H Hertz παρήγγειλε 65.000 ηλεκτρικά Polestar
Μια σημαντική συμφωνία ανάμεσα σε Hertz και Polestar που έρχεται να ενισχύσει το ηλεκτρικό όραμα των δύο εταιρειών.
Οι Hertz και Polestar ανακοίνωσαν σήμερα τη σύναψη μιας σημαντικής συμφωνίας, η οποία προβλέπει την προμήθεια στην πρώτη 65.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Σουηδού κατασκευαστή, μέλους της οικογένειας Geely.
Η εκτέλεση της συγκεκριμένης παραγγελίας αναμένεται να ολοκληρωθεί με ορίζοντα 5ετίας, εξασφαλίζοντας έσοδα για λογαριασμό του Σουηδού κατασκευαστή της τάξης των 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Τα πρώτα αυτοκίνητα θα είναι διαθέσιμα στην Hertz μέσα στην άνοιξη του 2022 για την Ευρώπη και αργότερα μέσα στο έτος για την Β. Αμερική και την Αυστραλία και αφορούν, σε πρώτη φάση, το μοντέλο Polestar 2.
Ο συνολικός αριθμός των παραπάνω αντιτύπων που θα εντάξει η Hertz στον στόλο της είναι παραπάνω από διπλάσιος από τις περσινές πωλήσεις της Polestar σε παγκόσμιο επίπεδο, οι οποίες έφτασαν τις 29.000 μονάδες.
«Συνεργαζόμενοι με τους ηγέτες του κλάδου στα EV, όπως η Polestar, μπορούμε να συμβάλουμε στην επιτάχυνση της υιοθέτησης της ηλεκτροκίνησης παρέχοντας στους σε αυτούς που νοικιάζουν αυτοκίνητα, τους εταιρικούς πελάτες και τους συνεργάτες στις υπηρεσίες rideshare ένα premium EV, σε συνδυασμό με μία εξαιρετική εμπειρία οδήγησης και χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Hertz, Stephen Scherr.
Θυμίζουμε ότι πέρσι η Hertz υπέγραψε μια αντίστοιχη συμφωνία με την Tesla για την προμήθεια 100.000 οχημάτων της αμερικανικής εταιρείας.
To Polestar 2 της Hertz
Το Polestar 2 κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Κίνα, και συγκεκριμένα στη μονάδα που διατηρεί ο Σουηδός κατασκευαστής στην πόλη Luqiao.
Το Polestar 2 είναι ένα μεσαίου μεγέθους 4θυρο fastback μοντέλο που κινείται αποκλειστικά με την αρωγή δύο ηλεκτροκινητήρων – σε αντίθεση με το Polestar 1 που είναι υβριδικό – που αποδίδουν 408 ίππους και 660 Nm εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 5 δλ. Σύμφωνα με την Polestar, το «2» εξασφαλίζει αυτονομία κίνησης 500 χλμ. με βάση το πρωτόκολλο WLTP.
Η μπαταρία των 78 kWh είναι εγκατεστημένη με τέτοιο τρόπο στο «σώμα» του αυτοκινήτου ώστε να συμβάλλει στην καλύτερη κατανομή των μαζών – και ως εκ τούτου στη βελτιστοποίηση της οδικής συμπεριφοράς. Παράλληλα, συμβάλλει στη μείωση του θορύβου που φτάνει στην καμπίνα κατά 3,7 dB σε σχέση με ένα συμβατικό μοντέλο ενισχύοντας παράλληλα τη συνολική ακαμψία της κατασκευής, που βασίζεται στο δάπεδο CMA της Volvo (ίδια με αυτή του κινεζικού Lynk;Co 1 και του XC40).
Σημείο αναφοράς σε επίπεδο τεχνολογιών και συνδεσιμότητας για το Polestar 2 είναι το Google Assistant που αποτελεί μέρος του συστήματος πολυμέσων και επικοινωνίας, Google Android HMI. Επίσης, το αυτοκίνητο θα εκκινεί μέσω του κινητού τηλεφώνου (Phone-as-Key) και όχι με παραδοσιακό κλειδί.