H Hyundai κλείνει το τμήμα έρευνας και εξέλιξης θερμικών κινητήρων

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Business Korea, η Hyundai κλείνει το τμήμα εξέλιξης θερμικών κινητήρων στη Namyang με στόχο την προσήλωσή της μάρκας, και του ομίλου γενικότερα, στην ηλεκτροκίνηση.

Το Hyundai Motor Group, η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία της Νότιας Κορέας, θα σταματήσει να εξελίσσει νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης προκειμένου να επιταχύνει τον μετασχηματισμό του σε κατασκευαστή ηλεκτρικών οχημάτων.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Business Korea, η Hyundai, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του ομίλου, έκλεισε στις 23 Δεκεμβρίου το τμήμα εξέλιξης κινητήρων στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στη Namyang, στο οποίο απασχολούνται περίπου 12.000 ερευνητές.

«Τώρα, είναι αναπόφευκτο η στροφή στην ηλεκτροκίνηση», φέρεται να είπε ο νέος επικεφαλής του τμήματος R;D της εταιρείας, Chung Κook Park, σε ένα email που απέστειλε στους εργαζομένους. «Η εξέλιξη των δικών μας κινητήρων είναι ένα μεγάλο επίτευγμα, αλλά πρέπει να αλλάξουμε για να δημιουργήσουμε μελλοντική καινοτομία με βάση το μεγάλο πλεονέκτημά μας από το παρελθόν».

Hyundai - Chung Κook Park

Αν μη τι άλλο, η παραπάνω κίνηση, εφόσον επιβεβαιωθεί και επισήμως από τον κορεατικό όμιλο, σηματοδοτεί ένα μεγάλο άλμα για το Hyundai Motor Group.

Με βάση το παραπάνω ρεπορτάζ, οι ερευνητές στο τμήμα σχεδιασμού κινητήρων εσωτερικής καύσης έχουν «μετακομίσει» τώρα στο κέντρο σχεδιασμού ηλεκτροκίνησης, αφήνοντας ελάχιστους μηχανικούς στο «παλιό» τμήμα R;D για την εξέλιξη της υπάρχουσας γκάμας θερμικών συνόλων. Με τη σειρά του, το τμήμα ανάπτυξης συστημάτων μετάδοσης της κίνησης μετατρέπεται σε κέντρο δοκιμών ηλεκτροκίνησης, ενώ το κέντρο ανάπτυξης επιδόσεων του συστήματος μετάδοσης κίνησης μετατρέπεται σε κέντρο ανάπτυξης επιδόσεων ηλεκτροκίνησης.

Hyundai

Επιπλέον, το τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης στη Namyang θα επικεντρωθεί επίσης στις πρώτες ύλες για την κατασκευή μπαταριών και ημιαγωγών.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα εξέλιξης κινητήρων της Hyundai ιδρύθηκε το 1983 καθώς ο αείμνηστος Chung Ju-yung, ιδρυτής του Hyundai Group και παππούς του σημερινού προέδρου του Hyundai Motor Group Chung Euisun, έδωσε εντολή ώστε η εταιρεία να κατασκευάσει τους δικούς της κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Η Hyundai Motor το 1991 αποκάλυψε τον κινητήρα Alpha, που αποτέλεσε το πρώτο απτό δείγμα γραφής της εταιρείας στο συγκεκριμένο τομέα, και αργότερα παρουσίασε τους διαδόχους του, όπως οι κινητήρες Beta, Theta και Nu που βοήθησαν το Hyundai Motor Group να ανελιχθεί ανάμεσα στις πέντε κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου.

Hyundai Ioniq 5

Tags: