Ιδού το νέο VW T-Roc
Το VW T-Roc, το καταξιωμένο κόμπακτ crossover της γερμανικής εταιρείας, ανανεώνεται προκειμένου να συνεχίσει την επιτυχημένη του καριέρα.
Με μία φρέσκια εμφάνιση, εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης και μία πλήρη γκάμα ψηφιακών υπηρεσιών η VW συνεχίζει το success story του κόμπακτ crossover μοντέλου της. Παρά το γεγονός ότι αποτέλεσε μία νέα προσθήκη στην γκάμα του Γερμανού κατασκευαστή, χωρίς δηλαδή να έχει προηγηθεί κάποιος απευθείας πρόγονος, το T-Roc από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε το 2017 κατάφερε να καθιερωθεί ξεπερνώντας το ένα εκατομμύριο αντίτυπα.
Από το τέλος του 2019 μάλιστα απέκτησε την κορυφαία σπορ έκδοση T-Roc R, ενώ το 2020 κατάφερε να εμπλουτίσει τις crossover ιδιότητες του και με τα πλεονεκτήματα των ανοικτών αυτοκινήτων, με την προσθήκη της έκδοσης T-Roc Cabriolet.
Η εμφάνιση του ανανεωμένου VW T-Roc
Οι γραμμές του νέου T-Roc έγιναν πιο έντονες, ενώ τα πιο ξεχωριστά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led, καθώς και τα σκουρόχρωμα πίσω φώτα είναι στάνταρ, ενώ το σύστημα IQ.Light με led matrix προβολείς και την χαρακτηριστική φωτιζόμενη μπάρα που διατρέχει το πλάτος της μάσκας που συνοδεύεται από διαφορετικά πίσω φώτα, μπορεί να τοποθετηθεί κατόπιν παραγγελίας του υποψήφιου αγοραστή. Πέντε νέα χρώματα για το αμάξωμα και νέας σχεδίασης ζάντες 17 έως 19 ιντσών, δίνουν μεγαλύτερα περιθώρια εξατομίκευσης της εμφάνισης.
Το εσωτερικό του ανανεωμένου VW T-Roc
Με την υιοθέτηση πλαστικών με αφρώδη επικάλυψη και τονισμένες ραφές, το ταμπλό του ανανεωμένου T-Roc αποκτάει μία πιο premium εικόνα. Η οθόνη του συστήματος infotainment (ανάλογα με την έκδοση είναι διαμέτρου 8 ή 9,2 ιντσών) δεν είναι πλέον ενσωματωμένη μέσα στο ταμπλό, αλλά στέκεται πλέον ανεξάρτητη στην κορυφή της κονσόλας ευθυγραμμισμένη με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ο οποίος στην πλουσιότερη έκδοση Digital Cockpit Pro έχει διάμετρο 10,25 ίντσες. Το πολυλειτουργικό τιμόνι ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, είναι νέας σχεδίασης επιτρέποντας τον ευκολότερο χειρισμό. Υψηλής ποιότητας υφασμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό των θυρών είναι πλέον στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού (που πλέον έχουν τις ονομασίες Life, Style και R-Line) , ενώ στα επίπεδα Style και R-Line αποτελούνται από δερματίνη.
Ο εξοπλισμός του νέου T-Roc συμπεριλαμβάνει τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης Front Assist και Lane Assist στον στάνταρ εξοπλισμό. Επιπλέον το νέο IQ.DRIVE Travel Assist και το Predictive Cruise Control επιτρέπουν υποβοήθηση στο τιμόνι, τα φρένα και το γκάζι σε ταχύτητες μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα. Λαμβάνοντας υπόψιν στοιχεία από την εμπρός κάμερα, το σύστημα πλοήγησης και τον χάρτη, ο έλεγχος του οχήματος μπορεί να συμμορφώνεται με τα σήματα κυκλοφορίας, τα όρια ταχυτήτων , τις διασταυρώσεις και τις πλατείες, το οποίο αξιοποιεί μία πλούσια γκάμα διασυνδεδεμένων λειτουργιών και υπηρεσιών. Το νέο T-Roc ενσωματώνει την τρίτη γενιά του Modular Infotainment Toolkit (MIB3), το οποίο επιτρέπει την αξιοποίηση μιας πλούσια γκάμας διασυνδεδεμένων λειτουργιών και υπηρεσιών.
Η γκάμα κινητήρων του ανανεωμένου VW T-Roc
Ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί πλέον να επιλέξει μεταξύ τριών βενζινοκινητήρων TSI και δύο πετρελαιοκινητήρων TDI, που συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων. Η γκάμα ξεκινάει από τον τρικύλινδρο 1.0 TSI, με μέγιστη ισχύ 110 ίππων για να ακολουθήσουν οι τετρακύλινδροι TSI, 1.5 λίτρων με 150 ίππους και 2.0 λίτρων με 190 ίππους. Η γκάμα ολοκληρώνεται με του δύο τετρακύλινδρους πετρελαιοκινητήρες 2.0 TDI, που προσφέρουν ισχύ 115 (ο οποίος και αντικαθιστά τον απερχόμενο 1600αρη ντίζελ) και 150 ίππων αντίστοιχα.
Όπως συμβαίνει και με άλλα μοντέλα της VW, το σύστημα τετρακίνησης συνδυάζεται με τον πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων, ενώ είναι στάνταρ με τον βενζινοκινητήρα των 190 ίππων. Στην κορυφή της γκάμας φυσικά συνεχίζει να βρίσκεται το σπορ T-Roc R που τροφοδοτείται από τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα των 300 ίππων, με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση. Όσο αφορά την έκδοση Cabriolet, αυτή θα είναι και πάλι διαθέσιμη σε παραλλαγές 110 και 150 ίππων.
To ανανεωμένο VW T-Roc αναμένεται μέσα στην επόμενη χρονιά (η ακριβής περίοδος θα ανακοινωθεί αφού πρώτα εξομαλυνθούν τα προβλήματα στην παραγωγή), ενώ για να έχουμε μία ένδειξη, οι τιμές στην Γερμανία θα ξεκινούν από τα 23.945 και τα 31.850 ευρώ. Αντίστοιχα για την κλειστή και την ανοικτή έκδοση των 110 ίππων.