Τα χρώματα του Hyundai i20 N Rally1
H Hyundai Motorsport μας δίνει μια πρώτη γεύση των χρωμάτων του i20 N Rally1 με το οποίο θα αγωνιστεί στην παρθενική υβριδική σεζόν του WRC.
Απομένουν μόλις 10 ημέρες για την έναρξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, καθώς ο πρώτος γύρος της νέας σεζόν (Ράλλυ Μόντε Κάρλο) προγραμματίζεται για τις 20-23 Ιανουαρίου.
Η μεγαλύτερη αλλαγή έγκειται στην υιοθέτηση υβριδικών κινητήριων συνόλων στα αυτοκίνητα της κορυφαίας κατηγορίας, όπου η Hyundai Motorsport θα λάβει μέρος με το νέο i20 N Rally1.
Το αγωνιστικό που βασίζεται στο Hyundai i20 N παραγωγής, γεγονός που ενισχύει και την σύνδεση μεταξύ του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της τεχνολογίας που χρησιμοποιείται στις εκδόσεις παραγωγής, θα οδηγήσουν σε 13 αγώνες οι Thierry Neuville και Ott Tanak, με τους Oliver Solberg και Dani Sordo να μοιράζονται το τρίτο αυτοκίνητο της κορεατικής ομάδας.
Eικόνες του Hyundai i20 N Rally1 και δηλώσεις των πρωταγωνιστών
Η Hyundai Motorsport είναι έτοιμη για τη νέα σεζόν και καθώς μετράμε αντίστροφα για το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, η πρώτη γεύση από το i20 N Rally1, έρχεται μέσω εικόνας-σχεδίου, έπειτα από ένα teaser-video.
Όπως γίνεται αντιληπτό, το αμάξωμα του Hyundai i20 N Rally1 είναι διαφορετικό από εκείνο του i20 Coupe WRC, ενώ είναι αντίστοιχο -ενσωματώνοντας προφανώς τις βελτιώσεις που προβλέπονται από τους κανονισμούς της κατηγορίας- με την αντίστοιχη έκδοση προδιαγραφών Rally2.
Από χρωματικής άποψης οι αλλαγές δεν είναι μεγάλες, αφού η κεντρική ιδέα που υπήρχε τα τελευταία χρόνια, με τον συνδυασμό γκρίζου και κόκκινου χρωματισμού και τα λογότυπα των Hyundai Mobis, N και Shell, έχει διατηρηθεί.
Μετά από την αποχώρηση του Andrea Adamo από το ρόλο του επικεφαλής, χρέη διευθυντή εκτελεί προς το παρόν ο Julien Moncet, ενώ team manager είναι Pablo Marcos.
Φυσικά, τη διαδικασία επιβλέπει, λειτουργώντας πρακτικά ως επικεφαλής, ο Πρόεδρος της Hyundai Motorsport, Scott Noh.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που αποτελούμε μέρος αυτής της νέας υβριδικής εποχής του WRC και αναδεικνύουμε την δέσμευση της Hyundai στον διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό”, δήλωσε o Scott Noh.
“Το WRC έγκειται στο να βάζεις τα πιο προηγμένα τεχνικά αυτοκίνητα, οδηγούμενα και καθοδηγούμενα από τα καλύτερα πληρώματα, στις πιο δύσκολες διαδρομές του κόσμου: η σεζόν του 2022 θα οδηγήσει τα πράγματα στο επόμενο επίπεδο.
“Επιπλέον, από εταιρικής άποψης, είναι σημαντικό για τη Hyundai να συνδέεται με τεχνολογία που σχετίζεται με το δρόμο- η μετακίνηση του WRC σε υβριδικό σύστημα συνδυάζει τις δραστηριότητες της μάρκας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στα αυτοκίνητα δρόμου.
“Είμαστε σίγουροι ότι διαθέτουμε το πακέτο για να παλέψουμε για τον τρίτο τίτλο κατασκευαστών μας – και να υποστηρίξουμε τα πληρώματά μας να κυνηγήσουν και τους τίτλους οδηγών/συνοδηγών”.
“Πάντα μου αρέσει να ξεκινάω νέες περιπέτειες και προκλήσεις, οπότε αυτό είναι το πιο συναρπαστικό μέρος αυτών των νέων υβριδικών κανονισμών”, ανέφερε ο Thierry Neuville, που θα συμμετάσχει σε όλους τους αγώνες με συνοδηγό τον Martijn Wydaeghe. “Ο στόχος μας παραμένει ίδιος με τις προηγούμενες σεζόν. Ως ομάδα θέλουμε να παλέψουμε ξανά για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά ο τίτλος των οδηγών είναι πάντα ένας από τους προσωπικούς μου στόχους, τον οποίο κυνηγάμε.
“Σε αυτή τη νέα εποχή, όλοι θα θέλουν να δείξουν την απόδοση και την αξιοπιστία τους, η οποία θα είναι κρίσιμη φέτος. Έχουμε κάνει καλά βήματα με το νέο μας Hyundai i20 N Rally1.
“Μετά από κάθε δοκιμή, καταφέρναμε να νιώθουμε πιο άνετα με το αυτοκίνητο, αλλά η αρχή της σεζόν είναι μια περίοδος εκμάθησης για όλα τα πληρώματα και τις ομάδες.
“Βλέπω πραγματικά μια συναρπαστική σεζόν, αλλά πιθανότατα με πολλά σκαμπανεβάσματα για όλους”.
“Ο στόχος για τη φετινή σεζόν είναι εύκολος: να κερδίσουμε”, πρόσθεσε ο Ott Tanak, που θα έχει ως συνοδηγό τον Martin Jarveoja. “Υπάρχει μια μεγάλη πρόκληση μπροστά μας, αλλά είναι συναρπαστικό και σίγουρα ανυπομονώ για το νέο ξεκίνημα.
“Όλοι στην ομάδα έχουν δουλέψει σκληρά- η αλλαγή κανονισμών δεν επέτρεψε να υπάρχει πολύς χρόνος για χαλάρωση. Σίγουρα, ήταν μια μεγάλη προσπάθεια.
“Το κλειδί για τη φετινή σεζόν είναι η αξιοπιστία. Πρέπει να ολοκληρώσουμε τους αγώνες, ώστε να δώσουμε στα αυτοκίνητα το μέγιστο αριθμό χιλιομέτρων και να αποκτήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερη εμπειρία.
“Θα είναι επίσης σημαντικό να εξάγουμε τη μέγιστη απόδοση από τους νέους υβριδικούς κινητήρες και να χρησιμοποιήσουμε τη σωστή στρατηγική χαρτογράφησης.
“Θα έχουμε πολλά να μάθουμε, αλλά θέλουμε να κερδίσουμε ένα ακόμη πρωτάθλημα και θα παλέψουμε σκληρά γι’ αυτό. Είμαι ενθουσιασμένος”.
Ο Oliver Solberg, που ετοιμάζεται για την πρώτη του σεζόν ως εργοστασιακός οδηγός στην κορυφαία κατηγορία του WRC, θα έχει ως συνοδηγό τον Elliott Edmondson.
“Να εντάσσομαι για πρώτη φορά σε μια εργοστασιακή ομάδα, είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα “, σχολίασε ο 20χρονος Σουηδός.
“Είμαι ενθουσιασμένος- είναι φανταστικό να ξεκινάμε αυτή τη νέα σεζόν. Το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα είναι εντελώς καινούργια για όλους με βοηθάει σχετικά.
“Αισθάνομαι αρκετά προετοιμασμένος και σίγουρος, αλλά να βρίσκομαι σε αυτή τη νέα εποχή από την αρχή, είναι μια μεγάλη ευκαιρία.
“Αυτά τα αυτοκίνητα είναι φοβερά. Ακούγονται καλύτερα από ποτέ και είναι πολύ γρήγορα. Σίγουρα αισθάνομαι καλά στο Hyundai i20 N Rally1 και η επιπλέον δύναμη το καθιστά αρκετά ευχάριστο.
“Το κύριο πράγμα για μένα είναι να έχω μια σταθερή χρονιά, που θα αφορά στην εκμάθηση. Είμαι ακόμα πολύ νέος, οπότε είναι καλό για μένα να συνεργάζομαι με τους άλλους οδηγούς που έχουν μεγάλη εμπειρία.
“Αισθάνομαι έτοιμος να ανέβω επίπεδο”.
Ο Dani Sordo, θα έχει ξανά στο δεξί μπάκετ τον Candido Carrera.
“Για μένα, θα είναι μια πολύ ιδιαίτερη χρονιά λόγω της νέας υβριδικής εποχής”, τόνισε ο Ισπανός.
“Υπάρχουν πολλά νέα στοιχεία που πρέπει να ληφθούν υπόψη, οπότε θα είναι μια μεγάλη πρόκληση για όλους. Τα αυτοκίνητα θα είναι πραγματικά ωραία και γρήγορα, κάτι που έχουμε ήδη δει στις δοκιμές.
“Οι φίλοι του σπορ μπορούν ήδη να δουν και να ακούσουν από κάποια βίντεο δοκιμών ότι και ο ήχος του αυτοκινήτου είναι εκπληκτικός.
“Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος που θα μοιράζομαι το τρίτο αυτοκίνητο με τον Oliver και που θα συνεργαστώ με όλους τους συναθλητές μου. Είναι σαν οικογένεια για μένα και θέλω πραγματικά να πιέσω για να έχουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για να ανακτήσουμε το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών”.
Ο team manager της Hyundai Motorsport, Pablo Marcos, δήλωσε:
“Έχουμε την τύχη να διαθέτουμε μια από τις πιο ευπροσάρμοστες συνθέσεις πληρωμάτων στο WRC για να αντιμετωπίσουμε ένα από τα πιο εκλεκτικά ημερολόγια που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια.
“Ελπίζουμε ότι ο μοναδικός συνδυασμός των Thierry, Ott, Oliver και Dani θα μας προσφέρει το σωστό μείγμα εμπειρίας, νεότητας και πάθους για να πετύχουμε τα αποτελέσματα για τα οποία έχουμε δουλέψει τόσο σκληρά.
“Ανυπομονούμε εδώ και αρκετό καιρός για τις νέες διοργανώσεις στη Νέα Ζηλανδία και την Ιαπωνία, για τις οποίες ανυπομονούμε εδώ και αρκετό καιρό.
“Υπάρχουν πολλοί άγνωστοι παράγοντες για τη σεζόν 2022, η οποία θα κρατήσει το ενδιαφέρον για το WRC στο μυαλό των φίλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε όλο τον κόσμο”.
Τέλος, ο αναπληρωτής Διευθυντής της Hyundai Motorsport, Julien Moncet, ανέφερε:
“Καλωσορίσαμε την τεχνική πρόκληση της νέας υβριδικής εποχής του WRC.
“Υπόσχεται να είναι ένα βήμα στο άγνωστο για κάθε ομάδα, αλλά είμαστε σίγουροι ότι κάναμε την καλύτερη δυνατή δουλειά με το Hyundai i20 N Rally1.
“Ο κύριος στόχος ήταν να συνδυάσουμε τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και την plug-in υβριδική μονάδα, ώστε όλα τα εξαρτήματα να ενταχθούν αρμονικά μέσα στο πλαίσιο.
“Πραγματοποιήσαμε δοκιμές με το αυτοκίνητο σε διαφορετικά σενάρια και εδάφη, για να συλλέξουμε όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο.
“Η δοκιμή προσομοίωσης που πραγματοποιήσαμε τον Οκτώβριο δημιούργησε μια αντιπροσωπευτική εμπειρία ενός πραγματικού αγώνα και από αυτό μπορέσαμε να συντονίσουμε περαιτέρω το Hyundai i20 N Rally1, πριν από το ντεμπούτο.
“Το επίπεδο απόδοσης του αυτοκινήτου θα γίνει πραγματικά γνωστό μόνο όταν φτάσουμε στις ειδικές διαδρομές, απέναντι στον ανταγωνισμό μας”.