technologies, η οποία εδρεύει στο Woodinville της πολιτείας της Ουάσινγκτον, σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την αύξηση του κεφαλαίου για να επιταχύνει την παγκόσμια παραγωγή των μπαταρίων ιόντων λιθίου.

Πριν από το τέλος του έτους, η Group14 Technologies θα θέσει τα θεμέλια ενός ακόμη εργοστασίου για την παραγωγή ενεργών υλικών μπαταριών (BAM) στις ΗΠΑ.

Στο μέλλον, η Group14 Technologies θα προμηθεύει επίσης τον όμιλο Cellforce από το Tübingen, στον οποίο η Porsche κατέχει την πλειοψηφία των μετοχών. Η Cellforce ιδρύθηκε το 2021 από την Porsche και την Customcells Holding.

Porsche

Από το 2024, στη Γερμανία, η κοινοπραξία σκοπεύει να παράγει αυτοαναπτυγμένες κυψέλες μπαταριών υψηλής απόδοσης με ανόδους πυριτίου ώστε να χρησιμοποιηθούν στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στα οχήματα υψηλών επιδόσεων.

Οι κυψέλες μπαταρίας Cellforce αναμένεται να χρησιμοποιηθούν σε ηλεκτρικά οχήματα της Porsche με συστήματα κίνησης υψηλών επιδόσεων.

Σε μια αγορά με ραγδαία αυξανόμενη ζήτηση, η συνεργασία με την Group14 Technologies διασφαλίζει ότι η Cellforce θα έχει πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας μελλοντική τεχνολογία που θα καταστήσει την επόμενη γενιά κυψελών μπαταρίας σημαντικά πιο αποδοτική από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται σήμερα.

Συνεπώς, οι μπαταρίες του μέλλοντος θα μπορούν να αποθηκεύουν περισσότερη ενέργεια στις ίδιες διαστάσεις – και επομένως θα έχουν μεγαλύτερη εμβέλεια από τις μπαταρίες που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά.

Ο Lutz Meschke, αναπληρωτής πρόεδρος του εκτελεστικού συμβουλίου και μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου για τα οικονομικά και την πληροφορική της Porsche δήλωσε πως η κυψέλη μπαταρίας είναι ο θάλαμος καύσης του μέλλοντος. Στόχος μας είναι, η Porsche να είναι ο ηγέτης στον παγκόσμιο ανταγωνισμό όσον αφορά τις μπαταρίες.

Ο Lutz Meschke συμπλήρωσε πως είμαστε περήφανοι που ηγούμαστε αυτού του ευρύτατου γύρου χρηματοδότησης. Αυτό αντικατοπτρίζει ότι, μέσω της μονάδας επιχειρηματικών κεφαλαίων Porsche Ventures, έχουμε πλέον αποκτήσει βαθιά κατανόηση του κόσμου των επιχειρηματικών κεφαλαίων.


Ο Michael Steiner, μέλος του εκτελεστικού συμβουλίου έρευνας και ανάπτυξης, προσθέτει: Οι χαρακτηριστικές ιδιότητες των νέων κυψελών – γρήγορη φόρτιση, υψηλές επιδόσεις και χαμηλό βάρος – αποδίδουν άμεσα στον πυρήνα της Porsche.

Είναι ουσιαστικά σύμφωνες (οι ιδιότητες) με τους αναπτυξιακούς στόχους που έχουμε για τα μελλοντικά ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητά μας. Μετά από μια εντατική διαδικασία αξιολόγησης, ο όμιλος Cellforce επέλεξε την Group14 Technologies ως τον κατασκευαστή του πιο υποσχόμενου υλικού ανόδου πυριτίου των μπαταριών για τις απαιτήσεις της Porsche.

Το υλικό ανόδου των μπαταριών από την Group14 Technologies έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τα δεδομένα στο δρόμο προς τους μικρότερους χρόνους φόρτισης, εξηγεί ο Markus Gräf, γενικός διευθυντής του Cellforce Group._ Γ. Τ.