Hyundai Motor Group: Πρωτιές στην έρευνα αξιοπιστίας της JD Power για το 2022
Το Ηyundai Motor Group απέσπασε τις τρεις από τις τέσσερις πρώτες θέσεις της κατάταξης στην έρευνα αξιοπιστίας της J.D. Power για το 2022 που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ.
Το Hyundai Motor Group αποτελεί την αυτοκινητοβιομηχανία με τις περισσότερες και σημαντικότερες στη μελέτη αξιοπιστίας οχημάτων της JD Power για το 2022 στις ΗΠΑ καταλαμβάνοντας συνολικά τις τρεις από τις τέσσερις κορυφαίες θέσεις στην κατάταξη της έρευνας, και ξεπερνώντας όλες τις ευρωπαϊκές και ιαπωνικές μάρκες.
Πιο συγκεκριμένα, οι ιδιοκτήτες οχημάτων της Kia κατέταξαν τη μάρκα στην στη Νο 1 θέση στη συνολική έρευνα αξιοπιστίας της JD Power με αναφορά λιγότερων προβλημάτων σε σχέση με τις άλλες 31 μάρκες που μετείχαν στην έρευνα. Αυτή είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η Kia διεκδικεί την πρώτη θέση μεταξύ των μαζικών κατασκευαστών, ενώ είναι η πρώτη στην ιστορία της έρευνας που μια μη premium μάρκα κατατάσσεται πρώτη συνολικά.
Από τη μεριά της, η Hyundai κατέκτησε κορυφαία διάκριση στην κατηγορία των μεσαίων SUV με το νέο Santa Fe, η είσοδος του οποίου στην ελληνική αγορά αναμένεται το προσεχές καλοκαίρι με Full Hybrid και Plug-in Hybrid εκδόσεις με 6 ή 7 θέσεις. Επίσης, η εταιρεία κατέκτησε αντίστοιχη διάκριση και στην κατηγορία μεσαίων σεντάν με το Hyundai Sonata. Συνολικά, η Hyundai βελτίωσε τη βαθμολογία της κατά τέσσερις θέσεις συνολικά και κατά μία στην κατηγορία mass-market, κατακτώντας την 3η θέση συνολικά, με βαθμολογία 148. Έτσι, ξεπέρασε τον μέσο όρο της βιομηχανίας κατά 44 μονάδες εξασφαλίζοντας την υψηλότερη κατάταξή της στη μελέτη VDS.
Από τη μεριά της, η ομογάλακτη Genesis απέσπασε την τέταρτη θέση στη σχετική έρευνα.
«Στο Hyundai Motor Group θέτουμε τη μακροπρόθεσμη ικανοποίηση των κατόχων ως ένα βασικό σημείο αναφοράς για την επιτυχία μας», δήλωσε ο Seog-ju Cha, Head of Quality Division του Hyundai Motor Group. «Τα αποτελέσματα της έρευνας αξιοπιστίας της J.D. Power αναδεικνύουν την αφοσίωση του Hyundai Motor Group στην κατασκευή οχημάτων που όχι μόνο υπερέχουν σε τομείς που οι ιδιοκτήτες εκτιμούσαν ανέκαθεν, όπως η σχεδίαση και η οδηγική εμπειρία, αλλά και σε καινοτόμες τεχνολογίες που αποτελούν πλέον κρίσιμη συνθήκη της συνολικής εμπειρίας ιδιοκτησίας, διατηρώντας υψηλά πρότυπα σε όλα τα οχήματα που κατασκευάζουμε».
Η έρευνα της JD Power ερεύνησε 29.487 πελάτες στις ΗΠΑ από 32 μάρκες αυτοκινήτων. Στα πλαίσια αυτής, εξετάστηκαν μόνο οι επαληθευμένοι αγοραστές και μισθωτές καινούργιων αυτοκινήτων και ελαφρών φορτηγών (μοντέλων του 2019) που έχουν ταξινομηθεί για προσωπική χρήση. Η μελέτη επανασχεδιάστηκε για πρώτη φορά φέτος με αυστηρότερα κριτήρια, ώστε να εντοπίζει ακόμη περισσότερες περιοχές προβλημάτων, και επομένως ακόμη πιο ρεαλιστική απεικόνιση της αξιοπιστίας των οχημάτων.