H Lancia βάζει εμπρός τις μηχανές της
Η Lancia σκοπεύει να παρουσιάσει τρία νέα μοντέλα ενώ προγραμματισμένη για το 2026 είναι η επιστροφή της ηλεκτρικής νέας Delta.
Πολλά έχουν γραφτεί και ακόμα περισσότερα έχουν συζητηθεί τον τελευταίο στους κόλπους της Stellantis αναφορικά με την επιστροφή της Lancia στο σύγχρονο αυτοκινητικό γίγνεσθαι μιας και η πάλαι ποτέ δημοφιλής ιταλική εταιρεία «ενεργοποιείται» εμπορικά αυτή τη στιγμή μόνο στην Ιταλία με ένα μόλις μοντέλο: το Ypsilon.
Σε κάθε περίπτωση, όπως έχουν ήδη δεσμευτεί οι ιθύνοντες της Stellantis, η ιταλική εταιρεία θα είναι 100% εξηλεκτρισμένη από το 2024 και μετά – κάτι που σημαίνει ότι σε τρία χρόνια από σήμερα θα προσφέρει ένα μίγμα υβριδικών και αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Μάλιστα, από το 2026 και μετά, η εταιρεία θα λανσάρει μόνο αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.
Όπως αποκάλυψε στην ΑΝ ο CEO της Lancia, Luca Napolitano, η Lancia θα ξεκινήσει να δραστηριοποιείται εμπορικά εκτός Ιταλίας σε λιγότερο από τρία χρόνια από σήμερα παρουσιάζοντας τρία νέα μοντέλα. Ποια θα είναι αυτά;
Κατ’ αρχήν, το νέο Ypsilon, το οποίο θα διατίθεται με κινητήρες εσωτερικής καύσης καθώς και σε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία. Από εκεί και πέρα, η εταιρεία θα παρουσιάσει ένα νέο crossover μοντέλο, με την τριπλέτα να «κλείνει» στη συνέχεια με την πρεμιέρα ενός νέου χάτσμπακ οχήματος.
Το πρώτο μεσοπρόθεσμο βήμα αναγέννησης της Lancia θα ολοκληρωθεί, όπως πρόσφατα επιβεβαιώθηκε, με τη νέα Delta το 2026, η οποία θα διατίθεται αποκλειστικά σε ηλεκτρική έκδοση.
Στη σχετικές δηλώσεις του στην ΑΝ ο Luca Napolitano αποκάλυψε ότι η Lancia θα ξεκινήσει να διαθέτει αυτοκίνητα εκτός Ιταλίας, αρχικά στις αγορές της Αυστρίας, του Βελγίου, της Γαλλίας, της Γερμανίας και του Ην. Βασιλείου και κατόπιν και σε άλλες μη κατονομαζόμενες προς ώρας ευρωπαϊκές αγορές.
Lancia: με στόχο τις Tesla, Volvo και Mercedes
Ο σχεδιασμός των νέων μοντέλων της Lancia θα επιβλέπεται από τον Jean-Pierre Ploue, με τον επικεφαλής της ομογάλακτης Alfa Romeo, Jean-Philipe Imparato να υπόσχεται «καθαρή ιταλική κομψότητα, με απαλές επιφάνειες και εξαιρετική ποιότητα». Ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της μάρκας θέλει να επανατοποθετήσει τη Lancia ως μια premium αυτοκινητοβιομηχανία που απευθύνεται σε πελάτες μέσης ηλικίας 55 ετών με τουλάχιστον ένα παιδί ακόμα στο σπίτι. Επίσης, η Lancia θέλει να… αποτάξει από πάνω της το προφίλ ενός κατασκευαστή που απευθύνεται σχεδόν αποκλειστικά σε γυναίκες.
Με δεδομένο ότι η Lancia θέλει να πουλά μόνο αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα από το 2026 και μετά, στόχος της ιταλικής εταιρείας είναι οι πελάτες ιδιοκτήτες οχημάτων της Tesla, της Volvo και των EQ μοντέλων της Mercedes.